abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:08:47 #76
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36747075
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef Saleheim het volgende:
Kan er iemand een kaartje trekken voor mij op relationeel gebied. Met de vraag of wat ik graag wil haalbaar is. Zou ik tof vinden.
De kaart die ik voor jou getrokken heb:

Schijven 3: Werk:

De stabiele kwaliteit van het getal 3 staat in de kleur Schijven voor een fase, waarin het bereikte veilig gesteld en het nieuwe uitgebreid kan worden.

Het accent ligt op consolideren en stabiliseren van een (door vlijt) bereikte toestand.

Relaties: Opbouw en verdieping van nieuwe structuren in de relatie - in de alledaagse dingen zorgen voor duidelijkheid - inspanning - het einde van moeilijkheden.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_36749498
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:08 schreef -Delta- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Schijven 3: Werk:

De stabiele kwaliteit van het getal 3 staat in de kleur Schijven voor een fase, waarin het bereikte veilig gesteld en het nieuwe uitgebreid kan worden.

Het accent ligt op consolideren en stabiliseren van een (door vlijt) bereikte toestand.

Relaties: Opbouw en verdieping van nieuwe structuren in de relatie - in de alledaagse dingen zorgen voor duidelijkheid - inspanning - het einde van moeilijkheden.
Dank je wel, tof dat je dit wilde doen. En weet je? Ik heb voor mezelf hiervoor ook een paar leggingen gedaan en toen kwam deze kaart ook iedere keer voor in het Keltisch kruis. Ik ben toen aan mijn eigen neutraliteit gaan twijfelen en vandaar mijn vraag of je een kaart wilde trekken en welke kaart krijg ik? Precies dezelfde. Hee thanks en ik beschouw het als een goede kaart en gevoelsmatig klopt hij ook bij de huidige situatie.
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:38:09 #78
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36749646
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Dank je wel, tof dat je dit wilde doen. En weet je? Ik heb voor mezelf hiervoor ook een paar leggingen gedaan en toen kwam deze kaart ook iedere keer voor in het Keltisch kruis. Ik ben toen aan mijn eigen neutraliteit gaan twijfelen en vandaar mijn vraag of je een kaart wilde trekken en welke kaart krijg ik? Precies dezelfde. Hee thanks en ik beschouw het als een goede kaart en gevoelsmatig klopt hij ook bij de huidige situatie.
Leuk om te horen Op zich is geen enkele kaart enkel goed of slecht, maar ik snap je, t'is zeker geen verkeerde kaart En graag gedaan
And know what you want,
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:41:09 #79
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36749710
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou ook graag weer eens een kaart willen...(algemeen)....
De kaart voor jou :

Bekers 6: Genot:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 betekent in de kleur Bekers dat de gevoelens stromen en de krachten zich in een harmonieus evenwicht bevinden. Daarmee beschrijft de kaart een toestand van vreugde, tevredenheid en goede stemming.

De kaart accentueert dat de vraagsteller geniet dat hij zijn midden (terug)gevonden heeft en evenwichtig, tevreden en vol goede moed is.
And know what you want,
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:49:37 #80
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36749887
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:08 schreef Darklight het volgende:
Ik ook graag een algemene
Kaartje voor jou:

Schijven Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Schijven Prins belichaamt een ijverige, bedrijvige sfeer, een echt en goed werkklimaat. Deze omgeving zorgt voor zekerheid. Hier gaat het om solide projecten, om iets degelijks en bestendigs.

De kaart benadrukt ook het doorzettingsvermogen.
And know what you want,
pi_36751074
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:41 schreef -Delta- het volgende:

[..]

De kaart voor jou :

[afbeelding]

Bekers 6: Genot:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 betekent in de kleur Bekers dat de gevoelens stromen en de krachten zich in een harmonieus evenwicht bevinden. Daarmee beschrijft de kaart een toestand van vreugde, tevredenheid en goede stemming.

De kaart accentueert dat de vraagsteller geniet dat hij zijn midden (terug)gevonden heeft en evenwichtig, tevreden en vol goede moed is.
Dank je wel Delta Toch past de kaart niet helemaal zoals ik nu naar mijn gevoelstoestand kijk van afgelopen dagen... Misschien dat ik het wel heb maar er doorheen kijk doordat ik me de hele week al (lichamelijk) niet echt lekker voel (veel hoofdpijn met name). op zich heb ik niks te klagen maar goed...misschien maar gewoon positief tegen de kaart aankijken...zal op zich niet verkeerd zijn
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36751268
Wil iemand vor mij een kaartje trekken?
Ben wel ff nieuwsgierig .
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:37:17 #83
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36751300
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dank je wel Delta Toch past de kaart niet helemaal zoals ik nu naar mijn gevoelstoestand kijk van afgelopen dagen... Misschien dat ik het wel heb maar er doorheen kijk doordat ik me de hele week al (lichamelijk) niet echt lekker voel (veel hoofdpijn met name). op zich heb ik niks te klagen maar goed...misschien maar gewoon positief tegen de kaart aankijken...zal op zich niet verkeerd zijn
Graag gedaan... En vreemd genoeg had ik ook bij deze kaart het gevoel dat hij niet helemaal paste, heel raar...

Soms kan een kaart ook een blik vooruit zijn, wat nog komen gaat.
Dat is het vage aan een 1-kaart trekking; het kan iets zijn wat geweest is, waar je nu staat, maar ook wat komen gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Delta- op 07-04-2006 21:48:35 ]
And know what you want,
pi_36751850
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Graag gedaan... En vreemd genoeg had ik ook bij deze kaart het gevoel dat hij niet helemaal paste, heel raar...

Soms kan een kaart ook een blik vooruit zijn, wat nog komen gaat.
Dat is het vage aan een 1-kaart trekking; het kan iets zijn wat geweest is, waar je nu staat, maar ook wat komen gaat.
Dank nog voor je toevoeging; jouw gevoel bij de trekking lijkt me nl ook niet geheel onbelangrijk

Als het nog komt..dan zullen we het zien
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36756245
Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken, hoor graag van jullie

News
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:14:55 #86
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36762138
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef newsman het volgende:
Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken, hoor graag van jullie

News
Natuurlijk De kaart die ik voor jou getrokken heb:

Zwaarden Prinses:

Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden. Daarbij wordt de door Zwaarden Prinses geboden kans minder op prijs gesteld.

Weliswaar sluit de kaart de mogelijkheid in zich om door kritiek en confrontatie tot opheldering te komen, vaker echter wordt ze als een bedreiging ervaren of als het begin van een controverse of aangename ruzie.
Het aspect van rebellie wordt er nog aan toegevoegt.
And know what you want,
pi_36782106
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Natuurlijk De kaart die ik voor jou getrokken heb:

[afbeelding]

Zwaarden Prinses:

Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden. Daarbij wordt de door Zwaarden Prinses geboden kans minder op prijs gesteld.

Weliswaar sluit de kaart de mogelijkheid in zich om door kritiek en confrontatie tot opheldering te komen, vaker echter wordt ze als een bedreiging ervaren of als het begin van een controverse of aangename ruzie.
Het aspect van rebellie wordt er nog aan toegevoegt.
Dankje Delta
pi_36814112
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Alvast heel erg bedankt!

Delta: wat gebruik jij een schitterende kaartenset .
  maandag 10 april 2006 @ 12:15:15 #89
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36818017
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:38 schreef newsman het volgende:

Dankje Delta
Graag gedaan
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Alvast heel erg bedankt!

Delta: wat gebruik jij een schitterende kaartenset .
Dankje , ik heb meerdere Decks maar dit blijft mijn favoriet. Maar dat komt ook, omdat je het na een tijd zo goed kent, je het eigen hebt gemaakt....

En natuurlijk trek ik een kaartje voor je:

Zwaarden 7: Vruchteloosheid:

Het met het getal 7 verbonden gevaar schuilt bij de Zwaarden in het op bedenkelijke wijze gebruik maken van de geestvermogens, bijvoorbeeld in de vorm van arglist, leugens, intriges, spieken en bedrog.

De kaart waarschuwt ervoor dat de vrager zichzelf hier iets wijs maakt. Ze wijst op de vergeefse poging om zichzelf uit laf(hartig)heid leugens te vertellen, maar ook op een uitzichtloze rebellie.
And know what you want,
pi_36818124
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Ben ook nieuwsgierig.
Alvast bedankt
  maandag 10 april 2006 @ 16:51:20 #91
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36827050
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Kwarkie het volgende:
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Ben ook nieuwsgierig.
Alvast bedankt

Troeven I: De Magiër:

De Magiër staat voor het mannelijke, actieve principe, voor de impulsen gevende kracht, voor initiatief en de scheppende geest. Hij symboliseert de solaire kracht, het onderzoekend en doorgrondend bewustzijn, dat in de werkelijkheid waarin we leven doordringt en haar verkent teineinde haar wetten te begrijpen.

Hij toont de "goochelaar" die enerzijds speels en geraffineerd zijn kennis hanteert en spelenderwijs zijn taken de baas wordt, maar die er daarnaast een heimelijk genoegen in kan scheppen om anderen te overbluffen of om de tuin te leiden.
And know what you want,
pi_36827486
tnx
  maandag 10 april 2006 @ 18:43:54 #93
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_36830482
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Kaartje voor jou:

[afbeelding]

Schijven Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Schijven Prins belichaamt een ijverige, bedrijvige sfeer, een echt en goed werkklimaat. Deze omgeving zorgt voor zekerheid. Hier gaat het om solide projecten, om iets degelijks en bestendigs.

De kaart benadrukt ook het doorzettingsvermogen.
Dankje
pi_36832726
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:
Wil iemand vor mij een kaartje trekken?
Ben wel ff nieuwsgierig .
pi_36849536
ik zal vanavond mijn kaarten ook weer eens binnen dit topic gebruiken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:12:11 #96
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36852902
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Mirage het volgende:
ik zal vanavond mijn kaarten ook weer eens binnen dit topic gebruiken.
Oh leuk Mirage! Dan kun jij er een voor Anitra trekken... (Ik trek maar door hier, omdat er niemand anders meer is die ook kaartjes trekt )

Zou je er dan ook eentje voor mij kunnen trekken?
And know what you want,
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:45:41 #97
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36869208
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef Anitra het volgende:
Ik heb toch maar een kaartje voor je getrokken Anitra

De kaart:

Staven 6: Overwinning:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 staat in de kleur Staven voor een gunstige samenloop, voor een samenkomen dat naar de zege en het succes leidt.

Het accent ligt ook op vreugde en de geestdrift die de overwinnigsstemming losmaakt en die de vrager ertoe aanmoedigen zijn weg te vervolgen.
And know what you want,
pi_36869484

Dit is een logje die ik vanavond geschreven heb nadat ik vannacht besloten heb dat ik het roer om moet gooien klik

Dank je voor het kaartje!! Dit is net een schopje die ik nodig heb
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:56:53 #99
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36869662
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:

Dit is een logje die ik vanavond geschreven heb nadat ik vannacht besloten heb dat ik het roer om moet gooien klik

Dank je voor het kaartje!! Dit is net een schopje die ik nodig heb
Graag gedaan En komt me bekend voor en áls het balletje eenmaal rollen gaat
And know what you want,
pi_36880722
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef -Delta- het volgende:

Zwaarden 7: Vruchteloosheid:
Bedankt voor de kaart Delta . Het is een heftige, maar ik had hem even nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')