(quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hetero worden....
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hetero worden....
Lees de OP ff.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:55 schreef thunderice het volgende:
Pep halen.
Ik zal je een keer tussen je benen kotsen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Sorry meid.
Ocherm.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zal je een keer tussen je benen kotsen.
Eventueel dus nog een paar uur slapen en geen alcohol meer drinken. Sowieso niet als je de volgende ochtend nog moet autorijden, maar dat geef je zelf al aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Ik zit nu aan de koffie.
Moet de hele fucking nacht nog, en morgen autorijden
Die bak moet wel heel blijven dus doorzuipen gaat niet lukken.
Ik ga niet slapen en ik wil tot 7 uur iig zuipen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Eventueel dus nog een paar uur slapen en geen alcohol meer drinken. Sowieso niet als je de volgende ochtend nog moet autorijden, maar dat geef je zelf al aan.
Voor jou wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja en dus?Er komen er nog genoeg.
Meid tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen en ik wil tot 7 uur iig zuipen.
Niet dat ik om 0.30 in slaap val en alle bier mis.
Anders laat ik wel iemand anders rijden, als ik te dronken of brak ben.
Ja, ik kan eht ook niet helpen.quote:
Ja, pluizig knuffelbeestje van me?quote:
Dan zou je juist nu tegendraads moeten zijn en gewoon gaan slapen als je moe bent.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik kan eht ook niet helpen.
Zei de waarzegster![]()
En de horoscoop ook.
Whehe het is wel iets anders.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef Skv het volgende:
Ja, maar ik ga nu zo met de auto naar een maat van me.
Daar oud en nieuw vieren
Kan t niet maken om daar direct te gaan pitten
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zit met dezelfde shit...
Ach... aan het bier maar...
Heerlijk he, die vakanties die je ritme totaal omver gooien.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb koffie gezopen en lag dr om een uur of 8 in.
Ter info
En gisterennacht om half 4.
En nu ben ik moe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |