En dat ook uiteraardquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel met de Grote Oudejaarsdrinkactie!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Nee, net wel met de Grote Oudejaars-lach-hier-kneusjes-uit-dag
Afwasmachine.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Zhenar het volgende:
Bij mij is alles bijna spik en span!![]()
Alleen deafwas
nog. Maar die doe ik in fasen.
![]()
Appel-ontpitter.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Zhenar het volgende:
Bij mij is alles bijna spik en span!![]()
Alleen deafwas
nog. Maar die doe ik in fasen.
![]()
Als Arjan dat niet serieus bedoelde, is het wel geniaal hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als Arjan dat niet serieus bedoelde, is het wel geniaal hoor!.
quote:Ik ben arjan....13jaar (lijk wel iets ouders hoor)
ik heb meegedaan met idols............ben (raar maar waar) niet doorgekomen in de voorrondes en ben niet uitgezonden op tv, zeer spijtig allemaal.
daarom heb ik een clipje opgenomen......tis nog heel amateuristisch ensjow en de beat is ook van iemand anders maar dit geeft gewoon een beel van wie ik ben en wat ik kan.
tis ook een beetje grappig en luchtig gemaakt, want zoals andre van duin altijd zei " wat niet goed is moet grappig en luchtig zijn "
ik zeg hierbij ook dat ik geen wereldster ben en dat ik gewoon hou van wat ik doe en andere mensen daar gelukkig mee wilt maken.
ik ben pas 13 jaar maar ik lijk veel ouder en ben best dik ik wordt hier soms mee gepest. maar...
ik vond dat ik na me idols avontuur dat ik dit moest delen en sowieso zou iedereen aan idols meedoen ookal weer de jury echt 3 x niks.
en ik wil ook gewoon me gelijk halen dat ik WEL op de televisi had gemoetuh.
Dan is het wel matig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.
[..]
Ach, dat tekstje is ook gespeeld! Vergelijk het met een kloon!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.
[..]
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Je moet mensen niet zo snel als 'geniaal' bestempelen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, dat tekstje is ook gespeeld! Vergelijk het met een kloon!
Die kerel is geniaal!.
Anders erg sneu.![]()
Je wilt natuurlijk dat ik het enkel sporadisch voor jou gebruik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet mensen niet zo snel als 'geniaal' bestempelen!Zo gaat de schoonheid van het woord eraf!
En van de slechte taalbeheersing.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Paltos het volgende:
Niemand is zo cool als Paltooos.
Hij is de man van het ongein!![]()
Beetje leven in de brouwerij brengen kan geen kwaadquote:
Daar komt het in principe wel op neer, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk dat ik het enkel sporadisch voor jou gebruik?![]()
Loopt het subforum zo slecht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij brengen kan geen kwaad.
Nee, maar een goed topic is nooit wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Loopt het subforum zo slecht dan?
Maarre, dat tekstje:quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar komt het in principe wel op neer, ja.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een goed topic is nooit weg.
Zulke mensen bestaan écht, beste Paltos.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maarre, dat tekstje:
ik ben er jammer genoeg niet doorgekomen (raar maar waar)
Komaan, die meent dat toch niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |