abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33589731
quote:

'Bogarde heeft Van Basten wel in de gaten'

31/12/2005 12:00

Winston Bogarde was de weg naar het voetbalveld, waar hij ooit zoveel indruk maakte als onverzettelijke beul, al vijf jaar kwijt. En omdat hij geen nieuwe geschikte arena kon vinden om zichzelf nogmaals te bewijzen, zette hij een punt achter zijn actieve carrière.

Maar vrees niet, Bogarde is geen milde voetbalpensionado geworden, hij buigt nog altijd voor niemand. Het vuur brandt als nooit tevoren. Vooral de achterstelling van donkere spelers zit hem vreselijk dwars. En daar maakt ook bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan, meent Bogarde.

Want waarom zijn Kluivert, Davids, Seedorf, Reiziger, Melchiot, Hasselbaink, Boateng en Zenden geen vaste waarden of zelfs überhaupt geen international meer? 'Ze zijn, op Zenden na, in elk geval een stuk donkerder dan de spelers die nu geselecteerd worden. Ik zie dat niet los van elkaar. Wie dat niet inziet, is blind. Schei toch uit!'
http://www.vi.nl/vi/show/(...)nhome=true/sc=b3cf37

Ik word zo moe van die klote Bogarde.

Kan het misschien zo zijn dat de genoemde spelers misschien uit vorm/ te oud /niet goed genoeg zijn, Winston? Dat je gefrustreerd bent omdat je carriere zo triest geeindigd is, hoef je toch niet af te reageren op alles dat blank is? Wie is hier nou de grootste racist?

Oh ja, Marco van Basten is natuurlijk ook helemaal niet bezig met een lobby voor Salomon Kalou he? Heeft hij elke dag schoensmeer op zijn gezicht, en is hij eigenlijk toch blank?

Ik vind dat de media geen aandacht meer moet besteden aan deze uitgerangeerde voetballer met een uitgesproken treurige mening. Misschien kan hij het beroep nog oppakken dat hij uitgeoefend had als hij geen voetballer was geworden, namelijk crimineel (zijn eigen woorden). Dan draait hij misschien een paar jaartjes de bak in en hoeven we dit soort bullshit niet meer te lezen/ horen.

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_33589798
Ik weet dat veel voetballers dom zijn maar voor Bogarde is het woord dom nog een understatement.

Zit meneer aan de drugs met zijn waanideeën. Wat een calimero .

The white man is keeping us down.
pi_33589810
Och, hij heeft een boek geschreven en wil nu aandacht zodat zijn boek veel gekocht wordt. In Amerika gebeuren dit soort schandalen al jaren, als ik van Basten was dan zou ik Bogarde ook gewoon aanklagen wegens laster of iets dergelijks.

Verder is dit topic en de andere (media-)aandacht exact datgene waar Bogarde op gehoopt heeft met dergelijke uitspraken, beetje dom dus om er een topic over te openen.
Insert signature.
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:54:19 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_33589828
Stond een heel interview met hem in de sportweek (komt de quote ook uit). Die ondertoon alleen al staat me niks aan
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 december 2005 @ 19:54:27 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_33589835
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33589867
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33589883
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:53 schreef Insertusername. het volgende:
Och, hij heeft een boek geschreven en wil nu aandacht zodat zijn boek veel gekocht wordt. In Amerika gebeuren dit soort schandalen al jaren, als ik van Basten was dan zou ik Bogarde ook gewoon aanklagen wegens laster of iets dergelijks.

Verder is dit topic en de andere (media-)aandacht exact datgene waar Bogarde op gehoopt heeft met dergelijke uitspraken, beetje dom dus om er een topic over te openen.
Een discussieforum is ook echt een medium om nieuws naar buiten te brengen he?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_33589994
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Een discussieforum is ook echt een medium om nieuws naar buiten te brengen he?
Als je over een beetje zelfbeheersing en bovenal intellect beschikt had, dan had je dit non-nieuws gewoon links laten liggen. Met dit topic werk je de ware bedoeling van dergelijke uitspraken alleen maar in de hand.

Maargoed, sommige mensen kunnen geen kans ongebruikt laten om even een gekleurde jongen te schoffelen die wat domme uitspraken doet. Want laten we wel wezen, als de uitspraak gedaan was door Boudewijn Zenden die meende dat van Basten hem en andere Limburgers niet selecteert vanwege hun 'afkomst', dan had geen (rechts) haantje ernaar gekraaid.
Insert signature.
pi_33590033
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:00 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Als je over een beetje zelfbeheersing en bovenal intellect beschikt had, dan had je dit non-nieuws gewoon links laten liggen. Met dit topic werk je de ware bedoeling van dergelijke uitspraken alleen maar in de hand.

Maargoed, sommige mensen kunnen geen kans ongebruikt laten om even een gekleurde jongen te schoffelen die wat domme uitspraken doet. Want laten we wel wezen, als de uitspraak gedaan was door Boudewijn Zenden die meende dat van Basten hem en andere Limburgers niet selecteert vanwege hun 'afkomst', dan had geen (rechts) haantje ernaar gekraait.
Het heeft niets met links of rechts te maken, het is gewoon belachelijk. Net zo belachelijk als je andere voorbeeld, al heb ik nog wel begrip voor anti-Limburgsentimenten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33590122
heb je een hekel aan negers
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:06:41 #11
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33590128
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het heeft niets met links of rechts te maken, het is gewoon belachelijk.
Het is inderdaad belachelijk. En aangezien ik een erg hoge dunk heb van het intellect van de gemiddelde FOK!ker had ik gehoopt dat deze slim genoeg is om de reden van dergelijke uitspraak te doorzien en er geen aandacht aan te besteden.
quote:
Net zo belachelijk als je andere voorbeeld, al heb ik nog wel begrip voor anti-Limburgsentimenten.
Dat Limburgers gediscrimineerd worden door de Nederlandse regering is algemeen bekend. Menig topic is daar al aan besteed.
Insert signature.
pi_33590210
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:00 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Maargoed, sommige mensen kunnen geen kans ongebruikt laten om even een gekleurde jongen te schoffelen die wat domme uitspraken doet. Want laten we wel wezen, als de uitspraak gedaan was door Boudewijn Zenden die meende dat van Basten hem en andere Limburgers niet selecteert vanwege hun 'afkomst', dan had geen (rechts) haantje ernaar gekraaid.
Nu wordt het aandacht besteden aan een racistische uitspraak van een zwarte ex-international omgedraaid naar blank racisme. Nee hoor, 'de blanken' zijn altijd schuldig. Zwarte mensen kunnen niet discrimineren omdat ze zwart zijn.
Overigens, waarom kom je meteen met intellect aan zetten? Wil je jezelf als een intellectueel persoon profileren? Het is dan niet bijster slim om tweemaal te reageren in een topic dat er volgens jou helemaal nooit zou moeten zijn, of wel?
pi_33590252
Blanken hebben niet het alleenrecht op discriminatie blijkt maar weer.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33590277
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Metal_Mart het volgende:
Nu wordt het aandacht besteden aan een racistische uitspraak van een zwarte ex-international omgedraaid naar blank racisme. Nee hoor, 'de blanken' zijn altijd schuldig. Zwarte mensen kunnen niet discrimineren omdat ze zwart zijn.
Overigens, waarom kom je meteen met intellect aan zetten? Wil je jezelf als een intellectueel persoon profileren? Het is dan niet bijster slim om tweemaal te reageren in een topic dat er volgens jou helemaal nooit zou moeten zijn, of wel?
Dat zei ik, the white man is keeping us down .
pi_33590288

Rotkop.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:13:11 #16
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33590295
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Nu wordt het aandacht besteden aan een racistische uitspraak van een zwarte ex-international omgedraaid naar blank racisme.
Op welke manier is de uitspraak van Bogarde racistisch? Zeker is de uitspraak dom, en misschien zelfs laster, maar ik zou niet weten hoe je de uitspraken van Bogarde als racistisch kunt bestempelen.
quote:
Nee hoor, 'de blanken' zijn altijd schuldig. Zwarte mensen kunnen niet discrimineren omdat ze zwart zijn.
.
quote:
Overigens, waarom kom je meteen met intellect aan zetten? Wil je jezelf als een intellectueel persoon profileren?
Allerminst, je moet wel een zeer aparte denkwijze erop nahouden wil je die conclusie trekken.
quote:
Het is dan niet bijster slim om tweemaal te reageren in een topic dat er volgens jou helemaal nooit zou moeten zijn, of wel?
Het topic is er. Of ik er nou in reageer of niet.
Insert signature.
pi_33590302
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef t0y het volgende:
[afbeelding]

Rotkop.
ja dat meisje
pi_33590333
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Wesfrdam het volgende:

[..]

ja dat meisje
En Bogarde niet?

*in profiel kijkt

Geslacht: Man

right...
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:16:26 #19
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33590360
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het heeft niets met links of rechts te maken,
Kijk trouwens eens voor de gein welke (misselijkmakende) users er in dit topic gereageerd hebben, en met welke reacties. Het was allemaal zooo te verwachten.
Insert signature.
pi_33590372
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef t0y het volgende:

[..]

En Bogarde niet?

*in profiel kijkt

Geslacht: Man

right...
Ik dacht je bedoelt dat meosje

En nee ik ben hetero. En ik heb geen hekel aan negers daarom.
pi_33590392
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Wesfrdam het volgende:

[..]

quote:
Nee hoor, 'de blanken' zijn altijd schuldig. Zwarte mensen kunnen niet discrimineren omdat ze zwart zijn.
zielig hoor
pi_33590394
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Wesfrdam het volgende:

[..]

Ik mag negers in het algemeen ook wel. Hun instelling spreekt me dan ook erg aan, lekker chillen enzo.

Neemt niet weg dat Bogarde een rotkop heeft. Punt.
En met dat meisje, dat komt wel goed
pi_33590425
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:17 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik mag negers in het algemeen ook wel. Hun instelling spreekt me dan ook erg aan, lekker chillen enzo.

Neemt niet weg dat Bogarde een rotkop heeft. Punt.
En met dat meisje, dat komt wel goed
bogarde is inderdaad de grootste kwal die er rondliep op de voetbalvelden.
of het met dat meisje nog goedko,mt
pi_33590449
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Wesfrdam het volgende:

[..]

Heb je een hekel aan negers?
pi_33590450
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Wesfrdam het volgende:

[..]

of het met dat meisje nog goedko,mt
Zijn we het daar over eens iig
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:20 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Heb je een hekel aan negers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')