Ehh..heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lach maar en geen man voorhanden. Ow wat een ramp!![]()
Ik ben geen koude douche type... Is ongeveer als van een koude kermis thuiskomen... is ook niks an...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wellicht een schrale tip, maarre... koude douche?
je hebt nog 1 handje over toch , of typ je met 10 vingers ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lach maar en geen man voorhanden. Ow wat een ramp!![]()
Nja hoe kom ik er vanaf?quote:
Je DizzyLizzy doet dat toch niet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij mij lopen altijd de vrouwen weg, stomme vrouwen![]()
Waar woon je ook alweer?quote:
Joh? Jij en je matties zeker?quote:
dan istie niet meer actueelquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Ik de kost verdienen, en zij hier maar de vrolijke vrouw uithangen, leuk hoor
![]()
Maar ja, werkt wel weer goed op mijn mannelijk ego![]()
Zuid-Holland...quote:
quote:
Ja, maar dat is altijd bij een oudejaars Kop of Topspijkers.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
topspijkers was een herhaling van alle kopspijkers van afgelopen jaar , heb geen 1 nieuw filmpje gezien
Oh jee handje nodig??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zit hier alleenig... Top 2000 luisteren enzo, kaarslicht, teveel wijn op... Ben me toch een partij geil...![]()
quote:
Hahahaha, je moest eens weten, of denk je dat de shuttle door mensen word aangeduwd? Dat alle bonnen nog door typemiepen worden verwerkt op een oude typemachine?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aalsmeer
Wist niet dat er ook PC's aan te pas kwamen op een bloemenveiling![]()
Maar wel leuk werk als ik het zo hoor
Gaat me niet lukkenquote:
Iets meer vrees ik...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee handje nodig??
Kan niet, ze heeft een enkelbandje waarmee ik haar altijd kan opsporenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je DizzyLizzy doet dat toch niet?
O die film over Klaas Bruinsma... ja die schijnt wel goed te zijn ja. Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
FBtjeeeeee![]()
nee lieverd
klein stukje ik zat te zappen en kwam bij de dominee
![]()
![]()
op canal plus leuke film wel voor een ned. produktie![]()
FB het is je gisteren al eens gevraagd, maar wil je iemand ff een email sturen.... snaptnix of teamlead..... of naar ons dan hebben we nog iets voor je.... iets leuks snappiequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die vrouwen ook altijd he
* Foreverblue gaat nu dekking zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |