Jawel, vanaf 8:00 of 10:00... ik hoorde gister dacht ik acht uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef erik-de-perik het volgende:
volgens mij mag je toch ook nog geen vuurwerk afsteken, of wel?
schavuitenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zojuist gooiden een paar van die schavuiten vuurwerk over de schutting! Ik schrikken!![]()
nijmegen, maar ik denk dat het bijna overal wel is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Liejannuh het volgende:
Woon je soms bij mij in de buurt?
Ik word er ook niet goed van.
in een Afrikaans land dan eh, want er lopen enkel kindsoldaten rondquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
topic nr. zoveel
maar het lijkt idd wel wat op oorlog
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef paullo het volgende:
Hier heeft er al een zijn hand eraf liggen
Geen medelijden mee hoor. Mits het iemand was die zelf aan het kutten was met vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef paullo het volgende:
Hier heeft er al een zijn hand eraf liggen
Nu je het zegt...op de hoek van de straat staan wat van die kwajongens...en raad eens wat voor kleur ze hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Herald het volgende:
in een Afrikaans land dan eh, want er lopen enkel kindsoldaten rond
Wit?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu je het zegt...op de hoek van de straat staan wat van die kwajongens...en raad eens wat voor kleur ze hebben![]()
Gewoon ff een rotje aan een "ei" tapen en terug werpen, wedden dat het na GATVER verdacht stil wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zojuist gooiden een paar van die schavuiten vuurwerk over de schutting! Ik schrikken!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef awesomedude het volgende:
Gewoon ff een rotje aan een "ei" tapen en terug werpen, wedden dat het na GATVER verdacht stil wordt.
Geel. Die verdraaide Chinezen ook altijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wit?
Vandaar ook die spleetogen, door de flitsen van het vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geel. Die verdraaide Chinezen ook altijd
en hij heeft nog geen bezoek hoeven brengen aan het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef miki het volgende:
Mijn broertje doet er ook aan mee.....sinds 10.00 stipt is hij al bezig met zware bombardementen...
Nee, natuurlijk niet. Mijn broertje is verstandig!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
en hij heeft nog geen bezoek hoeven brengen aan het ziekenhuis?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking Huillies, laat die kutkinderen gewoon... 't is maar eens in het jaar...
Ik in ieder geval niet... zonde van mijn geldquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef 61neorej het volgende:
Pff allemaal hier nooit zelf vuurwerk afgestoken?
Ik hoop dat je vannacht een omgevallen vuurpijl op je af krijgt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat die klootzak hier achter op het pleintje een van zijn strijkers net even te lang vasthoudt
Mijn katten worden panisch van dat geknal dat al de hele dag door te horen is... bovendien van kutkinderen die uit andere buurten komen en hier dus niks te zoeken hebben, dus ja, wij hebben alle recht om niet blij te zijn met die VMBO-ers die teveel vingers hebben!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht een omgevallen vuurpijl op je af krijgt.Zielige mensen hier. Zolang ze geen schade aan jouw bezittingen doen moet je niet zeiken.
Waarom heb je alle recht om te zeiken precies? Mogen mensen uit andere buurten niet bij jou in de straat komen? Hang niet zo de huilie uit zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn katten worden panisch van dat geknal dat al de hele dag door te horen is... bovendien van kutkinderen die uit andere buurten komen en hier dus niks te zoeken hebben, dus ja, wij hebben alle recht om te zeiken!
Wat heb jij dan een stel zielige katten...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn katten worden panisch van dat geknal dat al de hele dag door te horen is... bovendien van kutkinderen die uit andere buurten komen en hier dus niks te zoeken hebben, dus ja, wij hebben alle recht om te zeiken!
Raar mannetje ben jijquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat die klootzak hier achter op het pleintje een van zijn strijkers net even te lang vasthoudt
Ik zie niet in waarom ze bij ons in de straat vuurwerk moeten afsteken als ze dat voor hun eigen deur ook kunnen doen. Maar ja, dan zien hun pappie en mammie het natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom heb je alle recht om te zeiken precies? Mogen mensen uit andere buurten niet bij jou in de straat komen? Hang niet zo de huilie uit zeg.
Nee hoor. Wij hebben namelijk geen gazonquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een stel zielige katten...
Niet zo lopen zeuren, morgen zijn ze weer helemaal in orde, is maar één keer in het jaar...
Jij bent er zeker ook zo eentje die een voetbal lekprikt als die in je gazon terecht komt..
Misschien zijn ze op 'bezoek' bij vrienden? Is totaal niet jouw zaak hoor, ze mogen gaan en staan waar ze willen, ze mogen vuurwerk afsteken waar ze willen. Niet zeiken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze bij ons in de straat vuurwerk moeten afsteken als ze dat voor hun eigen deur ook kunnen doen. Maar ja, dan zien hun pappie en mammie het natuurlijk.
Kijk valt me dat dan ff van je mee... Nou niet zo lopen zeiken, het is bijna tijd voor alcholo en feest, dus, geen gezeik meer..quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben namelijk geen gazon![]()
Toevallig ene Joris?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef ACT-F het volgende:
Het carbid schieten was niet genoeg in de straat, nu zitten ze magazijnen van alarmpistolen leeg te schieten. Da's veel leuker dan die pisrotjes![]()
Ik word er ook helemaal niet goed van, net zoals onze huisdieren. Zielig hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef erik-de-perik het volgende:
Pfff, als sinds vanochtend hoor ik alleen maar knallen.... De een wat harder dan de andere, maar het is net alsof ik ergens in Irak zit en er buiten zwaar gevochten word....
Kunnen ze nou niet gewoon ff wachten tot 24.00 uur....en dan ff lekker herrie maken?
volgens mij mag je toch ook nog geen vuurwerk afsteken, of wel?
Er wonen in onze straat niet echt veel mensen die vrienden van tussen de 8 en 14 jaar hebben...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze op 'bezoek' bij vrienden? Is totaal niet jouw zaak hoor, ze mogen gaan en staan waar ze willen, ze mogen vuurwerk afsteken waar ze willen. Niet zeiken.
blijf lekker hopenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef buzzer het volgende:
jij had dat zeker ook niet he vroeger toen je klein was...........quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk wel triest dat zoveel mensen nog behoefte hebben aan dat knalgedoe.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef ACT-F het volgende:
Het carbid schieten was niet genoeg in de straat, nu zitten ze magazijnen van alarmpistolen leeg te schieten. Da's veel leuker dan die pisrotjes![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:44 schreef Mabelle het volgende:
Kan er niet echt last van hebben... laat ze maar lekker knallen die ene dag per jaar. Ik ben wel blij en samen met mij, mijn dieren dat het de afgelopen dagen meeviel.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Donders carbit knal'n, wij hebben een wedstrijd met de buren die ook carbit knappen.
en voor alle andere mensen die vinden dat ik (en anderen) me aanstel...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht een omgevallen vuurpijl op je af krijgt.Zielige mensen hier. Zolang ze geen schade aan jouw bezittingen doen moet je niet zeiken.
Dan mocht de rest van de buurt je blijkbaar niet. Hier nooit zulke incidenten gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
5 jaar geleden was het hier pas erg
Vuurwerk tegen het raam enzo
Het waren voorral tokkies uit andere buurtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan mocht de rest van de buurt je blijkbaar niet. Hier nooit zulke incidenten gehad.
codeer je filmpje eens! 20MB en dan 19sec langquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef Pakspul het volgende:
Moeders en vuurwerk: http://pakspul.qkoegrasei.nl/STA70234.AVI
Daarna had ze er nog 1 tegen de lantaarnpaal aangeschoten.
Ik dacht dat jij nog had vermeld dat je zo van vuurwerk hieldquote:Op zondag 1 januari 2006 13:07 schreef -beyond- het volgende:
Ik heb hier in dit dooie kut dorp dus geen ruk meegemaakt!
Zelfs niet eens klappertjes.....
Pffff saaie belgen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |