Ik vind het nummer ook niet echt bijzonder. De film ken ik niet denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de film wel goed, dit nummer redelijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
wat doet dit nummer in de lijst zeg![]()
Ik vind hem wel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
even vraagje.... willen jullie dat ik nog even lyrics blijf posten?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
ach weer zo één die we vervolgens nooit meer zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
ga maar door hoor... de lyrics bij de hand zijn wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Als je er de tijd voor hebquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Tja een beetje erg hoog staat ie wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
Als jij het niet vervelend vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
ga door ga doorquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
jaaaa dan kunnen we lekker meezingen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe zo wat een onzin tekst?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef nipeng het volgende:
I'm back
Brabant van Guusje. Wat een onzin teksten zeg...
Blof vind ik echt waardeloos. Ze denken hoogstaand bezig te zijn met hun teksten, maar het is qua niveau vergelijkbaar met een VMBO-sinterklaasrijmpje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Blof- Mooie dag
De zon, het zand, de hitte en de rustige rivier
De stilte en de droogte, en de leegte van dit hier
De hemel en de aarde, de weidsheid van het land
En de wijsheid van ��n man, dat is genoeg
Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht mijn zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
Ik besloot
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
De grond, het gras, de wegen naar de horizon die trilt
De tijd is hier de ruimte, de diepte is hier wild
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens
De liefde van ��n mens, was mij genoeg
Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht mijn zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
Ik besloot
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag
Voor de dood
Kom op... slaat de plank finaal mis. Ik kan er werkelijk niets in herkennen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe zo wat een onzin tekst?
Het beschrijft Brabant en het leven in Brabant erg goed.![]()
Daar hebben meer Nederlandse bands last van... Ik vind blof dan nog wel enigszins meevallen daarinquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Blof vind ik echt waardeloos. Ze denken hoogstaand bezig te zijn met hun teksten, maar het is qua niveau vergelijkbaar met een VMBO-sinterklaasrijmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |