tsja. hij viel mij al op toen hij bij de graafschap speelde. ik heb dan ook erg lang gehoopt dat hij naar ajax zou komen. toen hij contractverlenging bij psv zou krijgen had ik er even een hard hoofd in,maar gelukkig komt hij nu alsnog. hopen dat hij het bij ajax gaat waarmaken.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat ze dat bij Heerenveen dan toch goed gezien hadden. Net op tijd, dat wel.
slecht was hij toch niet echt hoor. in de jeugd zal hij vast beter zijn geweest maar dat heb ik niet gevolgd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
Bij De Graafschap in de jeugd dan toch zeker? Want tijdens die huurperiode maakte ie erg weinig klaar daar.
Hij heeft amper gespeeld bij De Graafschap toen en al helemaal niet opvallend. Hij vond het ook helemaal niks zelf, dacht ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slecht was hij toch niet echt hoor. in de jeugd zal hij vast beter zijn geweest maar dat heb ik niet gevolgd.
9 wedstrijden, 0 goals. Was helemaal niks idd.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij heeft amper gespeeld bij De Graafschap toen en al helemaal niet opvallend. Hij vond het ook helemaal niks zelf, dacht ik.
Frenzy lult dan ook uit zijn nek.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij heeft amper gespeeld bij De Graafschap toen en al helemaal niet opvallend. Hij vond het ook helemaal niks zelf, dacht ik.
De manier waarop de Graafschap speelde vond hij niks.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was door de club verplichtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, met z'n streepjespak. KJ paste daar totaal niet en werd niet gesteund. (hij was toen mentaal ook nog niet zo sterk)
Ik doel op z'n smoelquote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef cultheld het volgende:
Die foto is toch gesoept?
Niet praten over dingen waar je niks van af weet. Ze had al een relatie met hem toen hij nog naar PSV moest verkassen (in de jeugd).quote:
dat zegt niks. misschien heeft ze wel enorm oog voor talentquote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef cultheld het volgende:
Ze had al een relatie met hem toen hij nog naar PSV moest verkassen (in de jeugd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |