Ja, maar niet ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat me lekker spelen dammit
Jullie halen ook alleen maar Zuma achievments
Werkt die starters kit ook op de 360?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De zonder game versie is tijdelijk uitverkocht !
http://www.dixons.nl/De_o(...)7035424/default.aspx
Hou het in de gaten zou ik zeggen !! Dit is een live starters kit met een jaar Live.
Ja hoor,... Live is Livequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt die starters kit ook op de 360?
Lijkt me niet want de starters kit voor de 360 is wel ff wat duurder.
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Heb trouwens van Microsoft een cadeautje gehad, flink wat arcadegames gratis (in de mail zaten unlockcodes). Woei!Moet er alleen wel een artikel over schrijven, ach ja. Had anders zelf Geometry wars gekocht, en misschien Zuma en Bejeweld 2... oh en dat Mutant Storm dingetje natuurlijk. Nu heb ik ze allemaal (nou ja, tot nu toe dan he) gratis en voor niks.
Ronn kreeg eerst een DSquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Wat denkt de rest van de GNL crew daar nou van? Dat jij alles krijgt?
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..
Mijn reactie 1 van jaloesie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dis altijd zo'n typisch gevalletje van enthousiasme enzo.Ik neem aan dat je dat kan begrijpen.
Waarom niet? Iedereen komt hier melden wat 'ie gekocht heeft, inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
De meerwaarde om dat hier te komen vertellen zie ik niet echt..
Met de games waarmee de DS shipte zou ik daar niet echt wild van wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ronn kreeg eerst een DS
Dus echt te klagen hebben ze allemaal niet echt geloof ik
Mja, dat geloof ik ook wel heheh. Als jij degene was die het zou krijgen was ik ook wel eventjes jaloers geweest. Maar weet je, het is ook een beetje n00byness van mijzelf. Als ik wel eens de gasten van Xbox Magazine hoor, die zijn het al 'gewend' zeg maar dat ze al die dingen kunnen verwachten. Dat stadium heb ik nog lang niet bereikt, ik vind het maar wat mooi, snap je.quote:
Klopt. Alleen foto's en muziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef masterdave het volgende:
ok, dus filmpjes kijken op mijn xbox via gesharede mappen vanaf mijn win XP SP2 kan niet?
Filmpjes kijken komt in een updatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |