Ben zo terug, heb geen hond maar ga hem toch uitlaten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
248 Guus Meeuwis & Vagant Het is een nacht (Levensecht)
Suzi Quatro.... dat was een easy one,.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er nou een achternaam die begint met een Q ?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben zo terug, heb geen hond maar ga hem toch uitlaten.
Erger dan abba en portuguese nog wat bij elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
248 Guus Meeuwis & Vagant Het is een nacht (Levensecht)
bezemwagen met stofveger en blik is al besteld... alleen die ijzel nog.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb afgelopen nacht 4 uur geslapen, deze nacht zal wel weer zoiets worden en volgende nacht... tja nieuwjaarsnacht..... ik ben zondag dood denk ik
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er nou een achternaam die begint met een Q ?
OK, er zijn een paar platen die niet echt dat predikaat mee krijgt, maar zoals Matthijs het al de afgelopen dagen heeft gezegd: de lijst is nog lang niet compleet . . .quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben zo terug, heb geen hond maar ga hem toch uitlaten.
Jij hebt vast (g)een hazewindhond.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef tong80 het volgende:
Dit is één van mijn favoriete nummers, dit is zo mooi. En nog uiot Nederland ook
Yups....quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef tong80 het volgende:
Dit is één van mijn favoriete nummers, dit is zo mooi. En nog uiot Nederland ook
Zat die er toen nog niet bij ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef tong80 het volgende:
Georeg Kooymans, nog geen Barry zit m'n haar strak
Jane......... ik vind Rinus dus ook een lekker ding, nu nog steedsquote:
Volgens mij wel, toen waren er al nummers met fluitquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zat die er toen nog niet bij ??
met die ijzel lukt het natuurlijk nooit om op tijd te komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
bezemwagen met stofveger en blik is al besteld... alleen die ijzel nog.
Dit is toch mooi Milagro ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Jane......... ik vind Rinus dus ook een lekker ding, nu nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |