Sinds ik een maand geleden 9 uur vast heb gezeten in de sneeuw, geloof ik het onmiddellijk wanneer de rijksdienst voor het wegverkeer meer met waarschuwingen dan met zout strooit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slipte zowaar niet
Dacht echt van, nou, Waxxer die met zijn gezeur tóch met de auto gaat en dan een paaltje ramt ofzo of erger... maar nee... En daarbij is het hier (D.) nu net een spookdorp. Echt nie-mand op de weg en niet gestrooid enz enz enz...
dream stond er eerder in, en die kwam later dan mij...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Just-Dennis het volgende:
Maarum burner staat dus al in de H en ik dus gewoon niet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn John Deere trotseer ik elk type weer.![]()
Morgen meeting van de Manta-club!
Ach ik wil niet eens bij "het groepje" horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dream stond er eerder in, en die kwam later dan mij...![]()
Mja naja ik ben er bij elke reis weer geestelijk op voorbereidquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds ik een maand geleden 9 uur vast heb gezeten in de sneeuw, geloof ik het onmiddellijk wanneer de rijksdienst voor het wegverkeer meer met waarschuwingen dan met zout strooit..
kijk maar uit of ik ga limbonees pratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Engelands proat'n
da kenk nie verstoan hè!
zeur dan nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach ik wil niet eens bij "het groepje" horen![]()
Thanks. Now I am hungry. *goes to find something to munch on*quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
So what's that? A pizza or somethin'?![]()
wie is christon?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
Christon is gayer dan een kapstok vol handtassen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
quote:De kinderen die chronisch vermoeid zijn, de meesten zijn acht tot veertien jaar oud, vertonen verschijnselen van een burn out. Ze slapen slecht, hebben concentratieproblemen en slepen zich door de dag heen omdat ze geen puf hebben iets te ondernemen.
Die chronische vermoeidheid... het zal zeker voorkomen. Maar zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat de kinderen die hieraan lijden veel te laat naar bed gaan!
Doordat ze toch nog even het spelletje waarmee ze op de computer bezig zijn af willen maken. Doordat ze net zo lekker aan het MSN'en zijn.
Doordat ze nog een paar sms-jes moeten versturen.
Doordat hun ouders ze hun gang laten gaan omdat ze meer met zichzelf bezig zijn dan met hun kinderen.
Da's Davidequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
Well, you gotta burger kinda food shop thing around over there don't ya? The Sunjammer Drive-Inn?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Now I am hungry. *goes to find something to munch on*
ja, en? ik herken mezelf er ook in, en ik woon al een jaar op mezelfquote:
Jij bent nem ik aan geen kind meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, en? ik herken mezelf er ook in, en ik woon al een jaar op mezelf
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik zeur niet
ik merk een feit op
Pff ik mag je nu al nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...
dus volgende keer niet huilen, en dan zeggen: mer ik wil lekker toch nie bij jullie horen... kleuter...
alleen van karakterquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent nem ik aan geen kind meer
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...
dus volgende keer niet huilen, en dan zeggen: mer ik wil lekker toch nie bij jullie horen... kleuter...
nu al, na een paar wekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pff ik mag je nu al niet
sukkel
quote:
Kutlimbo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tenminste iemand waar je wel naar luisterd....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Dat geblaat van die limbo neem ik maar ter kennisgeving aan
kvind jou ook lief bambiquote:
misschien moet je even je okselhaar naar hem opsturen, nou ja een foto ervan.quote:
Als die ouwe hoer van Burner uit de H mag kan jij erin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
misschien moet je even je okselhaar naar hem opsturen, nou ja een foto ervan.
dan kan ie zich daar op klaarrukken
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.quote:
Dacht dat jij niet zo moeite had met oudere jongens?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.
mag ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als die ouwe hoer van Burner uit de H mag kan jij erin.
Wel met oudere lelijke jongens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo moeite had met oudere jongens?
kheb geen kelder hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.
kheb al vaker gezegd da je geen smaak hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel met oudere lelijke jongens.
Yeah, like I'm going out in this blasted weather...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Well, you gotta burger kinda food shop thing around over there don't ya? The Sunjammer Drive-Inn?
Ik lach om hem hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Dat geblaat van die limbo neem ik maar ter kennisgeving aan
Zeur niet over MSN maar meld je klachten hier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb al vaker gezegd da je geen smaak hebt
enige nuttige dat je kunt doenquote:
Zal jou nog verbazenquote:
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeur niet over MSN maar meld je klachten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |