shmoopy.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aloha, Arcee.
Nou moet tong nog komen, die hoort er ook bij.
Wacht dacht je ervan om zelf te luisteren . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef milagro het volgende:
Roep me even als Long and Winding Road komt![]()
M'n radio is kapotquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aloha, Arcee.
Nou moet tong nog komen, die hoort er ook bij.
Ja hee, sommige mensen hebben dat met Abba, ik heb dat dan met Bon Joviquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* ThunderChild backs away slowly . . .![]()
Nu moet tong komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
shmoopy.
Volgens 't schema komt Bløf nu, dus een mooi moment voor Tong om te joinen.
Niet allemaal misschien....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij niet hoor, Terreros85 kwam tijdens een plaat waar ie niet op gestemd heeft![]()
Alsof ik het wistquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
shmoopy.
Volgens 't schema komt Bløf nu, dus een mooi moment voor Tong om te joinen.
Is deze foto nog met de oude drummer of de nieuwe ??quote:
De ouwequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is deze foto nog met de oude drummer of de nieuwe ??
geen idee en who caresquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is deze foto nog met de oude drummer of de nieuwe ??
Dat is voor deze paar minuten helemaal niet erg.quote:
meneer zuurtjequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wacht dacht je ervan om zelf te luisteren . . .![]()
In 1 woord: prachtig, nog altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef Lars_Lars het volgende:
Krezip - I would stay-->helemaal mee eens, wel aardig nummer, maar niet zo hoog in de lijst
quote:KISS - I was made for loving you--> Die mag volgens mijn mening dan wel weer een
krijgen
Dag meissiequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is voor deze paar minuten helemaal niet erg.
Hoi, liefie.
De ouwe is te pletter gereden op zijn motorquote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag meissie
Zijn the Righteous brothers al geweest ?
Heb ik al gedaan. Commentaar van Langs de Lijn in m'n slaapkamer, maar Ajax verloor. Het is nu een ex-wekkerradio.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Tong, gebruik dan je wekkerradio!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Commentaar van Langs de Lijn in m'n slaapkamer, maar Ajax verloor. Het is nu een ex-wekkerradio.
Oh, kut...quote:
Zal ik een topic openen ?quote:
op jou kan ik bouwen, Jane, zoals altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hoort me vanzelf wel hard meezingen, milagro!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Commentaar van Langs de Lijn in m'n slaapkamer, maar Ajax verloor. Het is nu een ex-wekkerradio.
over je kapotte radio?quote:
Ik ga het meteen doen, leuk idee zeg........ik neem deze:quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:58 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zullen wij ook een slijmerig mailtje sturen, met hoe intens wij de Top 2000 volgen
Kut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef Jane het volgende:
Btw Arcee, Onderweg van Abel heb je gemist hoor. Die werd tussen 19.00 en 20.00 uur gedraaid.
dat klinkt wel erg suggestief zeg!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik ga het meteen doen, leuk idee zeg........ik neem deze:
120) Bløf - Harder dan ik hebben kan (1999)
met de vermelding dat hij te hard was en dat ik hem niet kon hebben![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik ga het meteen doen, leuk idee zeg........ik neem deze:
120) Bløf - Harder dan ik hebben kan (1999)
met de vermelding dat hij te hard was en dat ik hem niet kon hebben![]()
Zo, ben ik even blij dat ik dat gemist heb...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kut.
Onderweg.
Dat ik vergat hoe jij me zag, dat ik zo anders ben dan jij...
Ej, does lief?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef djenneke het volgende:
Zo, ben ik even blij dat ik dat gemist heb...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |