jezus fucking grrrrrrrrrrristus, heb je nu overal commentaar op? Je kan ook gewoon aan me vragen of ik wil stoppen met posten hoor! Ben de ergste niet!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb een scooterrijbewijsmag ik ook meerijden
God save the Queen and Freddyquote:
Nou zeg doe niet zo snel gepikeerd zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
jezus fucking grrrrrrrrrrristus, heb je nu overal commentaar op? Je kan ook gewoon aan me vragen of ik wil stoppen met posten hoor! Ben de ergste niet!
Een gooje roetjs jong.. adie wahquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het wordt tijd voor mij! Een plezierige voortzetting, tot morgen (tussen de bedrijven door)!
Waar ik vandaan kom zeggen ze dan "Gooje Roetsj" en dat moet dan zoiets betekenen als "Een goede glijparij into het nieuwe jaar". Daar heb ik niets aan toe te voegen...
Truste![]()
![]()
![]()
quote:
Truste en let goed op je meiden he!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het wordt tijd voor mij! Een plezierige voortzetting, tot morgen (tussen de bedrijven door)!
Waar ik vandaan kom zeggen ze dan "Gooje Roetsj" en dat moet dan zoiets betekenen als "Een goede glijparij into het nieuwe jaar". Daar heb ik niets aan toe te voegen...
Truste![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik zing meestal wat harder, blijf een die hard supporter duh!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg doe niet zo snel gepikeerd zeg, ik vraag alleen of je de CapsLock wilt indrukken, dat schreeuwen is nergens nodig voor
![]()
Bij 254 maak je een ernstige vergissing!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Komend uur is eindelijk redelijk smullen![]()
267 Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet 1974 421![]()
![]()
266 Ten years after - I'm going home 1971 296![]()
265 Kinks - Lola 1970 188![]()
264 Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart 1983 208![]()
263 Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising 1969 255![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
262 Barry White - You're the first, the last, my everything 1974 266![]()
![]()
261 Beatles - Strawberry fields forever 1967 259![]()
![]()
260 Amalia Rodriguez - Uma casa portugesa 1956 663![]()
259 Bee Gees - Massachusetts 1967 253![]()
258 Creedence Clearwater Revival - Suzie Q 1968 186![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
257 Golden Earrings - Just a little bit of peace in my heart 1968 272![]()
256 Simple Minds - Don't you (Forget about me) 1985 192![]()
255 Elvis Presley - Always on my mind 1972 332![]()
![]()
![]()
254 Bruce Springsteen - Born in the USA 1985 183![]()
![]()
![]()
Legenda:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
=creedence = perfectie!
= heel goed
= schemerzone, gemengde gevoelens, bui-afhankelijk
= ronduit walgelijk
trustenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik zing meestal wat harder, blijf een die hard supporter duh!![]()
Net of jij lekker kan zingen tssssssssssk !
Shit moet ik weer wakker blijven bij jullie Fok!kersquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Komend uur is eindelijk redelijk smullen![]()
267 Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet 1974 421![]()
![]()
265 Kinks - Lola 1970 188![]()
264 Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart 1983 208![]()
262 Barry White - You're the first, the last, my everything 1974 266![]()
![]()
259 Bee Gees - Massachusetts 1967 253![]()
258 Creedence Clearwater Revival - Suzie Q 1968 186![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
257 Golden Earrings - Just a little bit of peace in my heart 1968 272![]()
256 Simple Minds - Don't you (Forget about me) 1985 192![]()
255 Elvis Presley - Always on my mind 1972 332![]()
![]()
![]()
254 Bruce Springsteen - Born in the USA 1985 183![]()
![]()
![]()
nix vergissing, ik kan Bruce heel goed waarderen, zeker zijn oude materiaal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef demins het volgende:
[..]
Bij 254 maak je een ernstige vergissing!
Voor de rest helemaal mee eens!
Wist je dat we ondertussen een eeuw verder zijn.... zo ook met muziek.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Creedence veel minder lang muziek maakte als U2 maar wel zoals U2 13 nummers in de top2000 heeft staan?
Wisten jullie dat John Foggerty tegenwoordig sole liveshows geeft en gitaar speelt op een uitgeholde honkbalknuppel en dit net zo perfect doet als hij altijd gitaar speelt?
M'n kliko met een bevroren klep klinkt nog beter !quote:
Heineken, fantastische reclamequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Van welke reclame was dit ook alweer?
Wist je dat jij je huiswerk eens moet gaan doen, een eeuw is 100 jaar. Zo jij hebt een maand wat om over na te denken!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wist je dat we ondertussen een eeuw verder zijn.... zo ook met muziek.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Huiswerk maken is nooit mijn sterkste kant geweest, denken doe ik des te meer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wist je dat jij je huiswerk eens moet gaan doen, een eeuw is 100 jaar. Zo jij hebt een maand wat om over na te denken!![]()
Truste mopquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Heejquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hilarisch![]()
Doet me denken aan Het vuurwerkspel
Ok nu vraag ik je vriendelijk om op te rotten of gewoon wat vriendelijker te gaan doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
M'n kliko met een bevroren klep klinkt nog beter !![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HeejDie heeft mijn zoon met veel overgave gespeeld en moet zeggen veel geleerd ook
kut tis de studioversie maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
* in startblokken zit voor Lola, Llololololooooola
ach.. beter dan niksquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut tis de studioversie maar![]()
Hoi odiequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef odie22 het volgende:
Wat gezellig dat iedereen er nog is zeg![]()
![]()
Jouw verzoek is mijn bevel schat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ok nu vraag ik je vriendelijk om op te rotten of gewoon wat vriendelijker te gaan doen![]()
Je bent liefquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten voor die gaan slapen en hoi Odie.
Ik heb nu een autotjequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Jammer dat je geen motor meer hebt![]()
Ik heb de pest aan glad wegdek, heb een keer een schuiver gemaakt![]()
Kou vind ik niet erg, ik heb nu handvatverwarming en dat scheelt een jas![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw verzoek is mijn bevel schat.
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad. Het waren irritaties, tranen en bovenal veel lachen. Ik heb genoten van jullie aanwezigheid, en ik hoop jullie snel weer tegen te komen bij de volgende BB. Tot die tijd ga ik mij elders vermaken en gun jullie het allerbeste in 2006. Moge jullie alleen gezond blijven, veel voorspoed beleven en een fantastisch jaar tegemoet gaan.
Cuall, no hard feelins. Waarschijnlijk heb ik slechts een beperkte houdbaarheidsdatum en daarnaast is mijn aanwezigheid elders gewenst waar 1 en ander totaal dreigt te ontsporen. Je stond in je volste recht om mij het zwijgen op te leggen en derhalve verblijf ik met goede herinneringen aan jou en de rest van het BB-volk ....
Ik neem gretig afscheid met "Total eclips of the heart"
Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Groetjes en hopelijk tot ziens.
Versabommie
Mocht je het serieus menen, wens ik je ook alle goeds en misschien tot BBHquote:
Odie!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef odie22 het volgende:
Wat gezellig dat iedereen er nog is zeg![]()
![]()
Gevoel voor drama heb je wel Bommie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw verzoek is mijn bevel schat.
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad. Het waren irritaties, tranen en bovenal veel lachen. Ik heb genoten van jullie aanwezigheid, en ik hoop jullie snel weer tegen te komen bij de volgende BB. Tot die tijd ga ik mij elders vermaken en gun jullie het allerbeste in 2006. Moge jullie alleen gezond blijven, veel voorspoed beleven en een fantastisch jaar tegemoet gaan.
Cuall, no hard feelins. Waarschijnlijk heb ik slechts een beperkte houdbaarheidsdatum en daarnaast is mijn aanwezigheid elders gewenst waar 1 en ander totaal dreigt te ontsporen. Je stond in je volste recht om mij het zwijgen op te leggen en derhalve verblijf ik met goede herinneringen aan jou en de rest van het BB-volk ....
Ik neem gretig afscheid met "Total eclips of the heart"
Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Groetjes en hopelijk tot ziens.
Versabommie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |