Ken er nog een precies 15 jaar singel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef I_doubt het volgende:
Nee, ik ben de eigenaresse van een eenzaam hart
Je bent van het jaar 1990?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Ken er nog een precies 15 jaar singel.
Geachte kneus, jij die werkt voor, dat persoon met zijn kalekop en zijn middelvinger, wil ik best vertellen dat ik uit 1970 kom en als inteelt u nog wat hebt te delen mag u het nu doen. Inteelt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bent van het jaar 1990?![]()
Leef je nog even meer uit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Geachte kneus, jij die werkt voor, dat persoon met zijn kalekop en zijn middelvinger, wil ik best vertellen dat ik uit 1970 kom en als inteelt u nog wat hebt te delen mag u het nu doen. Inteelt.![]()
Modjes houden vanzelf op, kijk naar het verterk topic.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Leef je nog even meer uit.
Als het een wat leuker liedje was geweest...quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:39 schreef I_doubt het volgende:
Dat was goed mee te zingen
Ehhh, dit is toch het top 2000topic?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:39 schreef newsman het volgende:
[..]
Modjes houden vanzelf op, kijk naar het verterk topic.
Welterusten LuNaTiCquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou mensen, ik ben er weer weg van
veel plezier nog gewenst aan de diehards.
nu zzz
Ja, dat klopt. Wat dit echter te maken heeft met mijn vraag of verzoek ontgaat me.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:39 schreef newsman het volgende:
[..]
Modjes houden vanzelf op, kijk naar het verterk topic.
ik vind Tattinger beter in die prijsklasse. Als je van het huis Moet drinkt, neem dan iig Dom Perignonquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef I_doubt het volgende:
Moet et Chandon voor vanavond: super champagne![]()
Dronk de heer Bond, James Bond dat niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
ik vind Tattinger beter in die prijsklasse. Als je van het huis Moet drinkt, neem dan iig Dom Perignon.
Zet radio hard voor shmoopyquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef the_disheaver het volgende:
Acda en de Munnik - Ren Lenny Ren
Perignon? Zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dronk de heer Bond, James Bond dat niet?
Nope. Martini steurt and shaken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dronk de heer Bond, James Bond dat niet?
Ik ben volstrekt rustig. Aan onvoorziene sexuele frustratie aan de andere kant van de lijn kan ik niks doen. Om een en ander normaal te trekken: het was eerlijk waar niet beledigend bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:43 schreef newsman het volgende:
Vloeibaar geheel met een grote bek, ga vissen kom je tot bedaren.
gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zet radio hard voor shmoopy
Martini was / is niet het enige wat hij dronkquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Nope. Martini steurt and shaken.
Prima, doe je best verder.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben volstrekt rustig. Aan onvoorziene sexuele frustratie aan de andere kant van de lijn kan ik niks doen. Om een en ander normaal te trekken: het was eerlijk waar niet beledigend bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.
Kijk ze flims dan is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Martini was / is niet het enige wat hij dronk![]()
Om precies te zijn is dit alles wat hij in de films gedronken heeft:quote:
Wat een leuke linkquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Om precies te zijn is dit alles wat hij in de films gedronken heeft:
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_in_James_Bondfilms
Ik ben zowiezo verbaasd dat iemand de moeite heeft genomen om dat nou serieus allemaal te gaan bijhoudenquote:
lolquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Om precies te zijn is dit alles wat hij in de films gedronken heeft:
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_in_James_Bondfilms
Er zijn genoeg mensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo verbaasd dat iemand de moeite heeft genomen om dat nou serieus allemaal te gaan bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |