Dank jequote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Roy! Jij ook nog de beste wensen he, ik had dat iedereen natuurlijk al gewenst. Maar bij deze nog een keer. Succes met je bureaustoel in elkaar flansen!
Ik studeer altijd op de grond. Hehe, leg ik al de benodigdheden op de grond, ga ik er half bij liggen en dan studeren (erm.. slapen) maar!
Nieuwe spellingquote:Op maandag 2 januari 2006 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankjewel Roy![]()
Het is trouwens bureaustoel![]()
![]()
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.quote:
Ze gaan lijnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.
HIj moet welquote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef mordradead het volgende:
ja, 2 januari wat een feest
Roy doet stiekem ook mee hoor
Ik ben met Kerst al begonnen. Effect was echter negatief toenquote:
ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Geen handleiding bij mn burostoel
Als echte Mario, weet jij toch wel hoe je zoiets in elkaar zet .. zonder handleiding!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Geen handleiding bij mn burostoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |