Jawel, vanaf 8:00 of 10:00... ik hoorde gister dacht ik acht uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef erik-de-perik het volgende:
volgens mij mag je toch ook nog geen vuurwerk afsteken, of wel?
schavuitenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zojuist gooiden een paar van die schavuiten vuurwerk over de schutting! Ik schrikken!![]()
nijmegen, maar ik denk dat het bijna overal wel is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Liejannuh het volgende:
Woon je soms bij mij in de buurt?
Ik word er ook niet goed van.
in een Afrikaans land dan eh, want er lopen enkel kindsoldaten rondquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
topic nr. zoveel
maar het lijkt idd wel wat op oorlog
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef paullo het volgende:
Hier heeft er al een zijn hand eraf liggen
Geen medelijden mee hoor. Mits het iemand was die zelf aan het kutten was met vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef paullo het volgende:
Hier heeft er al een zijn hand eraf liggen
Nu je het zegt...op de hoek van de straat staan wat van die kwajongens...en raad eens wat voor kleur ze hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Herald het volgende:
in een Afrikaans land dan eh, want er lopen enkel kindsoldaten rond
Wit?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu je het zegt...op de hoek van de straat staan wat van die kwajongens...en raad eens wat voor kleur ze hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |