Ze deden het al sinds gisteravond, de onverlatenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:52 schreef thedude0 het volgende:
whehe je mag vanaf 10 uur 's ochtends al afsteken
waarom zou de politie iets doen tegen iets dat legaal is ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Gewoon zelf actie nemen, de politie doet hier toch niets.
Nederland, kutland.
Wedden dat de politie dan wel komt, als ze met gebroken knieschijven in de sneeuw liggen te jammeren om hun mammiequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Nederland, kutland.
Volgens mij is het niet legaal om op 30 december 2005 vuurwerk bij iemand in de tuin te gooien....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom zou de politie iets doen tegen iets dat legaal is ?
Typisch Nederlands inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wedden dat de politie dan wel komt, als ze met gebroken knieschijven in de sneeuw liggen te jammeren om hun mammie
pak de dader bij de kraag en sla hem in elkaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet legaal om op 30 december 2005 vuurwerk bij iemand in de tuin te gooien....
Mijnheer, we weten dat het vervelend is en er zijn wat agenten in burger de straat op om te verbaliseren, maar voor we bij u zijn zijn die jongens al weer 10 straten verder. En daarna de dooddoener: u bent toch ook jong geweest?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zei de politie aan de telefoon eigenlijk?
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef raptorix het volgende:
2 jaar terug heb ik 2 gasten gewoon aangehouden, en gezegt dat ik de politie erbij ging halen, vervolgens de keuze gegeven het vuurwerk bij mij in te leveren of er bureau werk van te maken
grappig johquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.
Of zelf afsteken. Natuurlijk op een tijd dat het mag en er niemand last van heeftquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.
ik steek vuurwerk af maar ik ben geen pauper.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent ook zo'n vuurwerkpauper![]()
![]()
![]()
Smerige scheve kokquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:15 schreef Smaakpolitie het volgende:
Zit niet te janken dat je een paar dagen per jaar een paar knalletjes hoort, kansloser.
Bewijs het!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik steek vuurwerk af maar ik ben geen pauper.
Proleet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef raptorix het volgende:
2 jaar terug heb ik 2 gasten gewoon aangehouden, en gezegt dat ik de politie erbij ging halen, vervolgens de keuze gegeven het vuurwerk bij mij in te leveren of er bureau werk van te maken
Je bent dus gewoon een pauper.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Domme reactie, mijn ouders hebben ook een hond en die is nu zo zenuwachtig dat die alle kleuren van de regenboog schijt. Ik zeg mensen die vuurwerk afsteken zijn dierenmishandelaarsquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:28 schreef _Arthur het volgende:
Dat vuurwerk boeit me geen drol.
Maar dat die vieze tering hond 2 straten verderop al 3 dagen loopt te blaffen omdat ie wat knalletjes hoort is echt te ziek voor woorden.
Wat gemeen om te zeggen zeg, ze wisten vast wel dat je nooit jong bent geweest..quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
En daarna de dooddoener: u bent toch ook jong geweest?
Het zijn meer de mensen die anti-reacties posten in dat soort topic...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef dady het volgende:
In deze tijden komen altijd de meest verloederde mensen van de samenleving waar na boven, doordat deze groep mensen dit soort topics openen.
Domme reactie, die tering hond blaft week in week uit de bende bij elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Domme reactie, mijn ouders hebben ook een hond en die is nu zo zenuwachtig dat die alle kleuren van de regenboog schijt. Ik zeg mensen die vuurwerk afsteken zijn dierenmishandelaars![]()
Ja mister, kom jij weleens buiten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn meer de mensen die anti-reacties posten in dat soort topic...![]()
Euhm ja vaak genoeg, maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:
Omdat alle mensen die ik op school of ergens anders zie zeiken, altijd de grootste computerfreaks of sociaal gestoorde mensen zijn, die totaal geen jeugd gehad hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm ja vaak genoeg, maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken?![]()
![]()
Ja dat jij op een pauperschool zit kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef dady het volgende:
[..]
Omdat alle mensen die ik op school of ergens anders zie zeiken, altijd de grootste computerfreaks of sociaal gestoorde mensen zijn, die totaal geen jeugd gehad hebben.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat jij op een pauperschool zit kan ik niks aan doen.Daarbij zit ik allang niet meer op school, maar goed...
Ik weet wel dat ik vroeger genoeg buitenkwam en dan gingen we hutten bouwen!!Tegenwoordig bestaat buitenspelen uit meisjes verkrachten, mensen een grote muil geven, eigendommen van anderen vernielen/beschadigen en vuurwerk afsteken op tijstippen dat het (nog) niet mag. Ik heb niks te klagen over mijn jeugd hoor!
Het zijn enkel voorbeelden. Er zijn er ook genoeg die zich wel kunnen gedragen maar daar ging dit topic niet over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja noem vuurwerk even in één adem met meisjes verkrachten![]()
Wel goed richten op die koters he!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef Koenholio het volgende:
Pak een grote romeinse kaars en knallen maar.
Weten jullie dan écht niet meer hoe het was vroeger!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:23 schreef Lidia het volgende:
Hier waren een paar kutkinderen van 6u tot 7u 's ochtends vuurwerk aan het afsteken
Heel sociaal van ze
Ligt denk ik aan zoiets als "opvoeding" maar ik geloof dat ze dat woord gaan schrappen aangezien het bijna niet meer wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Weten jullie dan écht niet meer hoe het was vroeger!?
Ik vind het nog knap dat ze tot vandaag hebben gewacht, dat zijn wel héle brave kinderen. Hoe lang hou je het vol als kind, vuurwerk NIET afsteken terwijl je het wel hebt...
Ik kreeg een knal tegen m'n kop van mn ouwelui als ik het voor 12uur afstak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Weten jullie dan écht niet meer hoe het was vroeger!?
Ik vind het nog knap dat ze tot vandaag hebben gewacht, dat zijn wel héle brave kinderen. Hoe lang hou je het vol als kind, vuurwerk NIET afsteken terwijl je het wel hebt...
In mijn tijd hadden we alleen sterretjes en die staken we braaf af om 00.00 uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gemeen om te zeggen zeg, ze wisten vast wel dat je nooit jong bent geweest..
Wat een gezeik weer om niks zeg, die paar dagen in het jaar wat knallen, boehoe, snel de politie bellen...
Weet je zeker dat je volgend jaar pas goed aan de beurt bent.
ik zat toen ik 12 was enzo al om 7 uur naar de klok te kijken als ik al kon afsteken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:46 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb er ook een grafhekel aan dat vuurwerk al vanaf 10.00 uur afgestoken mag worden! Kan iemand mij uitleggen wat voor nut het heeft dat dit al zo vroeg mag?
Iemand?
Ik snap ook heus wel dat kids dat erg leuk vinden. Vond ik zelf ook... Maar nu ik toch wat ouder ben vraag ik me toch af waarom het eigenlijk al zo vroeg mag. Je kunt niet fatsoenlijk meer over straat en ik vind het best sneu voor alle dieren die er als de dood voor zijn. Dat vind ik al als het slechts tussen 00.00 uur en 02.00 uur gebeurt, laat staan een hele dag...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik zat toen ik 12 was enzo al om 7 uur naar de klok te kijken als ik al kon afsteken.
en om 10 uur waren wij dan ook de eerste die buiten waren![]()
Alsjeblieft, hutten bouwen ja dat deed ik ook, maar wij haalde ook altijd "kattekwaad" uit, en hierbij sneuvelde ook vaak een raampje oid. ook al ging dit per ongeluk, en scheet je hem bijna in je broek dat soort dingen horen er gewoon bij, er zit altijd wel een lomperik bij die dingen sloopt en/of beschadigd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat jij op een pauperschool zit kan ik niks aan doen.Daarbij zit ik allang niet meer op school, maar goed...
Ik weet wel dat ik vroeger genoeg buitenkwam en dan gingen we hutten bouwen!!Tegenwoordig bestaat buitenspelen uit meisjes verkrachten, mensen een grote muil geven, eigendommen van anderen vernielen/beschadigen en vuurwerk afsteken op tijstippen dat het (nog) niet mag. Ik heb niks te klagen over mijn jeugd hoor!
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef Lidia het volgende:
Ik hoop dat er eentje ontzettend zn vingers kwijtraakt ofzo
Wat een moeder ga jij later worden he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef Lidia het volgende:
Nu zijn dr al een uur lang 6 jongetjes van 10 - 12 jaar met o.a. rotjes op elkaar aan het gooien. Ik hoop dat er eentje ontzettend zn vingers kwijtraakt ofzo
Ik zie de humor er iig niet van in om lekker de hele dag rotjes af te steken
Ze snijdt gewoon zelf de vingertjes er af. Kunnen ze ze a: niet meer kwijt raken en b: geen rotjes meer afsteken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef dady het volgende:
[..]
Wat een moeder ga jij later worden he.
In dat geval is siervuurwerk voor nichten die van kleurtjes houden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
knalvuurwerk is gewoon voor losers.. je hebt er echt geen fuck aan, behalve als je een wapengek bent en je bent dol op ontploffingen
En waar woon jij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef TommyGun het volgende:
Hier al vanaf 05:00 uur 's ochtends. JA je leest het goed! 5 UUR 'S OCHTENDS!!!!!!!!![]()
Lijkt me niet meer als logisch als je zo'n jank-topic maaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:35 schreef SunChaser het volgende:
Grappig dat mensen zo serieus ingaan op zulke topics
Hoe waar is ditquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij hebt een vreemd beeld van de wereldquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze dan lekker ergens achteraf op een grasveldje gaan staan kloten ofzo of om 12 uur die zooi de lucht in schieten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef kippiej het volgende:
Inderdaad. Zit niet zo te zeiken man. Laat die gasten ook een keertje.
Vuurwerk afsteken is gewoon voor kids. Zij vinden dat vet, en 99% van de bevolking vond dat ook vet in hun jeugd.
En dat die ene procent dan 1 of andere kansloze srtakker is zonder vrienden interesseert de gemiddelde Nederlander geen reet.
Leuke team genoot heb je danquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:10 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vroeger een keer gepakt met te vroeg afsteken door een medespeler uit me voetbalteam, wist niet eens dat ie bij politie werkte
We werden met 4 man gepakt, en de andere 3 kwamen nog voor HALT In aanmerking, ik zou een boete krijgen maar heb die nooit gehad, ik denk dat ie hem maar zelf geseponeerd heeft
Pauper is misschien niet het goede woord, eerder een tribale holbewoner die door het horen en aanschouwen van stompzinnige boem en knal geluidjes en flikkerende lichtjes en vuurtjes allemachtig geimponeerd raakt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Stop maar met leven, aubquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:03 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Pauper is misschien niet het goede woord, eerder een tribale holbewoner die door het horen en aanschouwen van stompzinnige boem en knal geluidjes en flikkerende lichtjes en vuurtjes allemachtig geimponeerd raakt...
![]()
Je wil dus zeggen dat als op deze wereld er niet zoiets als vuurwerk bestond jij jezelf al lang van kant had gemaakt, want vuurwerk geeft de enige sjeu aan je bestaan; triest...quote:
dus omdat ik wil dat jij ophoudt met leven is vuurwerk het enige lichtpuntje in mijn leven hoe werk jij dudequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat als op deze wereld er niet zoiets als vuurwerk bestond jij jezelf al lang van kant had gemaakt, want vuurwerk geeft de enige sjeu aan je bestaan; triest...![]()
Jij snapt het, vuurwerkhaters worden zo omdat ze geen vrienden hadden als kindquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef kippiej het volgende:
En dat die ene procent dan 1 of andere kansloze srtakker is zonder vrienden interesseert de gemiddelde Nederlander geen reet.
^^^quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Nederland, kutland.
Erg fijn voor je dat het 1x per jaar beter geregeld is dan in Nederland. Hoewel ik het daar totaal niet mee eens ben.quote:Op maandag 2 januari 2006 05:42 schreef StefanP het volgende:
Durf eens toe te geven dat het qua vuurwerk niet beter geregeld is.
dat vind jij, ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 05:22 schreef StefanP het volgende:
die een half uur duren, daarna is het einde verhaal en welletjes.
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:46 schreef zatoichi het volgende:
OT: Heb je die kindjes daar zelf op aan gesproken Sunchaser, of heb je gewoon gelijk de politie gebeld?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:35 schreef SunChaser het volgende:
Grappig dat mensen zo serieus ingaan op zulke topics
Zo zou het moeten zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 05:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
^^^
In de VS heb je van die sloeries en paupers geen last, vuurwerk is hier gewoon verboden omdat ze weten dat dat alleen puisterige pubertjes aantrekt. En maar zeuren over de VS en Kyoto, terwijl er met oud en nieuw meer troep de atmosfeer in gaat dan het hele jaar aan uitstoot. Allemaal rommel op straat ook die maanden blijft liggen, nee dat is lekker voor het milieu joh
Hier hebben de steden wat mooie professionele shows met echte vuurpijlen, die een half uur duren, daarna is het einde verhaal en welletjes. Perfect want die shows zijn zo mooi dat je verder niks nodig hebt. Al die kankerpaupers met hun knalvuurwerk in NL, de hele dag door beesten en mensen laten schrikken en zoveel mogelijk stuk maken...
Denk dat Bush niet ervoor gezorgd heeft dat in Amerikaanse steden echt vuurwerk afgestoken wordt. Die had zijn mooie vuurwerk in Irak nodig.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:49 schreef nz1900 het volgende:
Wat een zielig gejank hiero, als er 1 keer per jaar wat kinderen vuurwerk afsteken, zelf nooit jong geweest zeker. Stefan P, haal je hoofd eens uit dat aarsgat van Bush.
Hier heb ik helemaal niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 2 januari 2006 05:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
^^^
In de VS heb je van die sloeries en paupers geen last, vuurwerk is hier gewoon verboden omdat ze weten dat dat alleen puisterige pubertjes aantrekt. En maar zeuren over de VS en Kyoto, terwijl er met oud en nieuw meer troep de atmosfeer in gaat dan het hele jaar aan uitstoot. Allemaal rommel op straat ook die maanden blijft liggen, nee dat is lekker voor het milieu joh
Hier hebben de steden wat mooie professionele shows met echte vuurpijlen, die een half uur duren, daarna is het einde verhaal en welletjes. Perfect want die shows zijn zo mooi dat je verder niks nodig hebt. Al die kankerpaupers met hun knalvuurwerk in NL, de hele dag door beesten en mensen laten schrikken en zoveel mogelijk stuk maken...
Het is altijd beter geregeld dan in Nederland.quote:Op maandag 2 januari 2006 05:51 schreef t0y het volgende:
[..]
Erg fijn voor je dat het 1x per jaar beter geregeld is dan in Nederland. Hoewel ik het daar totaal niet mee eens ben.
Droom rustig verder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:54 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het is altijd beter geregeld dan in Nederland.
Droom jij maar rustig verder over Vadertje Staat die zogenaamd alles tiptop voor je regelt.quote:
Vertel dan maar eens wat de reden is dat je in de VS bent gaan wonen, want daar woon je toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Droom jij maar rustig verder over Vadertje Staat die zogenaamd alles tiptop voor je regelt.
Nee, ik woon in Nederland nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:04 schreef t0y het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens wat de reden is dat je in de VS bent gaan wonen, want daar woon je toch?
Ik verwarde je met StefanP, mijn fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nederland nu.Maar het is een illusie om te denken dat alles hier zo goed geregeld is. Alles is wel geregeld en wordt ook geregeld zonder dat je er zelf wat over te vertellen hebt, maar goed is echt iets anders.
Bueno, ik ga werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |