quote:
Ik heb het lot teruggewonnen (gekregen van mn moeder) dus dat is safequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:26 schreef melke het volgende:
[..]
Erg veel succes!! Wat als je geen kerstman krast? Win je dan ook iets of is het alles of niets?
Nee dat doe ik niet, mss bijgeloof maar ergens heb ik het gevoel dat ik het dan niet 'verdien' dus geduld is een schone zaak is dan mijn mottoquote:Kras hem nu open! Ik zou zo'n ding trouwens in 1 keer helemaal open krassen
Mja, kweenie, noem me saai maar ik wil het toch allemaal zelf doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik niet! Ik kocht de school, kocht me een diploma, een huis aan de cote a'zure, ging op wereldreis, kocht een auto, een huis hier, gaf mijn familie een goed bedrag, mijn vrienden kregen wat en ik nam iedereen mee uit eten! Dan blijft er nog genoeg over om te sparen! Ik ga ervoor!!! Stel je voor man!
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb het lot teruggewonnen (gekregen van mn moeder) dus dat is safe
[..]
Nee dat doe ik niet, mss bijgeloof maar ergens heb ik het gevoel dat ik het dan niet 'verdien' dus geduld is een schone zaak is dan mijn motto
Sorry meid, ik had me al voorgenomen om te winnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!
quote:
No goquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!
Ja, eerst de helft op maken en dan sparen! Dat is mijn plan!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, kweenie, noem me saai maar ik wil het toch allemaal zelf doen.
Uiteraard heb ik studieschuld en met al die miljoenen niet meer, maar ik zou niet de rest van mijn leven willen rentenieren. Ben misschien wat ambitieus daarin, maar ik vind bijvoorbeeld onzekerheid niet echt lekker werken en wat dat betreft kun je met een paar miljoen op de bank als opvangnet toch wel de hele wereld aan.
Een auto klinkt trouwens erg aantrekkelijk. En wellicht dat ik ook uit dit studentenhuis wil.En natuurlijk verhuizers huren, dat kan dan allemaal.
![]()
Mute knop werkt primaquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
* ruzie met buren krijgt morgen
ehm.. like DUH....quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
Ik hoef niet te winnen met een lot, ik heb een rijke familie![]()
Is dit nummer van Hazes![]()
En als je nou 2 euro geef zodat je met dat muntstuk kunt krassen? Dan wel he!quote:
Jahaaa!!! Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terug!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
zolang ik je niieeeeeeeeeeettttttttttt verliessssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef SuperMOM het volgende:
Geef mij nu je angstttttttttttt
Je kunt nooit rijk genoeg zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef melke het volgende:
[..]
En als je nou 2 euro geef zodat je met dat muntstuk kunt krassen? Dan wel he!
Guus is leukerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. like DUH....
eigenlijk van Udo Jurgens, maar daarna van Hazes
Guus lifte leuk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |