Is die linkse geen eend?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
Je gaat toch niet Kirby neerschieten he?! Het is geen duckhunt!
Mag je schieten op blobjesquote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk geeneens wat het is .. een .. een .. ik noem het een blobje.
Ik geloof dat ze een bedreigd blob-soort zijn. Ik zie er namelijk geen in mijn directe omgeving, eigenlijk nooit gezien. Dus ik neem aan dat ze enorm zeldzaam zijn en dus na deze analyse.. lijkt het me niet verstandig om er op te schieten.quote:
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een bedreigd blob-soort zijn. Ik zie er namelijk geen in mijn directe omgeving, eigenlijk nooit gezien. Dus ik neem aan dat ze enorm zeldzaam zijn en dus na deze analyse.. lijkt het me niet verstandig om er op te schieten.
Op musjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?
Dat doe ik alleen als jullie beloven me niet met de dood te bedreigen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op musjes!![]()
Ik geef toe, ik ben flauw bezig vandaag..
Op ratjesquote:Op maandag 2 januari 2006 11:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?
dat doen alleen wij hier in Leeuwarden zodat paupers uit Rotterdam de dode musjes voor veel geld kunnen kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op musjes!![]()
Ik geef toe, ik ben flauw bezig vandaag..
Niet op ratjes! Alhoewel, ik heb er wel 1 in de aanbieding die wel even wat lood mag hebben. Stomme dier heeft vannacht een ander ratje aangevallen toen deze lag te slapen. Het arme dier helemaal in shock.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn stoel zit in elkaar, maar ik heb 4 schroefjes over en dat plastic uitschuifding dat om de stang moet ben ik vergeten. Nu krijg ik de stand niet meer uit de zitting
Volgens mij ljik je meer op Luigiquote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn stoel zit in elkaar, maar ik heb 4 schroefjes over en dat plastic uitschuifding dat om de stang moet ben ik vergeten. Nu krijg ik de stand niet meer uit de zitting
diertjesquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook 3 cavia's gehad. Nu heb ik nog 1 konijn, 3 ratten en een parkiet. Ik wil er trouwens weer een Beo bij, dat zijn zulke toffe vogels. Wij hebben er ooit 1 gehad en die was gewoon TE lomp voor woorden, schitterend dier met zijn praatjes
![]()
Misschien wil hij mijn award wel hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Volgens mij ljik je meer op Luigi
Kunnen jullie ruilen.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien wil hij mijn award wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |