Heb je geen leven of zo?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef tonks het volgende:
FF oefenen voor morgen!
Freek kon zich ook niet meer inhouden. En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Chriz2k het volgende:
Je weet toch.
wegens onterecht geband worden zonders enige aanleiding daarvanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef LOLBOY het volgende:
waarom ben je woedend op fok?
Ik kan me de aanleiding wel voorstellen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
wegens onterecht geband worden zonders enige aanleiding daarvan
Stel je voorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Ik kan me de aanleiding wel voorstellen.
welke aanleidingquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Ik kan me de aanleiding wel voorstellen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijg toch allemaal de ty...
nee wacht
krijgt toch allemaal de chol...
nee weer niet
De beste wensen he dames en heren. dat jullie maar gelukkig en gezond mogen worden/blijven
Tonks bedankt dat ik even kon oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
of je laat dat gelul gewoon achterwege want denk je nou ECHT dat ze GELUKKIG NIEUWJAAAARRquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bôg gek dit topic is te vroeg..
Welke mod kan hem open gooien op 0.00 ?
duuusss de mensen menen het echt vanuit het binnenste van hun hart dat ze iedereen hier een gelukkig nieuwjaar wensen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Echt niet !
Fok! draait niet alleen om 'het aantal post dat je hebt'
de modjes hebben wel wat beters te doen om 0:00 denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bôg gek dit topic is te vroeg..
Welke mod kan hem open gooien op 0.00 ?
Ik welquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
duuusss de mensen menen het echt vanuit het binnenste van hun hart dat ze iedereen hier een gelukkig nieuwjaar wensen?
ik ook, het pils+oliebollen wacht op mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik niet ik ben vanavond weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |