He! Het is weer weekend, ik mag weer, drukke week achter de rugquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He Arli![]()
Leuk dat je er weer bent man
Ik heb een gevoel dat vrouwtje hier ook snel komt. Ja ja, ik ben helderziendquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]de ene dag is het vrouwtje er de volgende dag is hij er zelf weer
Hallo Arliatorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik open een nieuwe sport, terugkomen na lange tijd![]()
Beetje laat, maar slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het wordt tijd voor mij! Een plezierige voortzetting, tot morgen (tussen de bedrijven door)!
Waar ik vandaan kom zeggen ze dan "Gooje Roetsj" en dat moet dan zoiets betekenen als "Een goede glijparij into het nieuwe jaar". Daar heb ik niets aan toe te voegen...
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef demins het volgende:
Kunen julie dor en waterkran?
We kunen dor en wattercraan!
In ook dor en slutelgaat?
Jo, euk dor en slettulgat!
Kannen jolli up en blukfloet spilen!
Ju, dur kennen wie euk op spolen!
Vunden zmurven dinsen foen?
Jeu, meur alleun ap dut reffrijn!
Leuk, he?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
Helleuwwmatties ik ben er weer
![]()
wreed hé
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb even tv gekeken
WBquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
wreed hé
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb even tv gekeken
ja zwaar coolquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
wreed hé
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb even tv gekeken
Die zijn echt master enzoquote:
Ha Odie... alles goed?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:23 schreef odie22 het volgende:
hoi m en a , en fb
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
He! Het is weer weekend, ik mag weer, drukke week achter de rug
cooollll, samen met je broertjes gekeken??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
wreed hé
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb even tv gekeken
Hoi hoi welkom allemaal lieve matties...... dat was de [Cuall mode]quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat vrouwtje hier ook snel komt. Ja ja, ik ben helderziend![]()
Hoi Arliator... long time no see... dizzy welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
He! Het is weer weekend, ik mag weer, drukke week achter de rug
De dominee Manu op canal plus leuke film welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja zwaar coolwat heb je gekeken?
Vind er weinig an...quote:
Pareltjeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
wreed hé
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb even tv gekeken
ja hoor, behoorlijk druk met voorbereiding verhuizing ouders volgende week, maar nu weer heel even tijd voor ontspanning.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ook goedennacht, alles wel daar?
Ik werk op de bloemenveiling in aalsmeer. Ik ben een manusje van alles, applicatiebeheerder, dienstenbeheerder, om kort samen te vatten, alles wat met gebruikers op het netwerk te maken heeft, alles wat met office te maken heeft, en het innemen en uitgeven van pc's, en dan heb ik nog maar de helft opgenoemdquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
fucking hell, die had ik hier ook kunnen zien, had hem al een keer gezien, maar wilde hem graag nog een keer zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De dominee Manu op canal plus leuke film wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |