Graag even een richtprijs toevoegenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod.
Ik heb je bod genoteerd. Ik wacht nog 2 dagen, misschien loopt het bod wat op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef heus het volgende:
15euries incl en voor vrijdag in mn brievenbus en je hebt een deal..
Ik snap je niet helemaal, hij moet als pakket verstuurd worden, en door de brievenbus gedaan worden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef heus het volgende:
nee het zal als pakketje verstuurd moeten worden..
Als ie niet voor vrijdag in mn bus kan liggen vervalt mn bod..
Ah nu snap ik je.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:29 schreef heus het volgende:
lol.. niet zo lekkerlijk opnemen...
Als je hem uiterlijk woensdag verstuurd vind ik het best.
Het nieuwe model heeft een aantal zwarte accenten die ik persoonlijk mooier vindt:quote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef Ewaldus het volgende:
Lijkt me heerlijk toetsenbord,
wat is het verschil met nieuwe soort?
en welke 'multi-media'-knoppen heeft hij en zijn deze programeerbaar?? Als k meer weet wil ik serieus bod doen..
Ik was van plan om morgen dat nieuwe model te gaan halen, als je deze vanavond nog komt ophalen dan zit ik een dag zonder toetsenbord, en dat typt niet zo fijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef johandeleng het volgende:
voor 10 euro wil ik zo'n tobo wel eens proberen. Ophalen... vanavond nog?
We hebben een deal.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef heus het volgende:
20incl verzend...
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:15 schreef SCaRaB het volgende:
- edit: -
1) offtopic
2) zelf geen interesse
3) geen linkje
4) nog niet waar ook
Denk eens na voor je zoiets post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |