abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:24:43 #76
51190 -Shibby-
Dude! Sweet! D...
pi_33765113
Je kan ook nog denken aan triax, 3 lagen op b.v. -45 0 +45 graden, is 1 weefsel met 3 lagen. En in de hoek te krijgen die voor jouw het sterkste resultaat geeft.

En daarnaast denk ik dat je met alleen kwasten dus, op de "amateur" manier geen extreem sterke componenten kan gaan/moet gaan maken. Er zit dan teveel epoxy in (zwaar), en teveel tussen de verschillende weefsels. Wat niet een supersterk geheel geeft.
ja
pi_33765183
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef -Shibby- het volgende:
Je kan ook nog denken aan triax, 3 lagen op b.v. -45 0 +45 graden, is 1 weefsel met 3 lagen. En in de hoek te krijgen die voor jouw het sterkste resultaat geeft.

En daarnaast denk ik dat je met alleen kwasten dus, op de "amateur" manier geen extreem sterke componenten kan gaan/moet gaan maken. Er zit dan teveel epoxy in (zwaar), en teveel tussen de verschillende weefsels. Wat niet een supersterk geheel geeft.
Als je het goed doet hoef je tussen de lagen helemaal niets te smeren, gewoon voor geimpregneerde matten gebruiken.
V10
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:35:45 #78
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_33765555
teeeeering veel precisie....
pi_33765719
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef -Shibby- het volgende:

Daarom wordt bij het maken van bijvoorbeeld kano's na het kwasten gebruikt gemaakt van een soot rolletjes. Deze bestaan uit ringetjes op een asje. Hiermee wordt de overtollige hars uit de mat gerold waardoor de afzonderlijke lagen een stuk dunner worden en een stuk sterker zijn..
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_33878118
Nou is er al iemand geweest die daadwerkelijk carbon gemaakt heeft van glasvezel?

Dan moet je echt wel master der chemie zijn. Het is net als of je van een stuk ijzer + goudverf een stuk goud maakt
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33878233
ziet er wel goed uit
pi_34110882
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nou is er al iemand geweest die daadwerkelijk carbon gemaakt heeft van glasvezel?

Dan moet je echt wel master der chemie zijn. Het is net als of je van een stuk ijzer + goudverf een stuk goud maakt
Ja die link die ik poste, zo zie je dat meeste er wel over willen hip doen, maar dat zeker in het echt nooit gaan doen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')