De kaart die ik voor jou getrokken heb:quote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef Saleheim het volgende:
Kan er iemand een kaartje trekken voor mij op relationeel gebied. Met de vraag of wat ik graag wil haalbaar is. Zou ik tof vinden.
Dank je wel, tof dat je dit wilde doen. En weet je? Ik heb voor mezelf hiervoor ook een paar leggingen gedaan en toen kwam deze kaart ook iedere keer voor in het Keltisch kruis. Ik ben toen aan mijn eigen neutraliteit gaan twijfelen en vandaar mijn vraag of je een kaart wilde trekken en welke kaart krijg ik? Precies dezelfde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kaart die ik voor jou getrokken heb:
[afbeelding]
Schijven 3: Werk:
De stabiele kwaliteit van het getal 3 staat in de kleur Schijven voor een fase, waarin het bereikte veilig gesteld en het nieuwe uitgebreid kan worden.
Het accent ligt op consolideren en stabiliseren van een (door vlijt) bereikte toestand.
Relaties: Opbouw en verdieping van nieuwe structuren in de relatie - in de alledaagse dingen zorgen voor duidelijkheid - inspanning - het einde van moeilijkheden.
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dank je wel, tof dat je dit wilde doen. En weet je? Ik heb voor mezelf hiervoor ook een paar leggingen gedaan en toen kwam deze kaart ook iedere keer voor in het Keltisch kruis. Ik ben toen aan mijn eigen neutraliteit gaan twijfelen en vandaar mijn vraag of je een kaart wilde trekken en welke kaart krijg ik? Precies dezelfde.Hee thanks en ik beschouw het als een goede kaart en gevoelsmatig klopt hij ook bij de huidige situatie.
De kaart voor jouquote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou ook graag weer eens een kaart willen...(algemeen)....
Kaartje voor jou:quote:Op donderdag 6 april 2006 21:08 schreef Darklight het volgende:
Ik ook graag een algemene
Dank je wel Deltaquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kaart voor jou:
[afbeelding]
Bekers 6: Genot:
De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 betekent in de kleur Bekers dat de gevoelens stromen en de krachten zich in een harmonieus evenwicht bevinden. Daarmee beschrijft de kaart een toestand van vreugde, tevredenheid en goede stemming.
De kaart accentueert dat de vraagsteller geniet dat hij zijn midden (terug)gevonden heeft en evenwichtig, tevreden en vol goede moed is.
Graag gedaan...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dank je wel DeltaToch past de kaart niet helemaal zoals ik nu naar mijn gevoelstoestand kijk van afgelopen dagen... Misschien dat ik het wel heb maar er doorheen kijk doordat ik me de hele week al (lichamelijk) niet echt lekker voel (veel hoofdpijn met name). op zich heb ik niks te klagen maar goed...misschien maar gewoon positief tegen de kaart aankijken...zal op zich niet verkeerd zijn
Dank nog voor je toevoeging; jouw gevoel bij de trekking lijkt me nl ook niet geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Graag gedaan...En vreemd genoeg had ik ook bij deze kaart het gevoel dat hij niet helemaal paste, heel raar...
Soms kan een kaart ook een blik vooruit zijn, wat nog komen gaat.
Dat is het vage aan een 1-kaart trekking; het kan iets zijn wat geweest is, waar je nu staat, maar ook wat komen gaat.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef newsman het volgende:
Zou iemand voor mij een kaartje willen trekken, hoor graag van jullie
News
Dankje Deltaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
NatuurlijkDe kaart die ik voor jou getrokken heb:
[afbeelding]
Zwaarden Prinses:
Prinsessen staan voor kansen die de vraagsteller van buiten af worden geboden. Daarbij wordt de door Zwaarden Prinses geboden kans minder op prijs gesteld.
Weliswaar sluit de kaart de mogelijkheid in zich om door kritiek en confrontatie tot opheldering te komen, vaker echter wordt ze als een bedreiging ervaren of als het begin van een controverse of aangename ruzie.
Het aspect van rebellie wordt er nog aan toegevoegt.
Graag gedaanquote:
Dankjequote:Op maandag 10 april 2006 09:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Alvast heel erg bedankt!
Delta: wat gebruik jij een schitterende kaartenset.
De kaart die ik voor jou getrokken heb:quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Kwarkie het volgende:
Zou iemand ook voor mij een kaart willen trekken? Ben ook nieuwsgierig.
Alvast bedankt
Dankjequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kaartje voor jou:
[afbeelding]
Schijven Prins:
Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Schijven Prins belichaamt een ijverige, bedrijvige sfeer, een echt en goed werkklimaat. Deze omgeving zorgt voor zekerheid. Hier gaat het om solide projecten, om iets degelijks en bestendigs.
De kaart benadrukt ook het doorzettingsvermogen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:
Wil iemand vor mij een kaartje trekken?
Ben wel ff nieuwsgierig .
Oh leuk Mirage!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Mirage het volgende:
ik zal vanavond mijn kaarten ook weer eens binnen dit topic gebruiken.
Ik heb toch maar een kaartje voor je getrokken Anitraquote:Op maandag 10 april 2006 19:47 schreef Anitra het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Dit is een logje die ik vanavond geschreven heb nadat ik vannacht besloten heb dat ik het roer om moet gooien klik
Dank je voor het kaartje!! Dit is net een schopje die ik nodig heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |