Hoezo?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Miss_Eternity het volgende:
..... dat je vannacht om precies 00.00 midden op je bek genomen wordt, door een onbekende!!!
Hoe reageer je?
Dit in het kader van "vooronderzoek" ..![]()
Och, d'r zitten wel meer voordelen aan jouw zelfmoord, hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zou dan zelfmoord plegen. Zit 1 voordeel aan:
Dan kan ik niet meer in zulke kuttopics kijken als deze
Is dat van enig nut op deze hypothetische vraag dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef Croupouque het volgende:
Jeetje, wat een vraag. Heb je geen fotoboek?
Ja ,als je er leuk uit ziet maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Miss_Eternity het volgende:
[..]
Is dat van enig nut op deze hypothetische vraag dan?![]()
Tuurlijk!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef the900 het volgende:
Ik zou meteen met m'n hand in haar broekje graaien.
Jij niet? Ben je homo ofzo?quote:
Dan zou ik lesbisch zijn.quote:
Als een meisje zomaar een jongen op de bek pakt vraagt ze toch om een beurt? Dan moet ze ook niet janken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:23 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dan zou ik lesbisch zijn.
En ik denk niet dat jij snel genoeg bent.
Wanneer jij naar haar broekje grijpt, heb je allang een klap te pakken.![]()
actie - reactiequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef the900 het volgende:
[..]
Als een meisje zomaar een jongen op de bek pakt vraagt ze toch om een beurt? Dan moet ze ook niet janken.
als het goed is heeft ze net het jaarlijks bad gehadquote:
Jammiequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Baleog het volgende:
[..]
als het goed is heeft ze net het jaarlijks bad gehad![]()
Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik geen Fok-nerdje tref!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja ,als je er leuk uit ziet maakt het niet uit.
Als je creep bent krijg je klappen.![]()
Je laat het wel even weten wie gelijk had, he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef Miss_Eternity het volgende:
...de drang om "het" te gaan doen, wordt met de minuut sterker![]()
Alleen al om morgen te melden wie van jullie nu eigenlijk gelijk had![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |