Dat heeft je nog nooit eerder tegengehouden.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil wel zon topic maken voor Roy maarja, ik ben mod dus ik mag niet baggeren![]()
en toch smileyposts....quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil wel zon topic maken voor Roy maarja, ik ben mod dus ik mag niet baggeren![]()
You just wanna get me firedquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef peristilius het volgende:
Open er een in onzin MMaRsu, niemand die je tegenhoudt.
Volgens mij begrijp jij ONZ niet, das geen plek waar je legaal mag baggeren, dat mag nergens op FOK!.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef peristilius het volgende:
Open er een in onzin MMaRsu, niemand die je tegenhoudt.
Wie heeft het over baggeren? Een vrouw zoeken voor Roy is een goed doel.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij ONZ niet, das geen plek waar je legaal mag baggeren, dat mag nergens op FOK!.
En bovendien, ik heb geen GAM SC users nodig om voor mij een vrouw te zoeken hoorIk denk dat het gros hier eerst zelf maar eens een vrouw moet gaan aanraken voordat ze zich gaan drukmaken over mij
Neen.quote:
I am pimp, because pimpin is in my blood.quote:
wheremybitchesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
I am pimp, because pimpin is in my blood.
My daddy was a pimp, my grand daddy was a pimp, my great grand daddy was a pimp...
I've been pimpin since pimpin since pimpin since PIMPIN!
Now wheremybitches.![]()
Men, jij suckt, ga eens How high kijken voor je zulke uitspraken doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
Dat was mijn MMaRsu imitatie. Nog mensen die mijn peristilius imitatie willen horen
Ik zei ook niet dat ik goed was...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Men, jij suckt, ga eens How high kijken voor je zulke uitspraken doet.
Yup, heel veel negers.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik goed was...
Is dat een negerfilm?
Ja en peristilius ook. Samen zitten ze altijd stoned op de bank naar dikke bonkende negers te kijken... ofzo...quote:
We zijn gewoon twee oerhollandse jongens die meegaan met de neger hype.quote:
Idd negers zijn de bomquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
We zijn gewoon twee oerhollandse jongens die meegaan met de neger hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |