Hij wil niet onder zijn oom rijden, net als 2 jaar terug met de DAF. De MAN's zijn overigens schijnbaar toch beter dan de DAF's, aangezien de MAN's Met vlag en wimpel door de keuring waren, en Stacey ondanks zijn pech van de vorige dagen nu naar voren scheurt en tevens 33 plaatsen winst paktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef Groentekip het volgende:
Het is toch wel te hopen dat als De Rooy terug komt dat hij dat met een DAF doet. Het zou zonde zijn voor Nederland als hij met een buitenlands merk gaat rijden.
Nog een vraag aan JosvG:
Waarom is Stacey eigenlijk met MAN gaan rijden? De DAF's van De Rooy zijn toch een stukje sneller dan zijn MAN. Verder is Stacey toch ook een zeer getalenteerde coureur die niet onderdoet voor De Rooy Sr en Jr en in het team De Rooy toch wel een versterking kan zijn.
Eigenlijk mag het niet, in het regelement staat er uitsluiting als penalty voor het sleutelen aan verzegelde onderdelen. Maar zoals het hier berichtgegeven staat zal het wel op politiek-correcte manier zijn uitgevoerd ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Het zal wel mogen, maar krijgen ze daar dan ook nog een penalty voor of is t gewoon service ?
Ahaquote:oliehandelaar uit Best:
Ja, hij zit op het industrieterrein in Best, schuin tegenover de UPS ongeveer. Je ziet zijn auto's regelmatig rijden, hij heeft 2 grote tankwagens en 2 kleinere geloof ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef blieblie het volgende:
Ginaf en Terberg zijn vrijwel DAF's met een ander naamplaatje.
toch?
[..]
Aha. Vroeg me al af of de tankwagen met erop Stacey die voor station Best stond van "DE" Stacey was
.
Was een kleintje.. Ze waren een hotel naast het station aan het slopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ja, hij zit op het industrieterrein in Best, schuin tegenover de UPS ongeveer. Je ziet zijn auto's regelmatig rijden, hij heeft 2 grote tankwagens en 2 kleinere geloof ik
Nee. Ginaf gebruikt naast DAF onderdelen ook veel Steyr, Sisu en Iveco onderdelen, En de belangrijkste bouwen ze zelf. In Terberg zit geen cent DAF onbderdelen, sterker nog DAF heeft een Terberg uitvinding (terminal trekker) gekopieerd....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef blieblie het volgende:
Ginaf en Terberg zijn vrijwel DAF's met een ander naamplaatje.
toch?
[..]
Aha. Vroeg me al af of de tankwagen met erop Stacey die voor station Best stond van "DE" Stacey was
.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had chagin even over het hoofd gezien ja
www.dakar.com --> English version --> Trackingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar kun je die live tracking volgen?
Dacht dat Terberg meer Volvo georrienteerd was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ginaf gebruikt naast DAF onderdelen ook veel Steyr, Sisu en Iveco onderdelen, En de belangrijkste bouwen ze zelf. In Terberg zit geen cent DAF onbderdelen, sterker nog DAF heeft een Terberg uitvinding (terminal trekker) gekopieerd....
Klopt, Terberg heeft een joint venture met Volvo, en gebruikt vooral Volvo componeneten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat Terberg meer Volvo georrienteerd was.
De firma Mol CY uit Hooglede in Belgie is ook een conurrent van Terberg op het gebied van die Terminal trekkers. Produktie dit jaar gaat voor Mol naar 200 stuks.
kijk weer wat wijzer..Ben werkzaam in de engineering voor de mobiele sector en kom veel bij deze bedrijven. Echter dit wist ik niet eigenlijk. Mol is er inderdaad nog niet zo lang mee bezig. Ze bouwen ook veel op basis van DAF.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, Terberg heeft een joint venture met Volvo, en gebruikt vooral Volvo componeneten.
Mol heeft de licentie van DAF gekocht
Nou ik kan helaas de starttijden niet vinden, ik heb het idee dat ze nog een beetje aan het rommelen zijn met de dakarsite. Maar tussen CP1 en CP2 heeft stacey toch 5 minuutjes verloren op Chagin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:44 schreef JosvG het volgende:
Ik volg constant de afstand tussen Chagin en Stacey, ze zijn duidelijk aan elkaar gewaagd, want ze lopen elke keer ongeveer gelijk aan elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |