Ehh..heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lach maar en geen man voorhanden. Ow wat een ramp!![]()
Ik ben geen koude douche type... Is ongeveer als van een koude kermis thuiskomen... is ook niks an...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wellicht een schrale tip, maarre... koude douche?
je hebt nog 1 handje over toch , of typ je met 10 vingers ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lach maar en geen man voorhanden. Ow wat een ramp!![]()
Nja hoe kom ik er vanaf?quote:
Je DizzyLizzy doet dat toch niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij mij lopen altijd de vrouwen weg, stomme vrouwen![]()
Waar woon je ook alweer?quote:
Joh? Jij en je matties zeker?quote:
dan istie niet meer actueelquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Ik de kost verdienen, en zij hier maar de vrolijke vrouw uithangen, leuk hoor
![]()
Maar ja, werkt wel weer goed op mijn mannelijk ego![]()
Zuid-Holland...quote:
quote:
Ja, maar dat is altijd bij een oudejaars Kop of Topspijkers.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
topspijkers was een herhaling van alle kopspijkers van afgelopen jaar , heb geen 1 nieuw filmpje gezien
Oh jee handje nodig??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zit hier alleenig... Top 2000 luisteren enzo, kaarslicht, teveel wijn op... Ben me toch een partij geil...![]()
quote:
Hahahaha, je moest eens weten, of denk je dat de shuttle door mensen word aangeduwd? Dat alle bonnen nog door typemiepen worden verwerkt op een oude typemachine?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aalsmeer
Wist niet dat er ook PC's aan te pas kwamen op een bloemenveiling![]()
Maar wel leuk werk als ik het zo hoor
Gaat me niet lukkenquote:
Iets meer vrees ik...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee handje nodig??
Kan niet, ze heeft een enkelbandje waarmee ik haar altijd kan opsporenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je DizzyLizzy doet dat toch niet?
O die film over Klaas Bruinsma... ja die schijnt wel goed te zijn ja. Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
FBtjeeeeee![]()
nee lieverd
klein stukje ik zat te zappen en kwam bij de dominee
![]()
![]()
op canal plus leuke film wel voor een ned. produktie![]()
FB het is je gisteren al eens gevraagd, maar wil je iemand ff een email sturen.... snaptnix of teamlead..... of naar ons dan hebben we nog iets voor je.... iets leuks snappiequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die vrouwen ook altijd he
* Foreverblue gaat nu dekking zoeken
Oke doe ik. Dat verhuizen zal wel lukken, hebben voor woensdag een verhuiswagen voor de oudjes besteld, dus laat anderen sjouwen woensdagquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Succes met verhuizen.
Ale je nog vragen hebt, of iemand wilt spreken, mail me maar, ga ik kijken wat ik kan doen. Ik kan niet alles, maar wel veel, mag ook wel na 13 dienstjaren
Tegenwoordig kun je de chips ook laten implanteren in het oor.... werkt beter dan zo'n enkelbandjequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niet, ze heeft een enkelbandje waarmee ik haar altijd kan opsporen![]()
Reporting for dutyquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hmm...dat het geautomatiseerd is dat wist ik wel maar op zo'n grote schaal nee...dat wist ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, je moest eens weten, of denk je dat de shuttle door mensen word aangeduwd? Dat alle bonnen nog door typemiepen worden verwerkt op een oude typemachine?
En zij kan jou opsporen door deze topics.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ze voelen zich altijd minderwaardig door mijn schoonheid, van binnen en buiten, ze denken dat ze niet aan mijn idealen kunnen voldoen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die vrouwen ook altijd he
* Foreverblue gaat nu dekking zoeken
Is leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O die film over Klaas Bruinsma... ja die schijnt wel goed te zijn ja. Nog niet gezien.
De Dominee... ligt nog ergens op DVD hier, nog niet gezienquote:
Vond het stukje met vigo waas en peter heerschop wel erg leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd bij een oudejaars Kop of Topspijkers.
Ik weet wel wat, maar dan wordt mijn vrouwtje boosquote:
dat was idd erg lagguhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
Vond het stukje met vigo waas en peter heerschop wel erg leuk![]()
Dat is net te ver weg. De straten hier zijn net zo glad als een pakje boterquote:
Je streams lopen achterquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
Oooooooooooooow U2 jeugd herinneringen|!!!!!![]()
![]()
Nah laat maar, kreeg net een foto van teamlead te zien... Was meteen over...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:49 schreef Arliator het volgende:
Ik weet wel wat, maar dan wordt mijn vrouwtje boos(ik weet dus niks origineels, maar dit klonk wel stoer
)
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nah laat maar, kreeg net een foto van teamlead te zien... Was meteen over...![]()
![]()
![]()
Die zit er al, maar zolang zij denkt dat het enkelbandje voldoet laat ik haar in de waanquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je de chips ook laten implanteren in het oor.... werkt beter dan zo'n enkelbandje![]()
Ik geef nooit iemand zomaar mijn email adres... Dan wordt die compleet volgespamdquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
FB het is je gisteren al eens gevraagd, maar wil je iemand ff een email sturen.... snaptnix of teamlead..... of naar ons dan hebben we nog iets voor je.... iets leuks snappie
ghe he hequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal je rapport even doornemen dan![]()
Oke!! Binnenkort een feestje!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke doe ik. Dat verhuizen zal wel lukken, hebben voor woensdag een verhuiswagen voor de oudjes besteld, dus laat anderen sjouwen woensdag![]()
Hun zorgwoning hebben we nu zo goed als klaar met opknappen. Morgen ff jaarwisseling vieren.
Zondag beetje rustig aan en maandag weer verjaardag van het vrouwtje A-en-M![]()
Dan dinsdag de rest van de spulletjes bij moeders in gaan pakken en woensdag en donderdag weer helpen de boel inruimen. Zo komen we de eerste week van het jaar wel weer door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |