Lekker makkelijk, die hebben allemaal een kunstgebit, en kwijlen de hele dag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
Hoezo niet altijd in bejaardenhuis eigenlijk? Er is ook nog zoiets als:
Sex in de bejaardenflat, iedereen heeft dolle pret
Nee jij, oldbie.quote:
En dan ben ik 1 van de jongere hier, kan je nagaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nou... aan jou kan ik niet tippen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, die hebben allemaal een kunstgebit, en kwijlen de hele dag.![]()
En die demente figuren kan je alles wijsmaken.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Nee hoor dat zou eerder zo gaan, dus die zullen vast wel pret hebben...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Elke dag nieuwe vrienden maken, je eigen paaseieren verstoppen, elke dag nieuwe vrienden maken..
Scroll ik helemaal terug naar boven om in het verjaardagslijstje te kijken... maar zie je daar niet bijstaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan ben ik 1 van de jongere hier, kan je nagaan.![]()
Mijn profiel is slechts 1 muisklik ver.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Scroll ik helemaal terug naar boven om in het verjaardagslijstje te kijken... maar zie je daar niet bijstaan.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef Manu82 het volgende:
guess who's back
sound and safe in Manchester![]()
![]()
guess who's back
![]()
guess who's back
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef cuall het volgende:
Ik heb geen zin om oliebollen te gaan bakkenGa ze denk ik maar halen
Ja het is hier echt fucking koud, maar we hebben nu 4 pannen met water op staan om het een beetje warm te stomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je bent weer veilig aangekomen![]()
En was 't erg koud in je huisje?
Zijn in de bonus bij de AHquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef cuall het volgende:
gratis tip: niet die van Appiequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef cuall het volgende:
Das mooie, ga ik dan zo nog snel even halenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zijn in de bonus bij de AH![]()
En liggen hier in de kast![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Das mooie, ga ik dan zo nog snel even halen![]()
quote:
Gelukt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Das mooie, ga ik dan zo nog snel even halen![]()
Wrom nie?quote:
van de week geprobeerd.. nog nooit zo'n droge oliebol gegeten...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat die niet mij te vreten zijn lijkt mij
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat die niet mij te vreten zijn lijkt mij
Wij hebben hier geen Jumbo, maar wat ik al zei, ik ga er eerst 1 proberen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben nu een oliebolletje van de Jumbo aan het magnatronnen...
Ben benieuwd of het iets is...
"Geen vrouw, geen gehuil" is op zichzelf heel juist, maar dat zingt Bob Marley niet. Het betreft een wijdverbreid misverstand. Bob zingt in een soort 'negerengels' (patois) een troostend: "Nee meisje, huil maar niet!".quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
Ik ben trouwens eens benieuwd of de sex in 2006 net zo goed wordt als in 2005![]()
De laatste keer was helemaal top(en het was niet eens de bedoeling
)
Maar ja.. je kent dat wel hè.. Je gaat naar een vrijgezelle vriendin toe.. gewoon op bezoek (is tenminste het plan) en 2 flessen wijn later lig je gezellig op de bank wat te kroelen..
En sjah.. als ze dan zegt dat ze last heeft van haar schouders, is een massage wel het minste wat je aanbiedt natuurlijk
Nahja.. lang verhaal kort… na de massage nog wat knuffelen () en tja..
Na wateen wereldwip
.. 3 dagen krom gelopen van de spierpijn
En het prettigste is natuurlijk ”no strings attached”![]()
Van de week toch maar ff langs om een gelukkig nieuwjaar te wensen denk ik
en nu ga ik maar naar de winkel, voor ik hier nog meer onzin ga posten....
Dat is Miranda (BB2).quote:
geen die binnen de policy pastquote:
volgens mij wil jij gewoon een foto van de gebeurtenissenquote:
Ik hoef teamlead niet naakt te zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wil jij gewoon een foto van de gebeurtenissen
je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoef teamlead niet naakt te zien
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
Ik ben trouwens eens benieuwd of de sex in 2006 net zo goed wordt als in 2005![]()
De laatste keer was helemaal top(en het was niet eens de bedoeling
)
Maar ja.. je kent dat wel hè.. Je gaat naar een vrijgezelle vriendin toe.. gewoon op bezoek (is tenminste het plan) en 2 flessen wijn later lig je gezellig op de bank wat te kroelen..
En sjah.. als ze dan zegt dat ze last heeft van haar schouders, is een massage wel het minste wat je aanbiedt natuurlijk
Nahja.. lang verhaal kort… na de massage nog wat knuffelen () en tja..
Na wateen wereldwip
.. 3 dagen krom gelopen van de spierpijn
En het prettigste is natuurlijk ”no strings attached”![]()
Van de week toch maar ff langs om een gelukkig nieuwjaar te wensen denk ik
en nu ga ik maar naar de winkel, voor ik hier nog meer onzin ga posten....
Hier is ook onvoldoende...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Snaptnix het volgende:
whahahaha.... op die oliebollentest. En het is nog waar ook
72. Oud-Hollandse Gebakkraam Jean Scheffers - Breda (Zeer) Slecht
Er zijn van die kramen waar bij aankoop al het kippenvel over je rug loopt. Terecht blijkt achteraf. Jean's eigen griezelkabinet. Spookhuis de Oliebol.
cijfer 4,5 locatie Lunetstraat, parkeerterrein winkelcentrum De Lunet
Iedereen probeert zijn oliebollen te ruilen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:37 schreef Snaptnix het volgende:
Het is ineens stil hier........
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen probeert zijn oliebollen te ruilen!
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef PH52 het volgende:
Hier waren ze weliswaar aan de goedkope kant, maar er zat ipv 7% iets van 16% vet in. Nu nog trouwens, niet gekocht !
Goedemiddag overigens.
Een goedemiddag van mijn kant!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef PH52 het volgende:
Hier waren ze weliswaar aan de goedkope kant, maar er zat ipv 7% iets van 16% vet in. Nu nog trouwens, niet gekocht !
Goedemiddag overigens.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef PH52 het volgende:
Dat klote gele ventje met die wapper handjes. Of hij duikt steeds op de verkeerde plaatsen op, òf hij heeft m'n tekst opgevreten en staat alleen in de zin.![]()
Nee hoor, nog steeds top2000 aanstaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef PH52 het volgende:
Zijn we nog aangesloten op de top 2000 of hebben we het gehad ?
Ja, zoals in je vorige quote.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ruzie met 't gele mannetje met het wapperhandje, wat heb je 'm aangedaan dat ie je niet mag?
Je boze rode ventje kent zijn plaats!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef PH52 het volgende:
Dat klote gele ventje met die wapper handjes. Of hij duikt steeds op de verkeerde plaatsen op, òf hij heeft m'n tekst opgevreten en staat alleen in de zin.![]()
Hee Demins, over die lp van Duncan Brown, had die echt een lp gemaakt ? Trouwens, die is toch overleden ?quote:
Tuurlijk zijn we er nog.... hij staat zelfs oerend hard hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef PH52 het volgende:
Zijn we nog aangesloten op de top 2000 of hebben we het gehad ?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we er nog.... hij staat zelfs oerend hard hier![]()
Jij maakt er een zooitje van.quote:
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we er nog.... hij staat zelfs oerend hard hier![]()
Wat heb je gezegd? Groeten van het sub bb fok team?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
'
'k heb ff gemaild in het gastenboek, kijken of ze Fok vermelden. Zal wel niet.![]()
Precies, en dat er volop meegezongen wordt op het forum.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Groeten van het sub bb fok team?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da was ik nie, da was dat gelepismannetje !
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies, en dat er volop meegeozngen wordt op het forum.![]()
Altijd die vervelende gele pismannetjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, die.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |