mwjah vanaf t theater wel..maar vanavond zag je dat ie bij de audities soms best hard, vals en melig kan zijn...deed ie dat maar wat vakerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erik staat bij mij vooral bekend om zijn nageaapte commentaar.
Kijk maar naar mijn ondertitelquote:
Zelfspot heet dat. Geweldige opmerking vond ik het, die kop van haar ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die Jerney opmerking over Cher was ook geweldig..alsof ze niet doorhad hoe ze er zelf bijloopt
Ik vond m ook goed hoor..daar niet vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zelfspot heet dat. Geweldige opmerking vond ik het, die kop van haar ook..
Mij juist wel, alleen wil goede kleding en make-up wel enorm helpen. Ik vind haar uitstraling best uniek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallersquote:
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallers?
Zeg...als we t doen, doen we t goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijs.
Hebben ze daar al een favo dit jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
De rode kruizen komen vast wel weer bij Life & Cooking.
Wouldnt mind..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef Yeahinho het volgende:
Dat gaat ongetwijfeld Christon worden. Irene krijgt volgens mij al een natte broek als ze zijn foto ziet.
Voor mij wel en voor C_A ook..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat The Day After gedoe was ook geen groot succes..
Als daar af had gestaan in plaats van ui.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met ontbloot bovenlijf uitrekkend voor dat raam![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als daar af had gestaan in plaats van ui..
Oh ..ja..die is ook een goeie kanshebber!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique.
Het kan niet zijn dat ze echt zo saai is als ze overkomt..
Ik zie eerder HJ wel eens moves maken bij Renske (word ze nou de IDO running gag?)...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zou Jerney, in navolging van Paula Abdul, een relatie aanknopen met een kandidaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |