Dus Sven is vanavond helemaal alleen?!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, ik ben weg. Fijn uiteinde!
Tot kwart over negen, dan ben ik ook wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Sven is vanavond helemaal alleen?!
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot kwart over negen, dan ben ik ook weg
Een hele avond spammenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?
Ik heb wat FA's hierheen gestuurd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?
Ja, maar die vond hij teveel ingezoomdquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zeg, ik heb voor jou nog een icoontje gefixt!!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #51
Omdat er vanavond bijna niemand kan kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef caradoc het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken ... het was toch alleen maar een terugblik van wat er tot nu toe gebeurd is bij idols? Vandaag is de eerste liveshow toch pas, waar er iemand afvalt? Hoe kunnen we dan al uitkijken naar de tweede liveshow?
Ik ben zo in de war
Daar zijn herhalingen voor uitgevondenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er vanavond bijna niemand kan kijken. Daarom kijk ik ook niet uit naar die van vanavond, maar die van volgende week
.
En videorecordersquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
Daar zijn herhalingen voor uitgevonden
Zeg dat het niet waar isquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die vond hij teveel ingezoomd.
Tijdens de reclames en na afloop wel denk ik. Ik ga vooral kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:37 schreef Svensational het volgende:
Ben jij vanavond online dan Vaduz?
Kun je het na afloop een beetje in de gaten houden dan hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijdens de reclames en na afloop wel denk ik. Ik ga vooral kijken.
Kijk, met jou kan ik praten...quote:
Zat idd niet al te veel passie in...quote:
Yes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
Tweede afvaller wordt aangewezen door de jury?!
Ze wilden toch een 'matrix'effect. Misschien hoort dit erbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes.
Wat wel opvalt is het gegalm in die studio.
Doe maar andersom...quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Gaan ze van jong naar oud dan?
spammert...quote:
Whehe, ja dat bedoelde ik ook.quote:
Nee van donker naar witquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Gaan ze van jong naar oud dan?
En dan Ariel volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Hierna dus I-jay en dan Harm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |