erg oubollig dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Lu_uK het volgende:
erg lelijk, gelukkig gaat de mannentrent weer naar de strakkere spijkerbroek
Dit topic is ook juist als tegengas bedoeld tegen die rare wortelbroekentrend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Spijkerbroeken trends 2006
Kijk hier maar even, ik vind het niet zo oubollig
aha, nou ik doe niet meequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dit topic is ook juist als tegengas bedoeld tegen die rare wortelbroekentrend.
jezus.. afzichtelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 09:12 schreef off_topic het volgende:
Als je nu je topic zo was begonnen, door wat plaatjes erin te gooien, dan had je een hele hoop bullshit reacties bespaard. Ik hoop dat ik hiermee weer wat leven in kan blazen want Bootcuts zijn gewoon de mooiste modellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt!Nou koopt niemand meer bootcut-jeans.....quote:Op zondag 1 januari 2006 09:12 schreef off_topic het volgende:
Als je nu je topic zo was begonnen, door wat plaatjes erin te gooien, dan had je een hele hoop bullshit reacties bespaard. Ik hoop dat ik hiermee weer wat leven in kan blazen want Bootcuts zijn gewoon de mooiste modellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, tegenwoordig schijn je juist weer van die worteltjesbroeken te moeten hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 08:51 schreef dewitteparel het volgende:
Ik was laatst bij de men@work, hebben ze een muur met broeken. "Ik wil een bootcut" . Verkoper: "Die zijn uit de mode, heb alleen nog deze G-Star voor weetikteveel ¤
Dat mocht je willen. Dat lukt dus nu net bijna niet meerquote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Bootcut
Volgende maand tracteer ik mezelf weer op een nieuwe spijkerbroek
Nou ja, volgens mij krijg je nog gelijk ookquote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Dat lukt dus nu net bijna niet meer
edit: of je moest jezelf op een nieuwe wortelbroek willen tracteren, dat kan natuurlijk ook
Zo'n lijst lijkt mij ideaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Boots cut is geweldig. Misschien een idee om een lijstje samen te stellen van merken die mooie boots cut jeans verkopen? Ik zoek me soms echt het leplazerus naar die broeken, vooral de iets meer flare achtige pijpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |