Smakelijk danquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ga wijn drinken en oliebollen eten
Wat??quote:
als je inelkaar rossen zijn zin geven vind ok count me in!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat??
KP ga je hem op het einde van het jaar dan toch nog z'n zin geven
daar krijgt het woord een zalig uiteinde toch een hele andere betekenis van hoor![]()
Da's kut voor jequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef Vlarp het volgende:
De pinautomaat heeft m'n pinpas opgegeten!
Ik heb m'n creditcard nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's kut voor je
maar wel goed voor je budget voor 2006![]()
Ja fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2006 Weemzquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond allemaal, alvast een erg gezellig 2006! Tot volgend jaar!
GSM al uitgeschakeld,?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanaf een uur of half één zal het hier wel vol lopen, ik had er de humor wel van ingezien als ik alleen zou gaan gourmetten, zo met 1 pannetje en zo.
Maar die waren op, nu heb ik beenham, veel cabaret, wie verpest mijn avond nu nog?
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moedersquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
GSM al uitgeschakeld,?
de bel buiten werking gezet?
Knip op de buitendeur?
en hang d'r dan ook direct een do not disturb label aan![]()
Zo kan kan TheaterMaMa ook echt eens een avond tot zichzelf komen![]()
nee ik krijg hier omstreeks 21.00 uur nog iemand op visite die mij komt helpen om flessen wijn leeg te maken. Dus als ik hem dan dronken gevoerd heb, kan ik hem wellicht hier nog wel laten posten, als is hij niet van onze doelgroepquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moeders
ben jij ook alleen vanaaf?
en wonderer
Ik zit bij mijn ouders op de bank.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moeders
ben jij ook alleen vanaaf?
en wonderer
halloquote:
Hik Burp nog meer wijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt je nu weer hier of ga je nu definitief nadat je de wijn en de oliebollen opgemaakt hebt![]()
Jeuj, de geitenhouder blijft ons ook gezelschap houdenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hik Burp nog meer wijn![]()
Owja ik moet mn ex nog bellen want die is jarig, maar dat kan straks ook natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |