quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:38 schreef AirwiN het volgende:
Slaat die poot uit de TT op GF met een staartje in?
ahjah..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16 vandaar dat het zo rustig was
En ik sta er wel in, maar ben eenzaam. Tel uit je winst!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef melismay het volgende:
Ik als Die Hard SC-er staat niet eens in de OPDat bewijst maar weer eens hoe saai ik ben
Ahem !!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef melismay het volgende:
Ik als Die Hard SC-er staat niet eens in de OPDat bewijst maar weer eens hoe saai ik ben
Misschien duikt er ooit nog wel een leuke kerel door opquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik sta er wel in, maar ben eenzaam. Tel uit je winst!
Nu heb ik helemaal geen tijd meer voor jequote:
Ik haal het wel weer weg, hoor ...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef melismay het volgende:
Nu heb ik helemaal geen tijd meer voor je![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik haal het wel weer weg, hoor ...![]()
![]()
![]()
Jij ook, tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef melismay het volgende:
Schatjes, ik ga afsluiten, als ik jullie niet meer spreek: Fijne jaarwisseling allemaal!![]()
Enorm!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef Christine het volgende:
Moks? eenzaam?
quote:
Waarom wachten tot vannacht als het nu ook kan...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
Er, kom je mij een kusje brengen vannacht?
Oke, ik zit al klaar!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wachten tot vannacht als het nu ook kan...![]()
Oud en Nieuw 2006 vier ik met jou!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:58 schreef Mokster het volgende:
Geïnteresseerd in mijn Oud & Nieuw-feestje van 1999? Check de weblog van je-weet-wel-wie (de danseres)....
Zitten?quote:
Die week weg heeft je verstandelijke vermogens geen goed gedaan...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, staan doe ik wel als je aanbelt
Lopen tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, staan doe ik wel als je aanbelt
Oja, jij hebt mijn sleutels. Was ik even vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die week weg heeft je verstandelijke vermogens geen goed gedaan...
Ik heb je sleutels, weet je nog...
En nee, dan hoef je niet de deur ook nog op de knip te doen...![]()
Als dat het enige enthousiasme is dat er vanaf kan, dan blijf ik wel lekker thuis. Die titel 'de laatste van 2005' moet je wel een beetje je best voor doen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Nouja, ik lig in mijn stoeipakje op bed. Hoe laat ben je er?
Joh, ik heb me speciaal voor jou omgekleed... is dat niet enthousiast genoeg?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat het enige enthousiasme is dat er vanaf kan, dan blijf ik wel lekker thuis. Die titel 'de laatste van 2005' moet je wel een beetje je best voor doen...
Omgekleed van .... naar .... ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, ik heb me speciaal voor jou omgekleed... is dat niet enthousiast genoeg?
Ik zou er meteen heengaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
[..]
van coltrui met dik vest, naar sexy stoeipakje.
Hoe laat ben je er nou?
Les 1: Nooit te gewillig lijken...quote:
Eerst ff keuren op je webcam hoor...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
[..]
van coltrui met dik vest, naar sexy stoeipakje.
Hoe laat ben je er nou?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
kusjekroel
(het mag, we zitten in R&P)
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Les 1: Nooit te gewillig lijken...
Als je vanaf 12 uur maar met je fikken van d'r afblijftquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat het enige enthousiasme is dat er vanaf kan, dan blijf ik wel lekker thuis. Die titel 'de laatste van 2005' moet je wel een beetje je best voor doen...
Waar heb je dat geleerd?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Les 1: Nooit te gewillig lijken...
Jouw vertrouwen in mij is niet echt een basis voor een goede relatie!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je vanaf 12 uur maar met je fikken van d'r afblijft![]()
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef Breetai het volgende:
Je wilt 'r wel,
maar je hebt d'r niet nodig.
Vind ik een betere stelling. Nou alleen nog in de praktijk vasthouden.
Jij wil de titel "de eerste van 2006"???quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je vanaf 12 uur maar met je fikken van d'r afblijft![]()
Ik vertrouw je wel, maar wilde het toch nog even gezegd hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw vertrouwen in mij is niet echt een basis voor een goede relatie!
Ssssshhhhhtquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wil de titel "de eerste van 2006"???
Wederzijds misbruik met goedkeuring van beide kanten o.i.dquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:21 schreef MissMSX het volgende:
En wat voor relatie was dat ook al weer?![]()
Daar heb je geen goede vertrouwensbasis voor nodigquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederzijds misbruik met goedkeuring van beide kanten o.i.d![]()
Ow...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je geen goede vertrouwensbasis voor nodig
Zou je elkaar niet eerst eens ontmoeten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederzijds misbruik met goedkeuring van beide kanten o.i.d![]()
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow...
Dan moet er i.i.g. het vertrouwen zijn dat we elkaars eerste in 2006 zijn dan...![]()
En al die magie wegnemen dat we voor elkaar bestemd zijn? No way!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Zou je elkaar niet eerst eens ontmoeten?
Stom wijf!quote:
Details.... detailsquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Zou je elkaar niet eerst eens ontmoeten?
Hier is geen feestquote:
Wat ben je mooi als je boos bent!quote:
* eensch is met desbetreffende userquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos bent!![]()
![]()
Ja, onvoorstelbaar he?quote:
Ah, een kenner... Ben jij wel bereid om details uit te wisselen, want iedereen die d'r kent, houdt angstvallig z'n mond dicht...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
* eensch is met desbetreffende user
Die rodelbaan was leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar he?
De rodelbaan hebben ze al wel weg gehaald van het plein, jammer.
Kunnen leuke ongelukken gebeuren als iedereen dronken is
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een kenner... Ben jij wel bereid om details uit te wisselen, want iedereen die d'r kent, houdt angstvallig z'n mond dicht...![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En al die magie wegnemen dat jullie voor elkaar bestemd zijn? No way!![]()
Je zou bijna denken dat het een complot is hequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een kenner... Ben jij wel bereid om details uit te wisselen, want iedereen die d'r kent, houdt angstvallig z'n mond dicht...![]()
Voeg me nou maar toe op MSN bijdehand en vertel alles!quote:
peren omelet.quote:
Ik heb je adres nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voeg me nou maar toe op MSN bijdehand en vertel alles!![]()
Q! Held!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan? Behalve gestrand zijn in Amsterdam gisteren omdat er geen treinen meer reden.![]()
KAN best leuk zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Welke gek gaat dan ook met de trein ??![]()
![]()
Tja, het centrum van Amsterdam is nou niet heel erg goed bereikbaar met de auto.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Welke gek gaat dan ook met de trein ??![]()
![]()
Verbazingwekkend genoeg kwam bij mijn lidmaatschapskaart niet een rolodex met de adressen van alle andere IT'ersquote:
* eensch is met desbetreffende userquote:
Helemaal mee eens... Vervelende gast ook!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef OoDaniëlOo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Vervelende gast ook!
En?
Nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tja, het centrum van Amsterdam is nou niet heel erg goed bereikbaar met de auto.
Appeltje eitje zeg je als iets makkelijk isquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Breetai het volgende:
[..]
peren omelet.
Ofteewel, ik vat 'm niet.
Da's vreemd, want ik heb'em wel gehadquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg kwam bij mijn lidmaatschapskaart niet een rolodex met de adressen van alle andere IT'ers.
Ook als ik niet boos ben hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos bent!![]()
![]()
We wilden hem er eigenlijk niet bij hebben, maar sommige mensen snappen geen hints...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's vreemd, want ik heb'em wel gehad
Je krijgt de groeten van teig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
Behalve gestrand zijn in Amsterdam gisteren omdat er geen treinen meer reden.![]()
Ah, die vergadering heb ik gemist. Bedankt voor de updatequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We wilden hem er eigenlijk niet bij hebben, maar sommige mensen snappen geen hints...![]()
Toen zat jij nog op school...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, die vergadering heb ik gemist. Bedankt voor de update
Dat kunnen we nog niet oordelen, omdat wij onvoldoende foto's hebben gezien . . .quote:
+1 subtiel!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kunnen we nog niet oordelen, omdat wij onvoldoende foto's hebben gezien . . .![]()
![]()
Tukkie! Goed plan!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:52 schreef Mokster het volgende:
Zow... je valt ff in slaap en als je wakker wordt is het gewoon donker
Het feit dat jouw adres toen nog niet in het bestand was opgenomen heeft hier uiteraard niets mee te makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We wilden hem er eigenlijk niet bij hebben, maar sommige mensen snappen geen hints...![]()
Er is mij verteld dat oud en nieuw vieren in je uppie niet leuk is... dus ja dan maar weg..quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen wel weg vanavond?
Ik kom hier vanavond niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er bij vanavond!
Hoe laat verzamelen we hier?
Waar is hier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er bij vanavond!
Nope... in m'n eentje thuis. Gezellig he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen wel weg vanavond?
Mooi, als jij hier bent, dan hoef ik niet hier te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er bij vanavond!
Ik help je wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef nixxx het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2006: Vervelende brabas spanken
quote:
zo was het ook bedoeldquote:
Dat kan heel gezellig zijn toch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope... in m'n eentje thuis. Gezellig he?
Dag Marcquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds BttD
Ik ook niet hoorquote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
En ik heb vet veel zin
Ik ben ook in een nare bui. Zou t liefst op bed met een fles drank en mn vriendin in de handen oud en nieuw vieren. Maja...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet niet of ik jullie vanavond nog spreek, ik ben nogal in een nare bui![]()
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook in een nare bui. Zou t liefst op bed met een fles drank en mn vriendin in de handen oud en nieuw vieren. Maja...
Volgens mij heb ik wat gemist... het is toch niet uit he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook in een nare bui. Zou t liefst op bed met een fles drank en mn vriendin in de handen oud en nieuw vieren. Maja...
Oh neequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist... het is toch niet uit he?
Lucky bastardquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:45 schreef GF het volgende:
Avond![]()
Zin in vanavondTot een uurtje of 1 blijf ik thuis, na het vuurwerk naar een 70's / 80's feest met een paar vrienden, m'n vriendin en wat vriendinnen. Voor het eerst dat ik geen meiden ga 'versieren' na de jaarwisseling
Niet zo plato-achtig doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lucky bastard
Ik heb meer zin om te gaan pitten zometeen ofzo
Oh jaquote:
is het goede woord niet plato-nisch? uit het rijtje catatonisch etc...?quote:
Ik ga nu! wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
ga je niet stappen godt?
Ja, het hangt in de lucht (en in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:43 schreef GF het volgende:
Ik krijg hoofdpijn en voel me ook niet zo geweldigHangt zeker in de lucht.
Maar ik ga nog wel weg straks![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het hangt in de lucht (en in het ziekenhuis)
Veel plezier GF
Ik heb wel ergens een cd ervan liggen. Draai het zelden moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
Er is juist een minder stukje riverdance op, maar ik vind het super
Oeh, ja lekker thxquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
Ja, ik blijf ook maar wakker... wil je een dropje marc?
Met een zwaard de champi open makenquote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen om middernacht?
En als je geen zwaard hebt?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met een zwaard de champi open maken![]()
Waarom posten mensen 600 keer per dagquote:
Alleen door de weeks of in het weekendquote:
*checkt de datum*quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen door de weeks of in het weekend![]()
Nee, ik ben alle besef van dag en tijd kwijt geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Geen zondag gevoel? Je hebt een woensdag gevoel?
Gewoon doen wat je kan. Kan je niet werken dan gaat het niet. Simpel zat hoor
Wacht maar, de telefoon gaat gewoon om half 8 morgen, je baas, je moet welquote:
tut tut tutquote:Op zondag 1 januari 2006 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het kost me wederom geen vrije dagen![]()
Ik wens hem veel plezier met mijn voicemail!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar, de telefoon gaat gewoon om half 8 morgen, je baas, je moet wel![]()
Dan kom je nooit door je vrije dagen heen hequote:
Mooiquote:Op zondag 1 januari 2006 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom je nooit door je vrije dagen heen he![]()
Zodat je dan kan opscheppen over al die vakantiedagen die je niet hebt opgemaakt omdat je zo belangrijk en druk was?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik wil er eind 2006 eigenlijk het liefst nog een dag of 40 hebben staan
Kan jij wel thuis werkenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga me ziek melden en dan mijn manager mailen of ze me wat werk toe wil mailen. Denk ik.
Nee om het jaar er naa 3 maanden vrij te nemenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Zodat je kan opscheppen over al die vakantiedagen die je niet hebt opgemaakt omdat je zo belangrijk en druk was?
Nouja, het is iets wat echt af moet. Dan kan ik het wel, ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan jij wel thuis werken
Moks had de disipline niet voor
En voor mij is het echt ideaalKan zoveel meer doen!
Morgen toch pas? En niets werk toe mailen. Gewoon beter worden, en daarna je werk inhalen.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga me ziek melden en dan mijn manager mailen of ze me wat werk toe wil mailen. Denk ik.
Sabbatical?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee om het jaar er naa 3 maanden vrij te nemen
Want vrij neem ik toch wel met mijn compensatie uren
Ja, morgen. Ik werk niet op zondagquote:Op zondag 1 januari 2006 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen toch pas? En niets werk toe mailen. Gewoon beter worden, en daarna je werk inhalen.
Prima!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabbatical?
Altijd leuk dat soort dingen... dan kom je terug, en dan ben je vervangen.
En waar wil je heen op vakantie?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee om het jaar er naa 3 maanden vrij te nemen
Want vrij neem ik toch wel met mijn compensatie uren
Wie zegt dat ik op vakantie ga danquote:
Het idee dat je vervangbaar bent... maakt dat niet dat je zo'n nutteloos gevoel hebt over je werk?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Prima!
ze huren me toch in!
Ga ik naar het volgende bedrijf![]()
Ok, hoeft niet hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op vakantie ga dan![]()
Vast wel ergens, maar ik ga echt niet als een zwerver 3 maanden rond trekken
neequote:Op zondag 1 januari 2006 13:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Het idee dat je vervangbaar bent... maakt dat niet dat je zo'n nutteloos gevoel hebt over je werk?
Vaak genoegquote:Op zondag 1 januari 2006 13:13 schreef Christine het volgende:
Nooit erover gedacht om voor jezelf te beginnen, godt?
Yep, klinkt bekend. Maar ik moet wel oppassen dat het me niet belemmert om uiteindelijk de gok, de stap niet te nemen... dan moet het allemaal zó perfect dat het nooit goed genoeg is, en er uiteindelijk niet meer van komt.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
Het is ook heel zwaar
Hoop mensen kijken er veels te positief tegen aan.
Ik bekijk het eerder vaak erg negatief. Te nauwkeurig wil alles in orde hebben voordat ik iets onderneem
Gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben net wakker
Het was een erg mooi, gezellig feestje vannacht
![]()
Het is net als divali... wat je op oudjaarsavond doet, is typerend voor de rest van het jaar.quote:
Tuurlijk!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je daar elke keer voor?
Ga je om te scoren stappen?
Zielig voor die mensen die al ruim 20 jaar droog staanquote:Op zondag 1 januari 2006 13:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Een dag niet gescoord is een dag niet geleefd, he...
Hey, het is niet aardig om over Q. te roddelen als hij er niet bij isquote:Op zondag 1 januari 2006 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zielig voor die mensen die al ruim 20 jaar droog staan![]()
Q was er vanochtend nogquote:Op zondag 1 januari 2006 13:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, het is niet aardig om over Q. te roddelen als hij er niet bij is
Jijquote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q was er vanochtend nog![]()
Hij leest altijd terug![]()
En je doet andere mensen te kort![]()
Sommige staan al veel langer droog![]()
Oké, dan mag het.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q was er vanochtend nog![]()
Hij leest altijd terug![]()
En je doet andere mensen te kort![]()
Sommige staan al veel langer droog![]()
Als je met die gedachte je eigen geluk sterker kan maken en je eigen complexjes kan weg stoppen dan is dat alleen maar mooi voor je!quote:
Volgens mij hebben sommige die hier posten nog nooit geneukt.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dan mag het.
En wie bedoel je... Plato?
Hehe ja preciesquote:Op zondag 1 januari 2006 13:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sommige die hier posten nog nooit geneukt.
Of langer dan Q niet. Was Q vroeger niet al eens officieel ontmaagd?
Het is alleen weer met terugwerkende kracht ongedaan te gemaakt![]()
Je moet zo iets wel bijhouden
Ik niet, dus kommaarrrrrrr.....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan denkt: misschien is degene alwel single af
Was dat een flop?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik niet, dus kommaarrrrrrr.....
(kunnen we dit jaar dating.fok.nl niet weer reanimeren?)
Geen ideequote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe ja precies
Wie is eigenlijk de oudste singles-poster?
Dat is toch geil eh kwijl?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
Wil geen FB topic meer zien over dating.fok.nl![]()
1000 mannen met kwijl op hun bek
en om precies te zijn 1 vrouw![]()
Het feest mocht er bij mij ook wel wezen. Ik moest wel ff naar Eindhoven rijden maar dan heb je tenminste een Effenaar om je te vermaken. En enig succes met vrouwen mocht er ook al niet plaatsvinden.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben net wakker
Het was een erg mooi, gezellig feestje vannacht
![]()
Niet gescoord helaas
Als je buiten R&P SC kijkt dan moet je naar mijn idee Realzeus hebben. Over Thunderchild weet ik niet zo veel en Moks heeft er naar mijn mening meer dan voldoende gehad.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe ja precies
Wie is eigenlijk de oudste singles-poster?
'ff' naar eindhoven, waar vandaanquote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef Breetai het volgende:
[..]
Het feest mocht er bij mij ook wel wezen. Ik moest wel ff naar Eindhoven rijden maar dan heb je tenminste een Effenaar om je te vermaken. En enig succes met vrouwen mocht er ook al niet plaatsvinden.![]()
Marcb1974 is ouder dan mij en Moks, en zeker ouder dan een broekie als ThunderChildquote:
Hoe oud is ThunderChild dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Marcb1974 is ouder dan mij en Moks, en zeker ouder dan een broekie als ThunderChild.
Vanuit Velden, een dorp net boven Venlo wat langs de snelweg ligt. nog geen 3 kwartier rijden.quote:
dat valt idd nog mee invergelijking met marcb1974. Marcb heeft nog geen vriendin gehad?quote:
Deze moest eerst, anders had ik het wel dichterbij twaalf gehaaldquote:Op zondag 1 januari 2006 04:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze was best treurig om drie over twaalf![]()
Thunderchild is dus duidelijk niet de oudstequote:Op zondag 1 januari 2006 14:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dan lijken naar mijn idee Thunderchild en Realzeus beiden nog in de running.
Youp was goed, probeerde ook wat mee te geven in zijn show, wat hij vorig jaar ook heeft gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vanuit Velden, een dorp net boven Venlo wat langs de snelweg ligt. nog geen 3 kwartier rijden.
Ik heb eerst bij een maat van me Youp van 't Hek gekeken en toen maar verder gegaan met m'n leven.
Je had niks in de planning zo te zienquote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze moest eerst, anders had ik het wel dichterbij twaalf gehaald.
Zoals youp in al zijn shows doetquote:Op zondag 1 januari 2006 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Youp was goed, probeerde ook wat mee te geven in zijn show, wat hij vorig jaar ook heeft gedaan.
Alleen vond ik Lebbis&Jansen iets beter qua diepte..
Nope. Geen zin in oud & nieuw feesten dit jaar. Degene waar het merendeel van de vrienden die ik best had willen zien naar toe gingen was me te ver weg, en sinds ik niet meer drink ben ik geen groot fan van tussen een stelletje dronken lui zitten terwijl ik er niet weg kan.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had niks in de planning zo te zien
Zou ik ze toch nog is terug kijken als ik jou was.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heefttie ook pas de laatste 2-3 jaar gedaan hoor. Daarvoor was 't echt alleen maar fun.
Bij Realzeus vermeldde ik ook dat ie buiten deze topicreeks valt.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Thunderchild is dus duidelijk niet de oudste![]()
Realzeus heb ik hier nog nooit zien posten![]()
Had je date moeten doen met Cquote:Op zondag 1 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nope. Geen zin in oud & nieuw feesten dit jaar. Degene waar het merendeel van de vrienden die ik best had willen zien naar toe gingen was me te ver weg, en sinds ik niet meer drink ben ik geen groot fan van tussen een stelletje dronken lui zitten terwijl ik er niet weg kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |