quote:
Jacqueline is leuk.quote:
ja ze doet me aan zo'n muppet baby denkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
godver, gisteren me toetsenbord, nou me schermen vol met bier![]()
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.quote:
quote:
Je moet toch echt minder drinken hoor DoGquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gelukkig was ik nu iets te laatquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik herkende je niet meer.
Heb je je kapsel veranderd?
heejquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.
We vonden het tegenvallen en zijn eerder weggegaan.
Heyquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef I_doubt het volgende:
een goede avond [afbeelding]
En gelijk mijn lieve suzanne
Mijn stem is al gort![]()
Ja dat postgedrag was wel schandelijk jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik schaamde me zo diep van het aantal posts van gisteren dat ik uren in utrecht heb rondgezworven en vanavond gingen we naar een thaterstuk "Oudejaars 2005" van Lebbis en Jansen in De Kleine Komedie.
We vonden het tegenvallen en zijn eerder weggegaan.
inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
overgeproduceerde vettebaggerkleinemeisjes rock
Nou het begin is er, groot deel van het bier is linea recta me muil weer uitgegaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet toch echt minder drinken hoor DoG
Houd je er ook zo van?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou het begin is er, groot deel van het bier is linea recta me muil weer uitgegaan
helemaal waar, en toch leuk... jeugdnostalgie....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
In 1999 stond ie zelfs op plaats 0quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Gatalin het volgende:
Ach, het positieve aan dit nummer is, is dat hij alle jaren nog aan het dalen is!
Hij heeft zelf op 74 gestaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Gatalin het volgende:
Ach, het positieve aan dit nummer is, is dat hij alle jaren nog aan het dalen is!
als je er leuke herinneringen aan hebt, is de grootste meuk leuk , inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
helemaal waar, en toch leuk... jeugdnostalgie....![]()
ik vond de broer van een vriendinnetje wel leuk, maar hij had alleen oog voor het donkerharige grietje in bijbehorende clip... ofzo...pubers....
Veel plezier met Boney M alvast danquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn god nog één zo'n nummer en ik zet een plaat van Boney M op
Lafaard, wegkruipen hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn god nog één zo'n nummer en ik zet een plaat van Boney M op
We gaan eerst in het park dansenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Lu_uK het volgende:
pfoe herman
Wanneer komt ramses shaffy weer?
Born to run meissiequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef shmoopy het volgende:
Dan liever The River.
Vink ook goed.quote:
En wat danste hij g*** he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
Bruce is zoooooooooooo lekker.
Ik wil een bouwvakker!!!!!!! nu!!!!!!!!!!
Dat zijn tegenwoordig allemaal onverstaanbare polenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Moet je wel je zonnebril afdoen, want het is donker in het park
in die laatste clip ook vanhem, omg....................quote:
Ik ken er nog wel een paar trouwensquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
Ha ha DoG is jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig allemaal onverstaanbare polen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
praten hoeft ook niet, schat, lekker metselenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig allemaal onverstaanbare polen
Hormoon spiegel hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
volgensmij beginnen de vrouwen elke avond op het zelfde tijdstip los te komen![]()
Ja!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef MrBadGuy het volgende:
is dit een mooi liedje?
mijn antwoord is nee... maar ja, dat ben ik dan he...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef MrBadGuy het volgende:
is dit een mooi liedje?
Hallo MrGoodGuyquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
volgensmij beginnen de vrouwen elke avond op het zelfde tijdstip los te komen![]()
Ja, hij blijft wel fit. Gaat niet echt uitzakken ofzo, en dat voor een redneckquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ha ha DoG is jaloers![]()
![]()
![]()
op het henelse lichaam van Bruce
Ik vind het niet zo mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef MrBadGuy het volgende:
is dit een mooi liedje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |