Klopt, buiten het feit dat ik Nintendo een warm hart toedraag heeft het ook te maken met het feit dat de REV het meest mysterieus is en gelegenheid geeft om te speculeren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:17 schreef H.Flick het volgende:
Leuk topic, wel een hoog Nintendo-gehalte.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:17 schreef H.Flick het volgende:
Leuk topic, wel een hoog Nintendo-gehalte.
A) juni
B) december
C) 9 miljoen
D) Mario Tennis Revolution
E) 9,2
F) Okami
G) Ivoorkust
A: Juni 2006quote:\A) Releasedate Revolution Japan (maand)
B) Releasedate PS3 Japan (maand)
C) Wereldwijd verkochte units XBOX360 per 1Mei 2006 (afgerond op miljoen)
D) Onaangekondigde surprise titel Revolution op E3 (noem dr 1)
E) Review-cijfer Zelda TP op Gamespot.com (cijfer met komma zoals 9.5)
F) Best game E3 2006 (noem dr 1)
G) OFFTOPIC: winnaar WK2006
...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:11 schreef Retuobak het volgende:
Meeste mensen zijn wel erg positief over de Japanse release date van de PS3 of niet?
Dat was sarcasme, zie de smiliequote:
Weet ik!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef Retuobak het volgende:
Dat was sarcasme, zie de smilie. Ik denk dat je toch zeker de PS3 in Japan tegen juni mag verwachten.
Als je "insiders" die vage verhalen via, via gehoord hebben gelooft wel ja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
Er waren toch nieuwe problemen met de PS3, waardoor het langer ging duren?
De Japanse release interesseert me eigenlijk toch niet. Ik haal hem wel als hij uit is in de VS.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je "insiders" die vage verhalen via, via gehoord hebben gelooft wel ja...
De X360 kwam in november, en daar waren games al speelbaar voor in mei. Ik heb nog geen eens een ingame filmpje gezien van een PS3 game. In mei hebben we de E3, dus dan pas verwacht ik dat de eerste speelbare games worden getoond. Vandaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet ik!Maar de meerderheid hier verwacht 'm dus pas in november/december!
Stelletje onwetenden!
Zou kunnen. Maar mei is nog steeds lente. Verder is Sony ook iets beter in het bewaren (en anderen laten bewaren) van geheimpjes dan Microsoft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef twi het volgende:
De X360 kwam in november, en daar waren games al speelbaar voor in mei. Ik heb nog geen eens een ingame filmpje gezien van een PS3 game. In mei hebben we de E3, dus dan pas verwacht ik dat de eerste speelbare games worden getoond. Vandaar
De vraag is vooral: Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar mei is nog steeds lente. Verder is Sony ook iets beter in het bewaren (en anderen laten bewaren) van geheimpjes dan Microsoft.
Pff ja hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
A) November
B) September
C) 4M
D) Perfect Dark Revolution
E) 6,7
F) Oblivion
G) Italie![]()
Same herequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil m'n X360 sales aanpassen
Naar 3.5 mil
wat een slechte tvp zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:47 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik ga even de wannabe mod uithangen hoor, maar valt er nou niks meer te onderbouwen? Lijstjestopics zijn zo 1999... en zijn totaal niet leuk om te lezen.,,
Ik vind het prima zo, het gaat er alleen maar om om te zien wie er het dichtste bij zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:47 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik ga even de wannabe mod uithangen hoor, maar valt er nou niks meer te onderbouwen? Lijstjestopics zijn zo 1999... en zijn totaal niet leuk om te lezen.,,
wannabe mod.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:47 schreef Khadgar het volgende:
en dan lachen ze mij uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat een slechte tvp zeg
A) Releasedate Revolution Japan (maand)
December
December
C) Wereldwijd verkochte units XBOX360 per 1Mei 2006 (afgerond op miljoen)
5
D) Onaangekondigde surprise titel Revolution op E3 (noem dr 1)
Super mario's fishing magnet
E) Review-cijfer Zelda TP op Gamespot.com (cijfer met komma zoals 9.5)
5.1
F) Best game E3 2006 (noem dr 1)
Crazy Frog Racer part deux
G) OFFTOPIC: winnaar WK2006
Togo natuurlijk
Ahumquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Cheiron het volgende:
november (ALS in 2006)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |