Apparantly notquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:54 schreef dwerg het volgende:
James Blunt? Dat moet een grap zijn.
met het tempo van gisterenavond/vannacht is het heel goed mogelijk....quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
Trouwens ik zei gister: zouden we de 40 halen en toen werd daar om gelachen..
en dit is topic 36..... het kan best lukken!
Denk alleen niet dat dat tempo erin komt vandaag. Oudjaarsdag is altijd een stuk rustiger.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
met het tempo van gisterenavond/vannacht is het heel goed mogelijk....
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2005 09:59 schreef peaceman het volgende:
veel te kort geslapen by the way...dat wordt wat vanavond
![]()
Ik denk dat ik er ook zit, als ik tenminste niet slaapquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat dat tempo erin komt vandaag. Oudjaarsdag is altijd een stuk rustiger.
Ik denk dat ik weer een van de weinige achter de computer ben vanavond
ik denk ik dat ik tot ongeveer 3 uur vanmiddag online zal zijn... maar ik moet ook nog weg tussendoor...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat dat tempo erin komt vandaag. Oudjaarsdag is altijd een stuk rustiger.
dat zeg je verkeerd....quote:
Ik ben er maar tot 13:00 uur vandaag denk ik ...... Kan wel lekker ruim 1,5 uur in de auto luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
tja helaas draaiden ze niet de lange versie...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:23 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was even goed wakker worden met The Doors net.
Nou als ze Iron Butterfly helemaal gedraaid hadden niet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:37 schreef Neleos het volgende:
Hallo. Goeiemorgen.![]()
Hoe hoger we komen, hoe langer de nummers de worden![]()
Schitterend nummer inderdaad. Alleen als je niets met Brabant hebt, zul je er ook niets aan vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:20 schreef Allan24 het volgende:
Brabant![]()
Ik krijg er kippenvel van, dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |