Kaartje voor jou:quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef vamperotica het volgende:
yes, please.....
Graag Deltaquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef -Delta- het volgende:
*Schop*
Iemand nog een kaartje nodig?![]()
Lilith-Wicca; Kaartje voor jou:quote:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef nokwanda het volgende:
Delta, Mag ik er ook een van je?
Dank je. Weet nog niet hoe ik hem moet interpreteren. Of eigenlijk ook wel. Maar dan niet exact omdat ie niet in een legpatroon valt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Voor jou:
[afbeelding]
Bekers Ridder:
In de regel vertegenwoordigt een Ridder een man, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een vrouw. Of met deze kaart op de vrager zelf of een andere persoon wordt gedoeld, hangt zowel van de vraagstelling af, als van de plaats waarop de kaart in een legpatroon valt.
Bekers Ridder staat voor iemand die de mannelijke kant van het element water vertegenwoordigt. Dat betekent een trefzeker gevoel (een "fijne neus"), grote empathie, het vermogen om de eigen gevoelens te tonen en met de kracht van innerlijke beelden anderen te inspireren en hun dromen en fantasieëm vleugels te geven.
Ik heb even gekeken wat jouw getrokken kaart voor astrologische betekenis heeft; Pluto - water.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lilith-Wicca; Kaartje voor jou:
[afbeelding]
Troeven XX: de Aeon:
Deze kaart, die in traditionele tarotspellen de verrijzenis afbeeldt, betekent verlossing en bevrijding en staat op het diepste niveau voor het mysterie van de transsubstantiatie en het te voorschijn komen van het wezenlijke.
Bij de Crowley-tarot kreeg de kaart ook een nieuwe uitvoering. Hier duidt ze op het begin van een nieuw tijdperk. Daarmee benadrukt ze dat er iets nieuws, belangrijks, wezenlijks en mogelijk ook heerlijks ter wereld is gekomen, dat in de toekomst van grote betekenis zal zijn, maar nu misschien nog te zwak is om het zonder steun te redden en daarom aandachtige verzorging en hulp van buiten nodig heeft.
Leuk om te horenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb even gekeken wat jouw getrokken kaart voor astrologische betekenis heeft; Pluto - water.
Heel treffend, Pluto is de mundane Heerser in mijn geboortehoroscoop en water het superieure element!
Natuurlijkquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Darklight het volgende:
Hey thx
Is best treffend op dit moment, maar voel me best goed eigenlijk
Maar zit nu ff lekker in een paddotrip, die wordt steeds uleker nu haha
Iedereen zou eens een keer een paddotrip moeten maken, is echt tof
haha okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
En ja heb het al eens geprobeerd![]()
Een kaartje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef kleinetrom het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel...
Kaartje voor jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef kleinetrom het volgende:
ja graag!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef kleinetrom het volgende:
das well een hele mooie!!!
een positieve, warme kaart, dank je wel!
mijn paradijselijke tuin, ik heb er een klein vermoeden van, kan nl te maken hebben met de reiki en dan zou ik degene of hetdegene nog moeten vinden die daar de muur voor opwerpt.
heb wel een vermoeden, ook hier weer!
en ja, als ik me goed voel, voel ik me goed, zonder arrogant te willen zijn, dat past niet bij me.
klopt wel ja die beschrijving, dank!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:46 schreef ethiraseth het volgende:
Mag ik ook een kaartje van iemand? Mijn eigen liggen bij mijn ouders dus kan het zelf even niet doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |