dan zorg je maar dat dat kruisje het doetquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef JosvG het volgende:
ik stem ook nee, dan is de OP groter, en lijkt hij dus mooier
Probeer ik, maar:quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
dan zorg je maar dat dat kruisje het doet![]()
Even over de poll:quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1064)
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef JosvG het volgende:
[..]
Probeer ik, maar:
[..]
Even over de poll:
Ik moet dus interpreteren dat die 2x Ja beide Nee moeten zijn?
Het maakt eigenlijk niet uit, ik kan de OP toch niet aanpassen vanwege database-problemenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet goed polls lezen
Maar er staat dus 5 keer 'Nee'. Tot nu toe is de uitslag vrij duidelijk
Anders zet je ipv De Rooij en Bekx gewoon een Tatra en een Kamaz teamquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit, ik kan de OP toch niet aanpassen vanwege database-problemen
Fout, Stacey wint bij de trucks (quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef demonic het volgende:
het zal wel weer erg spannend worden.
Mitsubishi gaat winnen bij de auto's Kamas bij de vrachtwagens en vast en zeker een KTM bij de motoren, s p a n n e n d .
Oh en natuurlijk 3 dooie negers een dooie motorrijder en een verlamde coureur naar keuze.
Hadden de MAN`s niet wat moeite met die kombocht ? Volgens mij moesten ze alletwee terug naar 4x4 laag op een lullig bochtje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:24 schreef psychosucker het volgende:
[..]
Ik vond Stacey het meest spectaculair rijden in Valkenswaard; heb echt genoten.![]()
Dat maakten ze verderop goed door steeds haaks de bocht uit te komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hadden de MAN`s niet wat moeite met die kombocht ? Volgens mij moesten ze alletwee terug naar 4x4 laag op een lullig bochtje.
Zie ook de F1 race van Indianapolis dit jaar, ow wat doet de FIA moeite voor de autosportquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
Wat een ontzettende zaadlijers in de organisatie van Dakar.
Slap gezeik allemaal. Kunnen ze die organisatie niet zo opbouwen dat dit soort debiele dingen niet weer gebeuren? 2 topteams die eruit geknikkerd worden.
Zelfs bij de F1 zullen ze nooit Williams en McLaren eruit knikkeren omdat er wat papieren niet goed zijn. Neej, dan doen ze moeite om die papieren rond te krijgen.
Bah. Geen Dakar voor mij dit jaar (juist voor de Nederlandse vrachtwagens keek ik Dakar
).
En ja, het lag aan de teams zelf, maar die laten zich echt niet voor de gein eruit knikkeren. Die zijn echt wel tegengewerkt cq. niet geholpen om derin te komen.
Dat was wel weer stoer idd al gind dit Ginaf ook wel lekker tot zover hij rond kon..quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef psychosucker het volgende:
[..]
Dat maakten ze verderop goed door steeds haaks de bocht uit te komen![]()
Daar was het Michelin die de boel afblies omdat hun het onverantwoordelijk vonden (als het goed is tenminste)quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Joefje het volgende:
[..]
Zie ook de F1 race van Indianapolis dit jaar, ow wat doet de FIA moeite voor de autosport![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |