Dat welkom kan wel iets beter hoor... hoi hoi I_doubt welkom weer in het zoveelste topic van Top 2000 en we hebben je gemist...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo en waar heb jij heel de dag uitgehangen?![]()
De plaaggeest, toch?quote:
Ja dalijk verklap je nog dat ik geen zwembad hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huuuuuu...
En je hebt geneens nie eens een schuur, je kon gewoon de zender niet vinden.
Ja mamquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat welkom kan wel iets beter hoor... hoi hoi I_doubt welkom weer in het zoveelste topic van Top 2000 en we hebben je gemist...
quote:
Mooooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
290 - Krezip - I would stay
quote:
Jacqueline is leuk.quote:
ja ze doet me aan zo'n muppet baby denkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
godver, gisteren me toetsenbord, nou me schermen vol met bier![]()
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.quote:
quote:
Je moet toch echt minder drinken hoor DoGquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gelukkig was ik nu iets te laatquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik herkende je niet meer.
Heb je je kapsel veranderd?
heejquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.
We vonden het tegenvallen en zijn eerder weggegaan.
Heyquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef I_doubt het volgende:
een goede avond [afbeelding]
En gelijk mijn lieve suzanne
Mijn stem is al gort![]()
Ja dat postgedrag was wel schandelijk jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.
We vonden het tegenvallen en zijn eerder weggegaan.
inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
overgeproduceerde vettebaggerkleinemeisjes rock
Nou het begin is er, groot deel van het bier is linea recta me muil weer uitgegaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet toch echt minder drinken hoor DoG
Houd je er ook zo van?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou het begin is er, groot deel van het bier is linea recta me muil weer uitgegaan
helemaal waar, en toch leuk... jeugdnostalgie....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |