Er was een hoop gedoe met een hotmail-adres dat het niet goed bleek te doen en vervolgens heb ik een aantal mensen opgeroepen om hun lijsten opnieuw in te sturen naar een Gmail-adres... daar heeft niet iedereen gehoor aan gegeven en die lijsten zijn dan ook niet verwerkt. Het spijt me, maar zo is het nu eenmaal gegaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Gorro het volgende:
Huh? Mijn lijst is helemaal niet verwerkt lijkt het. Brother-Woodrow, Closing Prayer van The Afghan Whigs die ik op nummer 5 had staan is bijvoorbeeld helemaal nergens te vinden. Ik weet toch ook zeker dat ik een Excel-file ingestuurd heb. Vortex Surfer van Motorpsycho zou dan zeker de top 100 gehaald hebben
Ah, ok. Geen probleemquote:Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het spijt me, maar zo is het nu eenmaal gegaan.
*meld*quote:Op zondag 1 januari 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Maar leuker is om te weten wie er ook stemden op:
Velvet Underground & Nico, The Venus in furs 140 2
[..]
Al m'n voor de hand liggende keuzes staan er wel in geloof ikquote:001 (21) Joy Division - Love will tear us apart
002 (31) Lou Reed - Perfect day
005 (08) John Lennon - Imagine
006 (--) Johnny Cash - Hurt
011 (49) New Order - Blue Monday
014 (44) Massive Attack - Teardrop
032 (10) Pearl Jam - Black
034 (--) Rolling Stones - Sympathy for the devil
035 (59) The White Stripes - Seven nation army
046 (74) Faithless - Insomnia
056 (--) Soundgarden - Black hole sun
057 (--) Green Day - Basket case
quote:001 (21) Joy Division - Love will tear us apart
007 (07) REM - Losing my religion
008 (02) Nirvana - Smells like teen spirit
018 (48) Pixies - Where is my mind?
019 (20) Radiohead - Creep
025 (17) Green Day - Good riddance (time of your life)
029 (16) Radiohead - Street spirit (fade out)
037 (77) Blur - Song 2
041 (--) Radiohead - Karma police
042 (15) Oasis - Wonderwall
056 (--) Soundgarden - Black hole sun
057 (--) Green Day - Basket case
078 (43) 3 Doors Down - Kryptonite
089 (--) The Red Hot Chili Peppers - Scar tissue
097 (27) The Verve - Bittersweet symphony
Grappig, ik heb de versie van tears for fears in mijn top100, op 58...quote:059 (--) Gary Jules & Michael Andrews - Mad world
Ik had er ook welgeteld 1 in mijn lijstquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:36 schreef kamagurka het volgende:
Er staan natuurlijk wel vééls te weinig negers in
Ha! Tof spacemangraig!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
*meld*
Shiny shiny, shiny boots of leather![]()
Ik had nog een paar rappareltjes meegenomen:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had er ook welgeteld 1 in mijn lijst![]()
Geloof ik
In ieder geval![]()
voor Curchulain
Volgens mij werd er vooral geconstateerd!?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef peaceman het volgende:
Wat een flauwekul over dat wit/zwart in je lijst. Je vindt bepaalde muziek nou eenmaal mooier dan het andere. Dat is toch geen schande? Bovendien zegt het ontbreken van een bepaalde huidskleur qua artiest niet dat je die muziek per definitie niet mooi vindt, maar wel minder mooi. Dat is alles.
Of krijgen we ook nog het gezeur over het gebrek aan aziaten in de lijst?
Straks staat er nog een limburger, bask, fries, zeeuw, corsicaan op die vindt dat zijn/haar lokale artiest(en) ontbreekt.....
Kul is het.
Weet ik, maar dit verhaal ging ook spelen toen met de album top 100.... Ik zal ongetwijfeld ook te weinig negers hebben bij de 100 volgens de norm van sommigen. Nou en?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij werd er vooral geconstateerd!?
Word!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit verhaal ging ook spelen toen met de album top 100.... Ik zal ongetwijfeld ook te weinig negers hebben bij de 100 volgens de norm van sommigen. Nou en?
Dat wilde ik enkel zeggen![]()
Eh, Kraftwerk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:25 schreef Frollo het volgende:
Qua negers had ik Otis, Prince, Smokey Robinson, Ce Ce Peniston, Donna Summer, Des'Ree, The Temptations en natuurlijk Kraftwerk.
Dus dat zat wel goed bij mij
Ik dacht ook al!! Hadden ze dan tóch altijd ladingen witte schminck opgesmeerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eh, Kraftwerk?
[afbeelding]
Ein Witz, sicher?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |