Oh ja, topicnummer klopte natuurlijk nu niet meer!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wiki is ook weer rechtgezet
Ik zie op de achtergrond 9009-006.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:19 schreef ThunderChild het volgende:
Waarom verwacht ik dat Robert ten Brink opeens op TV verschijnt . . .![]()
![]()
Ik verlies de verbinding met Fok af en toequote:
hier geen last van...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik verlies de verbinding met Fok af en toe
"Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)"
Ik hou er niet van maar staat dus veel te laag.quote:
1 2 | 217 André Hazes Geef mij je angst |
Een godvergeten schande is het!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis trouwens triest dat die kut guus met een cover van hazes in deze lijst zo hoog binnen kan komen
Wat?????quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh, een kots blok van 3 nummers
Doei!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:25 schreef Gatalin het volgende:
Goed, ik ga afscheid nemen van jullie, daar ik zeer waarschijnlijk dit jaar hier niet meer kom. Heel veel luisterplezier nog en een goed uiteinde!
Gatalin, jij ook een fijn uiteindequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:25 schreef Gatalin het volgende:
Goed, ik ga afscheid nemen van jullie, daar ik zeer waarschijnlijk dit jaar hier niet meer kom. Heel veel luisterplezier nog en een goed uiteinde!
Ja, waarschijnlijk een van de slechtste hersenspinsels van Prince.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat?????
Nothing compares 2U
om te kotsen![]()
Vroeger meissie ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef shmoopy het volgende:
Truste Gatalin, tot 2006.
En dit vond ik vroeger toch wel een erg mooi nummer.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gatalin, jij ook een fijn uiteinde [afbeelding]
voel jij die emotie dan niet, die dwars door je hart gaat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef tong80 het volgende:
Geschreven door Prince. Had Prince het maar op plaat gezet.
Heeft 'ie ook gedaan . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef tong80 het volgende:
Geschreven door Prince. Had Prince het maar op plaat gezet.![]()
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger meissie ?
Het is toch nog steeds mooi ?
Dan moet je troy ofzo luisteren van Sinead, das pas mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
voel jij die emotie dan niet, die dwars door je hart gaat?
Of heb je geen hart?
177 Sinead O'Connor Troyquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan moet je troy ofzo luisteren van Sinead, das pas mooi
Das dan wel weer terechtquote:
Ja, ik ga m'n hele hebben en houwe in die mail gooien, over m'n zieke moeder en de armoede vroeger thuis, en over die enge oom en dat ik op school zo gepest werd en dat we 2 uur naar school moesten lopen omdat onze alcoholistische vader het geld voor onze winterschoentjes had verzopen in de kroeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook niet?
Ze is gewoon bezig met de email richting radio 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |