quote:1 Boudewijn de Groot - Avond (1997) 31 dec 23:00 5
2 Queen - Bohemian rhapsody (1975) 31 dec 23:00 1
3 Eagles - Hotel California (1977) 31 dec 23:00 2
4 Deep Purple - Child in time (1972) 31 dec 23:00 3
5 Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971) 31 dec 23:00 4
6 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light (1978) 31 dec 23:00 6
7 Coldplay - Clocks (2003) 31 dec 23:00 10
8 Animals - The house of the rising sun (1964) 31 dec 23:00 8
9 Alan Parsons Project - Old and wise (1982) 31 dec 22:00 11
10 Guns n' Roses - November rain (1992)
NATUURLIJK IS HET EEN KUTNUMMER.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:00 schreef -Splash- het volgende:
.......
Geloof er niks van... het is nog een kut nummer ook....
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Nenootje het volgende:
Ik vind het een prachtig nummer, maar geen nummer 1-materiaal![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Coldplay net zo vreselijk overgewaardeerd als Boudewijn de Groot
niet mee eens isquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Coldplay net zo vreselijk overgewaardeerd als Boudewijn de Groot
Ik ook. Ik verdenk de fabclub van dwangmatig stemmen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:40 schreef -Splash- het volgende:
Ik geef toe, het is lekker om eens een andere nummer 1 te hebben, maar dat meneer de Groot van niks naar 1 komt vind ik vrij opvallend
Ik hoorde van mijn vader dat er oproepen stonden om te stemmen in de kranten :/quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Ik verdenk de fabclub van dwangmatig stemmen.
Volgens mij zwierf dat nummer al tijden lang in de top-10 hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:57 schreef Samcali het volgende:
Een paar maanden geleden wist 99 % van alle Nederlanders nog niet eens wat de titel van dat nummer was...![]()
Doe me een lol zeg. Janknummer...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:54 schreef Agiath het volgende:
De enige die op 1 mag staan is Stairway to Heaven imo
Even nagezocht:quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij zwierf dat nummer al tijden lang in de top-10 hoor.
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg. Janknummer...
Precies.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Nenootje het volgende:
Ik vind het een prachtig nummer, maar geen nummer 1-materiaal![]()
Staat er niet in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:17 schreef Herald het volgende:
op welke positie is Macarena geëindigd dit jaar?
Mwah ... zo'n fan zal ze dan ook wel niet zijn geweest. Enige waaraan het nummer niet op eerste hand herkend word is de titel.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik, en bijna iedereen die ik ken, ken het hele nummer niet. Schijnbaar ben ik één van de weinigeZelfs m'n moeder, een redelijke grote Boudewijn de Groot kenner (van vroeger dan hé) kende het nummer niet. Maar ze wist wel te melden dat hij heel veel betere nummers heeft gezongen.
mee eensch maar ja is wel klassieke muziek hequote:Op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef wimmel_1 het volgende:
En als aanvulling Néé niet als "edit'
Een stuk muziek wat bijvoorbeeld níet terugkomt is bijv. : Camille Saint-Saëns - La danse macabre
Een stuk wat er mijn inziens wél in had mogen verschijnen (al was het maar op plaats 2000), alleen al omdat dat stuk in ik weet niet hoeveel nummers "gesammpled" is
Ja want Bohemian Rhapsody is een recent nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Het_hupt het volgende:
Eindelijk eens geen hit van de laatste 5 jaar![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja want Bohemian Rhapsody is een recent nummerheeft terecht zolang op 1 gestaan en moet nog steeds op 1 omdat het het BESTE NUMMER OOIT GEMAAKT IS.
Omdat dat ZUIGENDE KUTNUMMERS ZIJN.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:16 schreef LedZep het volgende:
Joden! Avond is een prachtig nummer! Weliswaar niet echt nr. 1 waardig, maar zo kan je aan de gang blijven. Waarom staat Stairway to Heaven op 4 en Kashmir / Achilles Last Stand / Ramble on er bijvoorbeeld helemaal niet in? Bekendheid, bekendheid. Wees in ieder geval blij dat je in pak 'em 6 uur tijd (van nr 80 naar 1 ongeveer) non-stop mooie nummers kan luisteren.
Voor mij persoonlijk geldt Shine on you crazy diamond als één van de toppers iig.
mwah, ik vind bohemian rhapsody een goed nummer, maar Innuendo vind ik bijvoorbeeld een klasse beter.quote:
Sure, Queen is een van de beste bands die ik kenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:27 schreef Adelante het volgende:
Wat mij prima bevalt is dat Queen eens niet de nummer 1 positie inneemt, overgewaardeerde band
In ieder geval meer dan narcistische breezers zoals jij.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Omdat dat ZUIGENDE KUTNUMMERS ZIJN.
Maargoed wat kan je ook verwachten van een Led Zeppelin fan?
Wie zegt dat ik een BrEeZaH ben, knulletje?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan narcistische breezers zoals jij.
Overigens kent bijvoorbeeld iedereen de melodie van Kashmir, maar ja, de naam is veel minder bekend.
Jimmy Page heeft wel geteld 1 goed nummer samen met Puff Daddy voor die film Godzilla, die wel geinig is. Dat er niet veel hersenactiviteit in mijn hoofd zou zijn heeft geen ene fuckflikker met muziek te maken, zelfs een mongooltje kan muziek waarderen dat bewijs je zelf maar weer.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:41 schreef LedZep het volgende:
Nou kijk MiRRoRMaN, ik had nog even hoop dat je zou zeggen "het is mijn smaak niet" maar die is nu natuurlijk vervlogen. Iedereen mag vinden wat hij wil, maar zeggen dat een band die meer dan 200 miljoen platen heeft verkocht "zuigt", duidt niet op al teveel hersenactiviteit. Evenmin kan je ontkennen dat Jimmy Page een geweldige melodieschrijver is (of je zijn geluid nou mooi vindt of niet), Robert Plant een goede zanger is en John Bonham één van de allerbeste drummers is geweest.
Afijn, het feit dat je vindt dat je "een goeie smaak in muziek hebt" (alsof alleen de muziek waar jij naar luistert goed is) en dat dat "geen oude of nieuwe top 40 bagger" is (je vindt bijvoorbeeld The Beatles ook "zuigende troep" dus) zegt genoeg over je werkelijke vermogen om zowel je lievelingsmuziek als de muziek waar je wat minder van houdt te waarderen.
hoe kun je zo onredelijk zijn, als je zegt dat je een goede smaak in muziek hebt, kun je toch niet zeggen dat bands als led zeppelin of the beatles zuigen? ok, het kan je smaak niet zijn, maar je weet in ieder geval dat het kwalitatief goede muziek is.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een BrEeZaH ben, knulletje?
Ik heb gewoon een goeie smaak in muziek. En dat is geen oude of nieuwe top 40 bagger.
Led Zeppelin ZUIGT.
![]()
Neen, het is kwalitatief inferieure muziek.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef De_Loet het volgende:
hoe kun je zo onredelijk zijn, als je zegt dat je een goede smaak in muziek hebt, kun je toch niet zeggen dat bands als led zeppelin of the beatles zuigen? ok, het kan je smaak niet zijn, maar je weet in ieder geval dat het kwalitatief goede muziek is.
http://www.thegodmovie.com/cd.phpquote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef LedZep het volgende:
Welke muziek is dan wel "luisterwaardig" in jouw ogen?
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het best mooi hoor. Geen nummer 1, maar we blijven chauvinistisch he?
Bullshit. Daar zijn Elvis (DE King) en Ozzy Osbourne verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef LedZep het volgende:
Realiseer je je dat zonder The Beatles de moderne popmuziek er heel anders uit had gezien? Dat zij aan de basis stonden? En dat bands als The Who (want ik denk dat je dat ook "inferieure muziek" vindt, de basis hebben gelegd voor de gehele rockmuziek?
Jazeker, Bohrap is een stukje kunst niet meer en niet minder!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:
En Bohemian Rhapsody wel dan?
Alletwee zijn opgericht in 1968, en kwamen met hun eerste album in 1970, dus praat geen poep.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef LedZep het volgende:
Of jij, wie zal het zeggen. Overigens was Led Zeppelin natuurlijk veel eerder dan Ozzy met de 'harde muziek', maar over muziek hoef ik jou natuurlijk niets meer te vertellen
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Alletwee zijn opgericht in 1968, en kwamen met hun eerste album in 1970, dus praat geen poep.
(Black Sabbath dus)....
En Led Zeppelin,
sorry wil ze niet in 1 zin noemen want dat zou echt Heiligschennis zijn tegenover Black Sabbath.
Ik schaar me alvast in het black sabbath kamp, led zeppelinquote:
Ik lees meequote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Neen, het is kwalitatief inferieure muziek.
[..]
http://www.thegodmovie.com/cd.php
Kun je allemaal gewoon gratiz downloaden en (mods leest u even mee?) het mag gewoon want de publisher heeft het gratis voor download gezet.
Vooral every single day rules hevig en I don't wanna wait.
Ja inderdaad! Nu kunnen jullie "mijn" muziek afzeiken! (als revange!) veel plezier!!!!
Je mag trouwens die film ook gewoon downloaden, is gratiz, maar dan niet op die site. Maar mag dus ook van de auteur en ik kan em van harte aanbevelen, is echt een hele coole film die echt aan het denken zet.quote:
Natuurlijk wel !quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:57 schreef Samcali het volgende:
Een paar maanden geleden wist 99 % van alle Nederlanders nog niet eens wat de titel van dat nummer was...![]()
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik was al lang blij dat dat Queen een keertje niet op één stond
Ze hebben gewoon met die lijst lopen kutten. No way dat die eikel van een frans bauer rene froger nico haak Boutewijn de Groot op 1 kan in zo'n lijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Departak het volgende:
Top2000 is leuk voor de enkele nostalgische nummers, maar veel te veel goede shit staat er niet in. Ik heb niets gezien van Dream Theatre, en dat is toch echt top2000 waardig.
Over De Avond kan ik net als zovelen zeggen dat ik het een leuk nummer vind maar geen nummer1.
En Ozzy al helemaal nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon met die lijst lopen kutten. No way dat die eikel van een frans bauer rene froger nico haak Boutewijn de Groot op 1 kan in zo'n lijst.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
1 Boudewijn de Groot - Avond (1997) 31 dec 23:00 5
2 Queen - Bohemian rhapsody (1975) 31 dec 23:00 1
3 Eagles - Hotel California (1977) 31 dec 23:00 2
4 Deep Purple - Child in time (1972) 31 dec 23:00 3
5 Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971) 31 dec 23:00 4
6 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light (1978) 31 dec 23:00 6
7 Coldplay - Clocks (2003) 31 dec 23:00 10
8 Animals - The house of the rising sun (1964) 31 dec 23:00 8
9 Alan Parsons Project - Old and wise (1982) 31 dec 22:00 11
10 Guns n' Roses - November rain (1992)
[..]
Valt wel op hoe Coldplay ineens ook erin komt op zo'n beetje hetzelfde ogenblik, na jaren, dat er ineens een Nederlander op 1 staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die top10 zeg ook wel weer genoeg over de gemiddelde smaak van de Nederlanders. Wat een standaard meuk, mensen die op Meat loaf hebben gestemd zouden ze preventief moeten castreren en of steriliseren.
![]()
De kelder van de top 2000 is nog wel leuk om naar te luisteren omdat je daar platen hoort die zelden tot nooit op de radio te horen zijn maar hoe verder de lijst vordert hoe fantasielozer die wordt.
`quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Valt wel op hoe Coldplay ineens ook erin komt op zo'n beetje hetzelfde ogenblik, na jaren, dat er ineens een Nederlander op 1 staat.
Toevallig hoe die lijst ineens zomaar na zo'n dikke 10 jaar ineens veranderd. Knap hoor.
![]()
Hoezo mee gesjoemelt?![]()
![]()
Sjoemelen is niet eens nodig lijkt mij, een flinke fanclub doet wonderen zo is One ook op 1 gekomen in de lijst van Veronica jaren geleden. Verder vind ik de top 10 van de top 2000 maar weinig veranderd in de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Valt wel op hoe Coldplay ineens ook erin komt op zo'n beetje hetzelfde ogenblik, na jaren, dat er ineens een Nederlander op 1 staat.
Toevallig hoe die lijst ineens zomaar na zo'n dikke 10 jaar ineens veranderd. Knap hoor.
![]()
![]()
Ach, laten we nou maar allemaal maar naar onze eigen favoriete muziek luisteren, en onze eigen nr. 1 hebben. En eens per jaar een weekje goede muziek luisteren zonder op de volgorde te letten. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sjoemelen is niet eens nodig lijkt mij, een flinke fanclub doet wonderen zo is One ook op 1 gekomen in de lijst van Veronica jaren geleden. Verder vind ik de top 10 van de top 2000 maar weinig veranderd in de afgelopen jaren.
Verdiep je eens een beetje in de lijstquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ach, laten we nou maar allemaal maar naar onze eigen favoriete muziek luisteren, en onze eigen nr. 1 hebben. En eens per jaar een weekje goede muziek luisteren zonder op de volgorde te letten. Iedereen blij.
Lekker belangrijk.infoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Verdiep je eens een beetje in de lijst![]()
Coldplay staat er niet ineens in, ze stonden vorig jaar ook al in de top 10. Boudewijn de Groot staat niet ineens op nummer 1, hij heeft in de jaren steeds een grote stijging gemaakt en stond al twee keer eerder in de top 10. Tot slot bestaat de lijst nog geen 10 jaar.
Mja het is gewoon een in en in trieste lijst. Je kan wel nagaan dat er geen reet van klopt gezien iedereen tegenwoordig alles gewoon extragratis download. Daarom staat boutewijn ook op 1 gezien er 6 ouden van dagen waren die die plaat hebben gekocht omdat ze niet weten hoe internet werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef kamagurka het volgende:
Grappig dat coldplay erin staat, terwijl hun grote voorbeeld U2 ettelijke plaatsen lager staat
Daarnaast is het natuurlijk een aanfluiting dat we met zijn allen zgn. nog steeds naar ouwe rotten als deep purple of ledzep luisteren.. Dat het nog wel ns op de radio te horen is ok, maar je gaat me toch echt niet zeggen dat dat de bands zijn waar in nederland nog steeds massaal naar geluisterd word
Download het eens, het is een mooi nummer. Of het nu terecht nummer 1 is of niet, volgens veel mensen, ik vind het een mooi nummer. En de volgorde van die lijst kan me weinig schelen, ik heb er ook weinig naar geluisterd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Steve-O het volgende:
Ken dat hele nummer niet , snap daarom ook niet wat het in die lijst heeft te zoeken
Ik ken die hele top 10 ken weet ook wie boudewijn is , Vind het gewoon vreemd en ik ben niet de enigste .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef LedZep het volgende:
Dat zegt iets over jou en niet over de lijst, want het nummer is toch redelijk bekend in Nederland.
Wat heeft het kopen van een plaat in hemelsnaam te maken met de nummer 1 positie van Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Daarom staat boutewijn ook op 1 gezien er 6 ouden van dagen waren die die plaat hebben gekocht omdat ze niet weten hoe internet werkt.
Op welke nummers heb jij gestemd dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef AltamirA het volgende:
een lachertje met de nummer één als hilarisch hoogtepunt..
man man als je die lijst bekijkt zie je toch dat hij door mensen is samengesteld met een vrij eenzijdige kijk op muziek, niet representatief voor de hele muzikale wereld. Alle invloeden vanuit verschillende genre's lijken aan de stemmers die zijn blijven hangen in vervlogen tijden echt voorbij te zijn gegaan.
Belachelijk gewoon
Je moet niet te sterk naar de volgorde kijken. De bands die jij noemt staan ook hoog (Queen hoogste is 2 (na 5 jaar op nummer 1 te hebben gestaan!), van Led Zeppelin is het 5 en The Beatles staan dan 'slechts' 14e, maar die staan dan wel weer 55 keer in de lijst)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef AltamirA het volgende:
Boudewijn de groot met avond verkiezen boven of zelfs maar in hetzelfde lijstje zetten als Queen, the beatles of led zeppelin is gewoon een belediging en bij voorbaat al een fiasco
Ik heb niet gestemd trouwens...
Zou ook niet zo snel een top zoveel kunnen maken.
Een top 10 nummers maken kan wel, maar in de lijst erachter zou ik ook graag wat verrassende dingen uit verschillende stijlen muziek terugzien
serieus, hoe extreem gay om te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Alletwee zijn opgericht in 1968, en kwamen met hun eerste album in 1970, dus praat geen poep.
(Black Sabbath dus)....
En Led Zeppelin,
sorry wil ze niet in 1 zin noemen want dat zou echt Heiligschennis zijn tegenover Black Sabbath.
Jij bent de kenner, dus zeg me het maar!quote:
Nou wat denk je, einstein?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat heeft het kopen van een plaat in hemelsnaam te maken met de nummer 1 positie van Boudewijn de Groot![]()
Jij bent hier blijbaar de kenner, dus zeg het maar.quote:
Ik zou zelf zeggen dat het er geen invloed op heeft, maar jij denkt wat anders kan ik hier uit concluderen?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:31 schreef Sloggi het volgende:
Wish You Were Here![]()
![]()
![]()
Shine on You Crazy Diamond![]()
![]()
![]()
![]()
Avond
ZAAD op je TONG.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen dat het er geen invloed op heeft, maar jij denkt wat anders kan ik hier uit concluderen?
Weet jij wel wat de top 2000 is en hoe die samen gesteld wordt? Zo ja, wil je ons dat dan even uitleggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Snappen jullie dat geeneens????
Neuh leg dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Weet jij wel wat de top 2000 is en hoe die samen gesteld wordt? Zo ja, wil je ons dat dan even uitleggen?
Ik weet dat ik wel te goed ben voor jou!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef LedZep het volgende:
Nee, daar is onze grote vriend Spiegelmeneer te goed voor natuurlijk.
Ja maar dan vind ik Pink Floyd dus ook weer uberkut.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef Raphaelo29 het volgende:
uhm ik draai ook nog al die ouwe meuk en ontdek nog steeds meer mooie dingen uit ver vervlogen dagen.... de muziek van tegenwoordig...een enkele uitzondering daargelaten -->![]()
HEIDEN!?!?!@^&$%^#&%quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik Pink Floyd dus ook weer uberkut.
Ja maar jij doet nog steeds huilie over eerst....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef LedZep het volgende:
Pink Floyd uberkut![]()
![]()
!!!
Je bent nu officieel genomineerd voor noob van het jaar.
Iron Maiden & AC/DC is where it's at!!!!quote:
zoek dat dan eerst even uit voor je allemaal onzin begint uit te kramen over oude mensen die platen kopenquote:
ik vind het wel een grappig kereltjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef LedZep het volgende:
Pink Floyd uberkut![]()
![]()
!!!
Je bent nu officieel genomineerd voor noob van het jaar.
Waarom zou ik dat doen als ik toch al weet dat die lijst zuigt en totaal van geen kant klopt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
zoek dat dan eerst even uit voor je allemaal onzin begint uit te kramen over oude mensen die platen kopen![]()
Geef ik toch nog wat terug, heb van jullie al die tijd al zoveel plezier.quote:
Hoe kun je weten dat die lijst niet klopt als je niet weet hoe de lijst tot stand is gekomen? Dat jouw muziek smaak niet wordt vertegenwoordigd en dat je daardoor het geen goede lijst vind is een ander verhaal, maar dat is slechts een kwestie van smaak. Een tip voor volgend jaar is meestemmen op de site van radio 2 (ja, op die manier wordt de lijst samengesteld, aan de hand van stemmen, niet aan de hand van verkopen). Een andere tip is misschien nog wel beter, namelijk opzoek te gaan naar een lijst die wel bij jou smaak aansluit, want ik heb een vaag vermoeden dat je niet tot de doelgroep van radio 2 behoordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik toch al weet dat die lijst zuigt en totaal van geen kant klopt?
Dan vullen we elkaar goed aanquote:[..]
Geef ik toch nog wat terug, heb van jullie al die tijd al zoveel plezier.![]()
LOL Wel een toffe reactie terwijl ik de boel hier toch duidelijk een beetje zat te voeren haha. Sorry. Ik heb soms ook m'n streken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe kun je weten dat die lijst niet klopt als je niet weet hoe de lijst tot stand is gekomen? Dat jouw muziek smaak niet wordt vertegenwoordigd en dat je daardoor het geen goede lijst vind is een ander verhaal, maar dat is slechts een kwestie van smaak. Een tip voor volgend jaar is meestemmen op de site van radio 2 (ja, op die manier wordt de lijst samengesteld, aan de hand van stemmen, niet aan de hand van verkopen). Een andere tip is misschien nog wel beter, namelijk opzoek te gaan naar een lijst die wel bij jou smaak aansluit, want ik heb een vaag vermoeden dat je niet tot de doelgroep van radio 2 behoord![]()
Hehe ik vond deze reactie dus wel grappig.quote:
Iron Maiden, kom nou dat meen je toch niet dat je zoiets beter vind dan PFquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja maar jij doet nog steeds huilie over eerst....![]()
[..]
Iron Maiden & AC/DC is where it's at!!!!
Je kon zelf nummers in de lijst toevoegenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef Agiath het volgende:
De lijst kon je samenstellen uit een vantevoren gestelde lijst, dus niks vrije keuze, daarom staan dit soort nummers zo hoog...omdat er toch niks beters is.
Dat is pas triestquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Backsreet Boys ook, twee keer zelfsFrans Bauer ook een keer
![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat ze er ook niet in hoorden te staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar is al ruim een maand over geklaagd door de Radiohead fans in de Top 2000 topics![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat dat betreft weer een positieve verrassing!
Dan is het nog slechter, omdat je niet voorbereid bent op dat gekrijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef LedZep het volgende:
Er zijn vast ook mensen die van Child in Time nog nooit gehoord hebben. Is het daarom een slecht nummer?![]()
Kijk DIT daarentegen, is WEL Heiligschennis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef Agiath het volgende:
Iron Maiden, kom nou dat meen je toch niet dat je zoiets beter vind dan PF
Beetje inspiratieloze akkoorden met een hoge gay-stem ertussen...
Ahhhhhhhhh dat verklaart een hoop. waar heb ik me eigenlijk druk om gemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Backsreet Boys ook, twee keer zelfsFrans Bauer ook een keer
![]()
Achja, d'r zijn ook mensen die kicken op naakte bejaarden...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef LedZep het volgende:
Ik kreeg zo ongeveer een orgasme toen ik 'dat gekrijs' voor het eerst hoorde
Green Day zuigt ook enorme kamelenreet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef LedZep het volgende:
Ik heb Green Day 1 keer live op televisie gezien (tijdens Live8) en sindsdien moet ik niets meer van die paupers weten. Brr, die gast kan écht niet zingen.
Ach ik zat ook maar wat in dit topic te zieken, m'n vrouw vind Pink Floyd bijvoorbeeld ook geweldig. Muziek is heel persoonlijk en ik kom maar zelden mensen tegen die van dezelfde kutherrie houden als ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef LedZep het volgende:
Zo, hebben we toch nog enig overeenkomende smaak!
Nah ik heb geen hekel aan je haha. Dat zeg ik ik zat alleen wat te fucken. Ik maak me tegenwoordig op internet niet meer zo druk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:34 schreef LedZep het volgende:
Jezus, doen we nu ineens aardig tegen elkaar, alleen maar omdat we elkaar zijn tegengekomen in het Robbert van den Broeke topic?
(lol!) Nou zie je wel! Komt alles toch nog goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef LedZep het volgende:
Nou moet ik je ook iets bekennen. Wanneer ik doordeweeks mijn genverbrandingen aan het voltrekken ben, luister ik ook wel eens naar Black Sabbath en dat luistert best lekker weg.
Dat is tegenwoordig met de meeste zangers zoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef LedZep het volgende:
Ik heb Green Day 1 keer live op televisie gezien (tijdens Live8) en sindsdien moet ik niets meer van die paupers weten. Brr, die gast kan écht niet zingen.
Staat dat bedrijf niet in van den broekhuize naast Dirk van den Broeke?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef LedZep het volgende:
Ik ben leading operator bij genverbrandingsbedrijf v/d Broeke.
Fok!Vrinden rulen!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Raphaelo29 het volgende:
dit worden nog dikke vrienden let op![]()
Jawel! We kopen wel eens van die foto misdrukken (Robert van den Broeke alien fotos) bij jullie voor reclamedrukwerk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:56 schreef LedZep het volgende:
Ja precies ja! Ben je klant bij ons?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |