quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef mrcool het volgende:
Ik heb 512mb op kaartje + 80mb intern = nagenoeg 600mb!
Dit is idd erg vervelend ja!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
tijdens het luisteren niets anders kunnen doen irriteerde me teveel..
balenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Transflash only. Micro-SD heten ze nu trouwens...
Misschien dat je gsm er trager van gaat draaien...Althans in de winkel zeiden ze hoe groter de kaart qua geheugen hoe slomer je tel ervan gaat draaien...In hoeverre is dit waar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Badabingea het volgende:
ja, waarom niet?
met die 1300 mAh denk ik dat je zeker 1-2 uur langer moet doen, standaard accu is 950 mAhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:49 schreef alibout het volgende:
heb ook nog een vragaje, hoeveel uur kan je met die betere accu meer naar mp3tjes luisteren???
wat denk je zelf? neem aan dat het niet je eerste mobieltje is....duurt ongeveer kleine 2 uurtjes om je accu vol te laden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik heb hem binnen![]()
Mooi dingetje, maare hij is na 10 minuten al volgeladen?
Om batterijproblemen te voorkomen vraag ik hier eerst eff of dat normaal is.
Maar dan geeft de batterijindicator ook geen volle batterij aan, nu wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef Icemen het volgende:
[..]
wat denk je zelf? neem aan dat het niet je eerste mobieltje is....duurt ongeveer kleine 2 uurtjes om je accu vol te laden.
Nu volg ik je verhaal niet helemaal meer....Geeft je batterij indicator een volle batterij aan na 10 minuten laden? Als ie dat doet dan denk ik dat er iets niet goed is....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Maar dan geeft de batterijindicator ook geen volle batterij aan, nu wel.
Was ik vergeten erbij te zetten, sorry.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef Icemen het volgende:
[..]
Nu volg ik je verhaal niet helemaal meer....Geeft je batterij indicator een volle batterij aan na 10 minuten laden? Als ie dat doet dan denk ik dat er iets niet goed is....
Ik denk het ook, maar na uren intensief gebruik staan de meters nog vol.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Alessandro het volgende:
@Wokkel mischien was hij al vol toen je hem binnen kreeg en vandaar zo snel opgeladen??
idd dat viel me ook al op. Het eerste streepje gaat lang mee, maar als die weg is gaat het echt heel rap met je accu...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef Alessandro het volgende:
ALs hij eenmaal op 2 streepjes komt dan gaat het heel snel leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |