abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 11:33:45 #51
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33620342
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:00 schreef heaven7 het volgende:
Niet alle vrouwen staan uren voor de spiegel 's morgens hoor Ik haal een borstel door mn haar, poets mn tanden, trek wat uit de kast en klaar. Ik heb 's morgens niet meer dan een half uur nodig inclusief plassen/eten enzo. En ik ben niet afzichtelijk!

Voor speciale gelegenheden besteed ik wel iets meer tijd, mascara, kapsel, leuke kleding maar dit is alleen met feestjes ofzo, zeker niet als ik ga winkelen, werk of naar school moet.

Ik kijk overigens wel in elke spiegel als het kan maar dat kost me geen extra tijd
Ze staat ook niet uren voor de spiegel,met make-up is ze bijvoorbeeld heel snel klaar.Kleding is helaas 'n totaal ander verhaal;m'n vriendin heeft zo veel kleding,daar kun je 'n Derde Wereld land mee kleden.....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33620653
De één besteed uren aan kleding, de ander aan make up, ik doe beiden niet Ik slaap veel liever een uurtje langer
  maandag 2 januari 2006 @ 11:55:12 #53
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33620805
Ik sta gemiddeld een half uur voor de spiegel voordat ik de deur uitga. Om de rest van de keren er maar niet bij op te tellen op andere tijdsstippen van de dag.....
  maandag 2 januari 2006 @ 12:26:51 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33621587
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:32 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Misschien komt het doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad?
Misschien doordat ik vroeger een stuk lelijker was??
En jij beweert niet onzeker te zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:28:37 #55
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33627205
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

En jij beweert niet onzeker te zijn?
Klopt, ben nu best zeker van mezelf....

Blijkbaar is er toch iets blijven hangen wat mijn spiegelgedrag verklaard.
pi_33630083
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Blijkbaar is er toch iets blijven hangen wat mijn spiegelgedrag verklaard.
Een hele hoop, blijkbaar.
pi_33639312
Ik zie er graag leuk uit, maar als het een dagje minder is, dan zal het me een rotzorg wezen
Mijn wondermiddeltje: nadat ik een vriendinnetje van mijn broertje (een heel mooi meisje) met haar gezicht in puin in het ziekenhuis zag, heb ik nooit meer geklaagd over mijn uiterlijk
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 5 januari 2006 @ 03:05:29 #58
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_33718672
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat ik nogal "ziekelijk" naar mijn ( en soms ook naar andermans ) uiterlijk kijk.
Wat ik daarmee bedoel is dat ik constant bezig ben met hoe ik eruit zie.
Ik ben opzich niet lelijk en hoor vaak van anderen dat ik er goed uitzie. Maar ik kijk misschien wel 20x per dag in de spiegel, om te kijken naar mijn huid of naar hoe mijn haar zit.
Als ik bijvoorbeeld s'avonds een puistje zie zitten, slaap ik slechter, en de volgende morgen is het eerste waar ik aan denk of het puistje al verdwenen of minder geworden is. Ook smeer ik constant met creme's voor mn huid.
Ik heb zelfs een medicijn tegen acne besteld via internet, waarvan mijn dokter het niet wilde voorschrijven omdat mijn acne te licht is ( je ziet er nu helemaal niks meer van, althans, anderen niet ) Wanneer ik nu ook maar een klein bultje boven het UV-licht in de badkamer zie, begin ik gelijk te krabben en te smeren. Een ander mens zou het in geen jaren ontdekken
Ik ben ook steeds bezig met sporten ( bodybuilding ) en heb vaak gedachtes over steroidegebruik om mezelf nog gespierder te maken dan dat ik nu al ben.

Eigenlijk komt het erop neer dat hoe ik eruit zie, bepaalt hoe ik me voel. Als mijn huid gaaf is, voel ik mezelf heel goed. Zit mn haar minder, kan ik nergens anders meer aan denken.
Het lijkt op een soort van extreme ijdelheid....

Herkent iemand dit? Ik vind het eigenlijk best irritant, dus misschien heeft iemand tips??
Ik denk dat je even goed moet kijken naar waarom je er zo 'perfect' wil uitzien. Ik heb zelf een soortgelijke periode doorlopen waar ik niet erg blij van werd, omdat mijn zelfbeeld werd bepaald door hoe ik eruit zag. Ga bij jezelf na of je het doet omdat je er gewoon perfect uit wil zien, of dat je het doet om mooi (of aardig) gevonden te worden door anderen.
pi_33718682
Adonis complex, slaap lekker .
pi_33718755
quote:
Ik heb zelfs een medicijn tegen acne besteld via internet, waarvan mijn dokter het niet wilde voorschrijven omdat mijn acne te licht is (..) Ik ben ook steeds bezig met sporten ( bodybuilding ) en heb vaak gedachtes over steroidegebruik om mezelf nog gespierder te maken dan dat ik nu al ben.
Goed voor je acne ja, steroidegebruik
Jusqu'ici tout va bien...
pi_33720824
Heb ook zo'n periode gehad in m'n leven.
Zonder make-up ging ik absoluut de deur niet uit, had ik een pukkel was ik niet te genieten en als ik slecht sliep was ik ook chaggie want dan dacht ik dat ik sneller rimpels kreeg.
En uren voor de spiegel staan voor m'n haar goedzat en daardoor zelfs te laat op afspraken komen.

Nu interesseert het me niet meer zo. Voel me eigenlijk ook een stuk zekerder van mezelf, en slaap nog beter ook.
pi_33726771
Ik heb zelf ook wel last van dit soort verschijnselen gehad. Dit begon voor mij in een periode dat ik door ziekte minder contacten had. Dan wordt je steeds gerichter op jezelf, meer individualistisch. Je denkt dat als je er perfect uitziet, dat je dan gelukkig wordt ofzo, maar het tegendeel is waar. Zet het uit je hoofd, want zo'n fixatie heeft alleen maar het tegengestelde effect. Het is namelik nooit goed genoeg. Naarmate je meer aandacht aan uiterlijk besteed, wordt de onzekerheid alleen maar groter. Wat betreft het BB, je ontevredenheid / onzekerheid groeien met de spieren mee.
pi_33727351
Het tragische aan zo dwangmatig met je uiterlijk bezig zijn is dat je het dus blijkbaar heel belangrijk vindt hoe anderen je zien, je image, en dat je juist daardoor een raar image krijgt. Averechts effect....

Ik ken een meisje dat bloedmooi is, maar echt te erg ermee bezig. De anorexia is voor zover ik weet inmiddels over, maar het dwangmatig er perfect uit willen zien nog niet: zelfs als ze mensen gaat helpen verhuizen of schilderen komt ze niet in d'r ouwe kloffie met gemakkelijke gympen, maar ziet er tiptop uit compleet met lange oorbellen en sjaaltjes, en dat verhuizen deed ze op keurige hakschoentjes

Zou ze niet zo obsessief met haar uiterlijk bezig zijn, dan zouden mensen haar zien als bloedmooi. Nu zien ze (of in elk geval ik) haar als 'bloedmooi, hartstikke lief en aardig, maar wel een beetje a-relaxed'.
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:20:56 #64
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35132728
Inmiddels heb ik er alweer iets minder last van lijkt het zo.... misschien idd een periode?
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:09:07 #66
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35143102
Ik ben zelf niet 100% tevreden over mijn uiterlijk maar heb echter niet zo'n negatieve insteek als de topicstarter.

Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik vind dat ik er totaal niet uitzie, maar over het algemeen ben ik reeël genoeg om te beseffen dat ik er toch beter uitzie dan 99,5% van de bevolking (niet patserig bedoeld).
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:10:49 #67
19479 Mr.J
pi_35143130
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 03:15 schreef Manono het volgende:

[..]

Goed voor je acne ja, steroidegebruik
Scherp ja.

Extra Vit B6 en Zink supplementatie kunnen tegen acne helpen. Netzoals regelmatig een zonnebank en sauna.

Tip; Kuren als je al acne remmers zoals een Roacutane gebruikt zal je leven niet op prijs stellen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:19:00 #68
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_35149715
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Scherp ja.

Extra Vit B6 en Zink supplementatie kunnen tegen acne helpen. Netzoals regelmatig een zonnebank en sauna.

Tip; Kuren als je al acne remmers zoals een Roacutane gebruikt zal je lever niet op prijs stellen.
Zo snel ga je er niet dood van hoor
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:34:29 #69
19479 Mr.J
pi_35150268
Hehe, tnx voor de edit.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:19:41 #70
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35169883
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:09 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben zelf niet 100% tevreden over mijn uiterlijk maar heb echter niet zo'n negatieve insteek als de topicstarter.

Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik vind dat ik er totaal niet uitzie, maar over het algemeen ben ik reeël genoeg om te beseffen dat ik er toch beter uitzie dan 99,5% van de bevolking (niet patserig bedoeld).
Kijk, dat laatste heb ik dan ook wel.
Maar om daar steeds bevestiging van te krijgen kijk ik misschien zovaak in de spiegel. Moet zeggen nu ik de laatste tijd geen enkel puistje meer heb gehad, het probleem ook verminderd is
pi_35171512
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Kijk, dat laatste heb ik dan ook wel.
Maar om daar steeds bevestiging van te krijgen kijk ik misschien zovaak in de spiegel. Moet zeggen nu ik de laatste tijd geen enkel puistje meer heb gehad, het probleem ook verminderd is
Waarom wil je zo vaak bevestiging van iets waar je zelf zegt zeker over te zijn, vraag ik me dan af
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:39:10 #72
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35207429
Ik weet 1 ding wel, sommige spiegels icm foute belichting kunnen funest voor je zelfvertrouwen zijn. In sommige spiegels vind ik mezelf er echt goed uitzien en in andere spiegels heb ik echt zoiets van "jezus ik zie er niet uit!".

Waar ze het in dit topic dus ook over hebben:
In de ene spiegel er mooi uitzien, in de andere spiegel niet

[ Bericht 10% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 17-02-2006 23:50:43 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_35210502
quote:
Ik merk de laatste tijd dat ik nogal "ziekelijk" naar mijn ( en soms ook naar andermans ) uiterlijk kijk.
Wat ik daarmee bedoel is dat ik constant bezig ben met hoe ik eruit zie.
Ik ben opzich niet lelijk en hoor vaak van anderen dat ik er goed uitzie. Maar ik kijk misschien wel 20x per dag in de spiegel, om te kijken naar mijn huid of naar hoe mijn haar zit.
Als ik bijvoorbeeld s'avonds een puistje zie zitten, slaap ik slechter, en de volgende morgen is het eerste waar ik aan denk of het puistje al verdwenen of minder geworden is. Ook smeer ik constant met creme's voor mn huid.
Ik heb zelfs een medicijn tegen acne besteld via internet, waarvan mijn dokter het niet wilde voorschrijven omdat mijn acne te licht is ( je ziet er nu helemaal niks meer van, althans, anderen niet ) Wanneer ik nu ook maar een klein bultje boven het UV-licht in de badkamer zie, begin ik gelijk te krabben en te smeren. Een ander mens zou het in geen jaren ontdekken
Ik ben ook steeds bezig met sporten ( bodybuilding ) en heb vaak gedachtes over steroidegebruik om mezelf nog gespierder te maken dan dat ik nu al ben.

Eigenlijk komt het erop neer dat hoe ik eruit zie, bepaalt hoe ik me voel. Als mijn huid gaaf is, voel ik mezelf heel goed. Zit mn haar minder, kan ik nergens anders meer aan denken.
Het lijkt op een soort van extreme ijdelheid....

Herkent iemand dit? Ik vind het eigenlijk best irritant, dus misschien heeft iemand tips??
1. Je bent homoseksueel
2. Je bent metroseksueel
3. Je moet meer neuken
4. Vriendin zoeken
5. Ga vaker de kroeg in.

Als je sochtends naast je vriendin wakker wordt snap je dat je aanwezigheid veel belangrijker is dan of 'een haartje' wel of niet goed zit. Maak je niet zo druk man over al die onzin. Een oplossing voor je probleem is: ga meer de kroeg in en zoek een vriendin is al die ongein binnen no time afgelopen.

Heb je al een vriendin... dan is het je latente homoseksualiteit die je teistert.
Heb je reeds Korsakoff... dan is je probleem niet meer te redden
  zondag 19 februari 2006 @ 13:52:24 #74
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_35252842
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 10:41 schreef Twin1983 het volgende:
Dat bodybuilding kan ik nog wel inkomen, maar dat van die cremes vind ik wel een beetje neigen naar nichterigheid.
meterosexueel noem je dat
  zondag 19 februari 2006 @ 21:00:55 #75
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35268211
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef Cruzaclu het volgende:

[..]

1. Je bent homoseksueel
2. Je bent metroseksueel
3. Je moet meer neuken
4. Vriendin zoeken
5. Ga vaker de kroeg in.

Als je sochtends naast je vriendin wakker wordt snap je dat je aanwezigheid veel belangrijker is dan of 'een haartje' wel of niet goed zit. Maak je niet zo druk man over al die onzin. Een oplossing voor je probleem is: ga meer de kroeg in en zoek een vriendin is al die ongein binnen no time afgelopen.

Heb je al een vriendin... dan is het je latente homoseksualiteit die je teistert.
Heb je reeds Korsakoff... dan is je probleem niet meer te redden
Misschien komt het wel doordat ik geen vriendin heb. Homo ben ik sowieso niet, misschien wel metro, alhoewel dat nog veel erger kan.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:08:50 #76
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35291353
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:
Als m'n haar kut zit erger ik me daar verrot aan. Ook als ik het later op school ofzo zie in een spiegel/ruit.

Dat vind ik al vrij extreem
Dat met m'n haar heb ik dus ook. Dat moet voor m'n gevoel 's ochtends echt goed zitten voor ik de deur uitga.
Veel puistjes heb ik gelukkig nooit gehad, maar als er eentje zit kan ik me er niet aan ergeren. En minder erom slapen al helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')