We hebben nog een paar uit het laatste nestquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaa... als ik later een tuin met een groot grasveld heb, wil ik twee geiten en een ezel...
Zet je dan een beat onder mijn stem?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Samen doen?
jij praat, ik mix
Hooooooooooo.......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uit het laatste nest
nee daar hebben we CB voor hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zet je dan een beat onder mijn stem?![]()
Jawel, nou jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hooooooooooo.......
Je hebt toch geen baby-geitjes he? Want dan krijg ik een hyperactiviteit veroorzakende knuffelaanval
Delen maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook radio maken...heb genoeg muziek die k met de wereld wil delen..maarja al dat gedoe met geld enzo..
Sjeng, aaaaaaaan de geng!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hey!!Allemoal met d'n neus omhoeág!
hmm Sander de Heerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sjeng, aaaaaaaan de geng!tedeteteteteteee tedeteteedeee
nee maar BREIN + Buma/Stemra welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Delen maar![]()
Mij hoor je niet klagen over geld
Ja maar je gaat hun toch niet vertellen van je dadenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar BREIN + Buma/Stemra wel
Oh jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee daar hebben we CB voor he
Ja maar die;'s lelijkquote:
Brief schrijven naar 3FM daar doen ze 's nachts radio voor nieuwkomersquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch hequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef je ze ook melk enzo en luisteren geitjes eigenlijk?
Ik zie de link niet helemaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch he
Nee die periode is al voorbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef je ze ook melk enzo en luisteren geitjes eigenlijk?
,,Ik ben er TEGEN.""quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Radio-programma's met muziek..
Lekker lange marathon-interviews..
Geitenkaas.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Geitjes
Voor bij Fuzz op de Boerderie!
Hebbe?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Geitjes
Voor bij Fuzz op de Boerderie!
Mag best, na anderhalf uur online puzzelen!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen
een berííííííícht waar niemand iop zit te wachtééééén
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo..
Hmm Homo radio op 3FM en dan voor BNN moet kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil wekelijks één uurtje de meest obscure popmuziek draaien..meer niet..
Nou Madonna komt er nog in en Mariah wil ik incidenteel nog wel er tussen proppen..maar Abba en songfestival meuk blijft weg heurquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm Homo radio op 3FM en dan voor BNN moet kunnen
*candle light stem*quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo..
lol selectief lezen noem je datquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat je me gister ook irriteerde.. Met dat mateloze geouwehoer over hoe je homohaters op straatstenen kapotsloeg enzo.
Waxjes Waanzinnige Woensdag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*candle light stem*
Ik
Ik zoek een MANNNNN
op wie ik bouwen KANNNN
Nee, oh nee
ik zoek geen MEIIIDDD
maar een vent voor een beetje GENEGENHHHHEEEIIIDDD
Heeeerrrlijk!Misschien moet ik het maar niet doen, want dan zit ik alleen maar hele avonden parodien te maken
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee die periode is al voorbij
Mja ze luisteren wel![]()
met walnoot en honingquote:
Vast welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt zo van je roept Mikkie en dan komen ze?
quote:
Waxjes Woedeveroorzakende Woensdag wordt het danquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxjes Waanzinnige Woensdag!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef XMN8R het volgende:
Jij bent gooooeeeed !!! Parleur, let je op!
Nee maar serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]graag
Kheb een boerderij dus geitjes passen er wel bij vind ik
We moeten dit volgend jaar gaan doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waxjes Woedeveroorzakende Woensdag wordt het dan
Ik wil óók een boerderiequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:graag
Kheb een boerderij dus geitjes passen er wel bij vind ik
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
We moeten dit volgend jaar gaan doen![]()
Mag ook niet van de arbeidstijdenwet ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
'
Ik wil 1 uurtje..meeer niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |