trustequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga zo naar bed
morgen een belangrijke sjoel-wedstrijd
Hee Drugshond, is de rest van de POL-SC weer aan het Civvenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef Drugshond het volgende:
Grappig ik ken deze versie niet...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
shmoopy ik ben allang vergeten welke nummers we kregen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef djenneke het volgende:
En ik ben de enige hier die het nog mooi vindt ook, Eros....![]()
281 Beach Boys - Sloop John B 1966 262quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
shmoopy ik ben allang vergeten welke nummers we kregen.
het standpunt was dat ze er niet instonden...die is nu met de grond gelijk gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Voor de 12 lui die zeiden dat Nirvana er wel in staat: jullie lullen nogal langs mijn standpunt heen. Niet dat die zo baanbrekend was.
Fuck net nu ik geen auto van de zaak hebquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef Drugshond het volgende:
DOG met dit soort weer mag je zelfs bezopen rijden met de auto.
Slingeren is zelfs toegestaan (en plausibel).
Truste dolle_hond!quote:
Die is pas net begonnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef tanna het volgende:
ik wacht nog op het volgende lied, en dan is de dag weer om![]()
Nee die zijn met een onderhoud wie is het zieligste bezig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee Drugshond, is de rest van de POL-SC weer aan het Civven
ik ga dit uur nog even meedraaienquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef tanna het volgende:
ik wacht nog op het volgende lied, en dan is de dag weer om![]()
Zoveel mooie italiaanse muziek, maar dan wordt hier uitgerekend de slechte vertaling populair (hallo, Marco B.)quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
zoveel prachtige Italiaanse zangers en dan word uitgerekend deze meneer hier populair
Och, tussen de regels en dergelijke. En verder zal ik niet doorzeuren, want iedereen kent de standpunten van wannabe-alto's als ik wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
het standpunt was dat ze er niet instonden...die is nu met de grond gelijk gemaakt![]()
en deze discussie is al tig keer gevoerd, zonder hard bewijs ook nog
het is dan ook geen vertalingquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoveel mooie italiaanse muziek, maar dan wordt hier uitgerekend de slechte vertaling populair (hallo, Marco B.)
Branderig pissen comes to mindquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Hierna Billy Joel die laatst zei dat ie zo verslaafd aan alcohol is dat ie op z'n dieptepunt terpentine zoop.
Dan luister je toch anders naar zo'n zeik nummer.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, tussen de regels en dergelijke. En verder zal ik niet doorzeuren, want iedereen kent de standpunten van wannabee-alto's als ik wel.
Gaat hier niet lukken helaas, wil niks missen maar bedje roept wel heel hardquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ga dit uur nog even meedraaien![]()
Fuck, das een idee, ik heb nog flessen brandspiritus staanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Hierna Billy Joel die laatst zei dat ie zo verslaafd aan alcohol is dat ie op z'n dieptepunt terpentine zoop.
Dan luister je toch anders naar zo'n zeik nummer.
okee, slechte eigen interpretatie dan... (van Ewbank that is)quote:
WTFquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
Hier eigenlijk ook, laatste dagen al weinig geslapen, morgen vast weerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef tanna het volgende:
[..]
Gaat hier niet lukken helaas, wil niks missen maar bedje roept wel heel hard![]()
Samken verschillen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef djenneke het volgende:
Mooi nummer! Gekke Tong!
Ik kan het topic helkaas niet vindenquote:
Ja Drugshondje, we hebben een heer en meester gevondenquote:
Niet te zuipen, i have been there (als test... winkels waren dicht).quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck, das een idee, ik heb nog flessen brandspiritus staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |