volgens mij niet... wel bluetooth uiteraardquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Zit er wel of niet infrarood op de D600
Ff zoeken op 'anycall theater'quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef GertJanB het volgende:
Ik heb het al eens in het forum gevraagt, maar ik heb nu een afbeelding gevonden van wat ik zoekDus het bestaat
![]()
Alleen nu nog uitzoeken waar het koop is
Iemand een idee?
[afbeelding]
MMS settings activeren, ff kijken op de T-mobile website... ik had hetzelfde probleem maar dan met KPN abo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef flexlexie het volgende:
ik heb ook een d600 , maar kan geen fotoos openen die ik via mms ontvang..
ik heb een t-mobile abbo..
iemand zelfde gehad??
en wat is de oplossing?
http://nl.samsungmobile.com/sg/OTAConf.jspquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef flexlexie het volgende:
ik heb ook een d600 , maar kan geen fotoos openen die ik via mms ontvang..
ik heb een t-mobile abbo..
iemand zelfde gehad??
en wat is de oplossing?
Als je de phone dicht hebt word het scherm op een gegeven moment zwart. Dan moet je enkele tellen de volumetoets inhouden en dan verschijnt ie. Niet echt een screensaver ofzo hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:24 schreef MikeyMikeZ het volgende:
hebben anderen met de d600 wel de klok en datum als screensaver? Waar stel je dat in?
Jep, dat blijkt de rooie draad van deze telefoon: sommige dingen moet je blijven herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:28 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Bedankt! maar hij blijft niet staan he? Ik moet elke keer weer de volumetoets indrukken?
automatisch verzonden berichten opslaan lijkt me ook wel handig idd, was eigenlijk verbaasd dat deze dat niet doetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef Blanked het volgende:
[..]
Jep, dat blijkt de rooie draad van deze telefoon: sommige dingen moet je blijven herhalenInstellingen van de fliter of de USB, uitzetten van de caps als je een woord toevoegd in T9. Dat soort dingen.
Naast dat soort kleine dingetjes: top telefoon \o/ Is er een actieve mod community voor deze phone ofzo? Zou handig zijn om bijvoorbeeld m'n verzonden SMS berichten automatisch in m'n Postvak UIT te zetten.
Bij mij maakt dit geen verschil geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb eens op zitten letten; kan het uitmaken in welk stopcontact je hem oplaadt, ik laadde hem vanmorgen weer op via mijn 'normale' stopcontact, en nu was die binnen no-time vol, en in dat andere verlengstopcontact, duurde dat uren, kan het daarom zijn dat die zo snel leegwas, ff kijken hoelang die het nu volhoudt, het zal raar zijn, maar het kan wel?
Iemand?
Klopt, is ook eigenlijk nutteloos.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef Alessandro het volgende:
Trouwens je kan ook gewoon op een knop drukken dan krijg je deblokkeren en druk op ok button te zien. Maar dan kijk ik rechtsboven en zie alsnog klok en eventuele berichtjes gaat sneller dan 3 seconden indrukken van volume knop.![]()
Damn, die sjit is wel heel erg kut!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:26 schreef Lariekoek het volgende:
Godver![]()
Anders laat ik die van mij net in de wc-pot flikkeren![]()
Het maakt bij mij wel verschil, gare sjit, maar de battarij gaat langer meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bij mij maakt dit geen verschil geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |