ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Pool het volgende:
Ik geef dit topic even een passend tagje.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Pool het volgende:
Wat bedoel je nouquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Pool het volgende:
coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Pool het volgende:
Een beetje man zuiptquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Zebbie het volgende:
Een beetje man zuipt dan en steekt vuurwerk af.
Stuart.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Thieske het volgende:
Er moet toch wel een trieste nerd rond lopen die op 00.00 post?
Doe hier de beste wensen aan de FOK! crew.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Casparovvv het volgende:
Zijn er nog topics van vorig jaar 00:00 boven te halen?
ik was er geloof ik om 0.04 bijquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Casparovvv het volgende:
Zijn er nog topics van vorig jaar 00:00 boven te halen?
3de post was van mij in dat topic !quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Doe hier de beste wensen aan de FOK! crew.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Doe hier de beste wensen aan de FOK! crew.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef Zebbie het volgende:
Zoeken op de reacties met 1 nummer hoger dan de TS van dat topic.
Daar heb ik toch Fok! voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef Casparovvv het volgende:
Dirkh en longinus, diep gezonkenGeen familie/vrienden om nieuwjaar mee te vieren?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:02 schreef Dirkh het volgende:
Kan mij die hele buitenwereld schelen.
Inderdaad, ik heb een hele sterke biologische klok, ik moet iedere dag om 23.35 slapen, om 7.23 opstaan en om 11.34 een bakje koffie krijgen anders ben ik een maand van slag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef Rosbief het volgende:
Ik zal gek zijn midden in de nacht te posten![]()
'Ik' zei de gek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Thieske het volgende:
Vrijwilligers meld je!
Festiviteiten zijn niet aan mij besteed morgen.quote:
Gewoon radio bedeleider opzetten dan ben je zo weer goedgezindquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb het dan te druk met het wenend in een hoekje van de kamer liggen.
Joh, de volgende morgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3de post was van mij in dat topic !
Die raken ongesteld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Voor de mensen die dat gaan doen:
[afbeelding]
Klopt, maar willen de mensen zonder leven zich even melden aub!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik post pas als ik uit de kroeg kom, rond 8 uur dus![]()
Wie om 0:00 gaat posten heeft geen leven![]()
Want? Misschien heb je wel helemaal geen behoefte om vuurwerk af te steken. Of met je vrienden gezellig te doen. Misschien zit je wel lekker tv te kijken en denk je om 23:59 "nou, zal ík dan maar die laatste post van het jaar neerzetten?"quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Dan ben je echt kansloos als je hier om 23:59 post
Omdat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Ze zouden fok om 23:45 tot 0:15 even een "onderhoudsbeurt" moeten geven...
Offline gooien dus...
Om bepaalde fok!ers te herinneren aan een sociaal moment?... of iets dergelijks...quote:
mwoah, moelijk te missen met al dat vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:01 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Om bepaalde fok!ers te herinneren aan een sociaal moment?... of iets dergelijks...
* dekkig zoekt
Gemiddeld 81 posts per dag vind ik ook vrij kansloosquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Dan ben je echt kansloos als je hier om 23:59 post
Ik wel let maar opquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De mensen die hier om 23;59 gaan posten weten zelf dat ze kansloos zijn en durven dus niet in dit topic te reageren![]()
Ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef Ricky_ het volgende:
No fucking way. Rond vieren kom ik wel even kijken wie er zo dapper zijn geweest
ik vind mensen triest die nieuwjaar ontkennenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef thedude0 het volgende:
ik vind het triest dat mensen het triest vinden om op een doodnormale nacht te posten.
okequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Mastertje het volgende:
[..]
ik vind mensen triest die nieuwjaar ontkennen![]()
Dat zeg ik, kansloosquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Want? Misschien heb je wel helemaal geen behoefte om vuurwerk af te steken. Of met je vrienden gezellig te doen. Misschien zit je wel lekker tv te kijken en denk je om 23:59 "nou, zal ík dan maar die laatste post van het jaar neerzetten?"
Sarcasmquote:
Tot 2006 0:00 uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry ik drink bier op die tijd! Weet je wat ik doe gek, dit is mijn laatste post van 2005!
Ik wens u allen een fijne avond/nacht en de beste wensen!![]()
Een beetje laat voor een spontane Fok! meetquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef omearos het volgende:
* omearos moet op een huis passen en zit in haar uppie
beetje ver ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Een beetje laat voor een spontane Fok! meet
ik moet echt leren klokkijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:41 schreef Foo_niks het volgende:
niet 19 minuten
Ik was het vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:43 schreef omearos het volgende:
wie is er de grootste loser??
wie is er nog om 00:00?
niet dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk net voordat het nieuwe jaar in gaat uitloggen zodat ik geen loser ben![]()
GCSC 1 maand platquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:56 schreef omearos het volgende:
wat is er eigenlijk op 16 januari d_h?
hier knalt het ook al de hele dag, terwijl het een doodlopende straat is lopen er wel allemaal mensen hier langs speciaal om vuurwerk af te stekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben ook aanwezig maar beslist geen loser.
Ik blijf thuis omdat mijn katten bang zijn voor het vuurwerk,en ik ook.![]()
Nog 5 minuten.................
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:59 schreef Foo_niks het volgende:
Dat dit mijn laatste jaarwisseling mag zijn![]()
![]()
Nee ik weet niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:09 schreef Agiath het volgende:
hehek kankerbezopen
angelas luxaflex jeweet !!!
inside humorquote:
Ik heb wat andere topics gelezen waarin jij hebt gepost en volgens mij moet jij niet al te veel zeggen over andere mensen.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:16 schreef Robbiej het volgende:
hahaha jezus jullie zijn echt triest... vooral diegene die om 23:50-0:10 post.. lol.. get a life
Ooh ,inside humor.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
inside humor
je zal het nooit "jeweten"
je hebt gelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 04:16 schreef Robbiej het volgende:
hahaha jezus jullie zijn echt triest... vooral diegene die om 23:50-0:10 post.. lol.. get a life
En iemand die zich daar druk over maakt is pas écht in en in triest.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:16 schreef Robbiej het volgende:
Loser en triestquote:Op zondag 1 januari 2006 04:16 schreef Robbiej het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!11111
![]()
waarom niet op internet? Was best gezellig hierquote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef Markster het volgende:
mijn hemel, zoek vrienden. en niet op internet
013quote:
sociale verplichtingenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:44 schreef Smaakpolitie het volgende:
Hoe kan je dan achter je PC zitten om die tijd, je hebt toch wel ergens sociale verplichtingen op FOK! na?![]()
Mischien is dat wel wat ontlopen wordt, niet alle familie en kennissen zijn leuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:44 schreef Smaakpolitie het volgende:
Hoe kan je dan achter je PC zitten om die tijd, je hebt toch wel ergens sociale verplichtingen op FOK! na?![]()
Wat ben jij voor kutuser geworden?quote:
*meldquote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Mischien is dat wel wat ontlopen wordt, niet alle familie en kennissen zijn leuk.
En tja, vrienden heb je niet, dus dat wordt maar bij je virtuele fokvriendjes nieuwjaar vierenquote:
Will jij eens ff je vieze vuile kankerbek dicht houden!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutuser geworden?
Je blijft echt wel die zelfde mongool die zo moest huilen om die foto's van dat meisje.
hap hap hap hap, sukkeltjequote:Op zondag 1 januari 2006 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Will jij eens ff je vieze vuile kankerbek dicht houden!
Je bedoelt die foto's van dat meisje wat op mijn dochter leek? Daar zat ik niet om te huilen hoor.
Ik kookte toen van woede. En wat heb jij daar eigenlijk mee te maken Zebbie?
Zebbie???He jij hebt een wijvennaam!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!! Hahahahahahahahaa
![]()
(hoe dom kan je zijn om zo'n naam te kiezen)
Wie is hier nu de mongool?Hahaha ...Zebbie
![]()
Ja, d'r worden hier sterke argumenten aangevoerd hequote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ja man, zebby is echt dom .... ofzo ... omdat hij een wijven naam heeft (?) ofzo iets weet je wel![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, d'r worden hier sterke argumenten aangevoerd he![]()
Ik had geen andere keus dan thuis te blijven voor mijn katten,die waren zo verschrikkelijk bang.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef Eveli het volgende:
Best sneu, die lui die op internet de jaarwisseling hebben meegemaakt.
ik spetterde bijna van frustratie mijn virtuele onderbroek volquote:Op zondag 1 januari 2006 21:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of ben je stiekem jaloers dat wij het gisteren om 12 uur gezellig hadden hier op Fok en dat je er niet bij was?![]()
Ik hapte ja ,maar dat was dus jouw bedoeling?En wat heb je hier nu mee bereikt dan?quote:
Ja, dat was mijn bedoeling!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hapte ja ,maar dat was dus jouw bedoeling?En wat heb je hier nu mee bereikt dan?
.
.....Zebbie.....![]()
Over sukkeltje gesproken.
Haha dat is van vorig jaar.Jij bent een triest geval van een flutuser die uitgeluld is en dan maar even ouwe koeien uit de sloot haalt.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn bedoeling!!
En ga nu maar weer verder huilen, en let op dat je dochter je gordijnen dicht houdt
-Edit-
Voor de genen die er nog niet van hebben genoten, Ik film stiekem een meisje...
Oeh nee, laat ik maar niet tegen deze grootmacht beginnenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha dat is van vorig jaar.Jij bent een triest geval van een flutuser die uitgeluld is en dan maar even ouwe koeien uit de sloot haalt.
Lees eens even je voorgaande posts,wat heb je hier nu mee bereikt?
Het is nu alleen maar in het nadeel voor jou hoor. Mij schaad het niet.
Je bent een lachwekkend aandachttrekkend zielig figuur met een wijvennaam.Schaam je!!
En daag mij niet uit...want dat win je toch niet.
En gezellig dat het wasquote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef Markster het volgende:
[..]
En tja, vrienden heb je niet, dus dat wordt maar bij je virtuele fokvriendjes nieuwjaar vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |