We hebben nog een paar uit het laatste nestquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaa... als ik later een tuin met een groot grasveld heb, wil ik twee geiten en een ezel...
Zet je dan een beat onder mijn stem?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Samen doen?
jij praat, ik mix
Hooooooooooo.......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uit het laatste nest
nee daar hebben we CB voor hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zet je dan een beat onder mijn stem?![]()
Jawel, nou jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hooooooooooo.......
Je hebt toch geen baby-geitjes he? Want dan krijg ik een hyperactiviteit veroorzakende knuffelaanval
Delen maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook radio maken...heb genoeg muziek die k met de wereld wil delen..maarja al dat gedoe met geld enzo..
Sjeng, aaaaaaaan de geng!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hey!!Allemoal met d'n neus omhoeág!
hmm Sander de Heerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sjeng, aaaaaaaan de geng!tedeteteteteteee tedeteteedeee
nee maar BREIN + Buma/Stemra welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Delen maar![]()
Mij hoor je niet klagen over geld
Ja maar je gaat hun toch niet vertellen van je dadenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar BREIN + Buma/Stemra wel
Oh jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee daar hebben we CB voor he
Ja maar die;'s lelijkquote:
Brief schrijven naar 3FM daar doen ze 's nachts radio voor nieuwkomersquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch hequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef je ze ook melk enzo en luisteren geitjes eigenlijk?
Ik zie de link niet helemaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |