Ypenburgquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:16 schreef LostFormat het volgende:
Welke wijk?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
het wordt weer een gezellig oud en nieuw in DH ja![]()
ook al gezeur met een vuur in de Hovybuurt
Ach is van de mensen hun brandstapel gesloopt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef stukovich het volgende:
UPDATE:
De jaarlijkse vuurwerkstapel wordt nu door 5 ME-busjes en 2 hijskranen afgebroken. Die gasten hebben er de hele maand over gedaan om hem te bouwen, hij is ongeveer 18 meter geworden.
Vanavond breekt de pleuris los
jot wa!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef evil_cupido het volgende:
In kerkrade is het ook nog rustig
Idd kakkerbuurt .. Blijf het wel onwijs mooie huizen vindenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
in vogelwijk blijft het altijd rustig, alleen stom dronken kakkers die zeiken NOG 1 ROSÉÉÉÉ that's all
Wat is dat? De jaarlijkse vuurwerkstapelquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef stukovich het volgende:
UPDATE:
De jaarlijkse vuurwerkstapel wordt nu door 5 ME-busjes en 2 hijskranen afgebroken. Die gasten hebben er de hele maand over gedaan om hem te bouwen, hij is ongeveer 18 meter geworden.
Vanavond breekt de pleuris los
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dat? De jaarlijkse vuurwerkstapel
En is zoiets niet ongelofelijk gevaarlijk?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Dat klaren?
Van Final Fantasy X2quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:24 schreef BennyNL het volgende:
[..]
jeweettog
welke pokoe blaas je nu?
Misschien dat ze die stapel eens gewoon heel moeten laten en er wat lastige mensen op moeten gooien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dat? De jaarlijkse vuurwerkstapel
En is zoiets niet ongelofelijk gevaarlijk?
quote:
Is het niet gewoon een stapel met hout en kerstbomen enzo? Of is dat weer wat andersquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:26 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Misschien dat ze die stapel eens gewoon heel moeten laten en er wat lastige mensen op moeten gooien.
Altijd wel lache daar vind ik persoonlijk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
in vogelwijk blijft het altijd rustig, alleen stom dronken kakkers die zeiken NOG 1 ROSÉÉÉÉ that's all
Jaaaa, het is altijd gezellig in de ghetto genaamd de vogelwijkquote:Op zondag 1 januari 2006 01:59 schreef cheukert het volgende:
[..]
Altijd wel lache daar vind ik persoonlijk..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |